Teringatttt
===========================================
(Yoona)Aku teringat masa lalu aku.Aku teringat mase zaman sekolah aku.Aku teringat masa Sehun dumped aku tepat pada hari jadi aku .Aku x boleh lupakan peristiwa paling teruk dala am hidup aku tuh.
Flashback~
"Anyeong Sehunnie"kata yoona."Anyeong chagi"kata Sehun."Kenape panggil saya ke sini ?"tanya Yoona."makanlah dulu"kata sehun.Yoona risau akan sehun kerana sehun tak seceria selalu.Yoona telah menghabiskan makannya sama juga dengan Sehun.
Sehun memandang Yoona."yoona "kata sehun perlahan."ndae?"tanya Yoona."saya ada sesuatu nak bagi tahu awak nih"kata sehun."ape dia sehun?"tanya Yoona."Saya sebenarnya nak putus dengan awak .Saya x cintakan awak.Saya courting awak sebab hyung saya cabar.It just a bet and now this is the end of our relationship"kata Sehun sayu.Yoona yang mendengar terkejut menangis sepenuh nya dan pergi dari situ .Sebelum dia pergi dia berkata"you will never see me anymore and don't ever to show up in front of me .Understand?ok bye"kata Yoona.
End flashback.
Selepas kejadian tuh aku jadi marah dan kesal.Aku asyik salahkan diri aku sebab percaya dengan dia.Aku dah x jumpe dia lagi lepas kejadia n tuh aku pindah sekolah dan sekarang aku sudah ada career .Aku dah jadi idol dan aku x nak tahu sehun tuh ape.
Hm aku dah lambat nak gi practise dance nih .Well kami baru keluarkan album baru yang bertajuk 'run devil run'.Aku pon cepat cepat pergi bertemu dengan managerku untuk pergi ke bilik tarian Snsd di Sm ENT .Managerku membawa aku pergi ke Sm Ent.Aku hanya memakai baju t-shirt hitam tiada lengan dan seluar pendek ketat paras peha.Aku memakai topi putih ku .
Aku telah tiba di bilik dance.Aku mula membuka pintu untuk bertemu dengan ahli lain."Anyeong"kata Yoona."anyeong Yoona!ya palli dah nak mula"kata sunny.Aku mulai berdiri di tempat ku lalu mulalah lagu run devil run dimainkan.Kami berlatih sehingga petang.Setelah penat berlatih kami lapar.
"Unnie,na baegopa"kata yoona."Ahh ape kata kita order sesuatu"kata Sooyoung."i want tteokboki cheese"kata yoona."I want chicken "kata tiffany."Ouh ape kata kita makan meat?Yoona and sunny will fry it depan rumah dan kita boleh beli tteokboki cheese dengan chicken "kata Sooyoung.Semua menganggk."Sekarang ada 2 kereta ,yoona drive fany,sica,hyoyeon penumpang.Taeyeon drive aku,sooyoung,seohyun will be the passenger"kata Yuri.Semua setuju lalu memakai penyamaran .
Semua ahli snsd tiba di satu supermarket.Distu tiada orang jadi Snsd membuka topi masing masing tetapi mask tidak dibuka.Semua berpecah.Aku dan sunny unnie pergi ke tempat daging.Kami cari daging yang petak macam stik tuh ."Unnie,nih haa yang sesuai kuchi?"tanya Yoona."Ouh ndae ,kajja carik bende lain"kata sunny.
Mereka telah jumpe semua yang mereka nak dan pergi dan kembali memakai topi."yeah we have meat but we don't have chicken nor tteokboki cheese"kata Tiffany."Lets buy it"jerir hyoyeon.Yoona melajukan keretanya ke warung berdekatan."Eomonim ,chicken satu and tteokboki cheese 9"kata Seohyun.Setlah mendapat semua yang diinginkan mereka terus pulang ke rumah.
Sunny dan Yoona membakar daging manakala hyoyeon dan jessica menyediakan makanan di depan rumah."KAJJA KITA BERPARTI MERAIKAN album baru kita!!"jerit Taeyeon.Semua mendapat daging dan makan.Yoona makan daging sambil memanggang daging daging tersebut.Yuri menyuap Yoona tteokboki cheese membuatkan yoona happy.
YOU ARE READING
My One
FanfictionYoona seorang gadis yang menyukai Sehun dalam diam.Satu hari dia confess kat Sehun tetapi dia direject oleh Sehun.Ex boyfriend yoona kembali dan Sehun mulai menyukai Yoona.Adakah salah satu daripada mereka akan dapat Yoona?