Stînd la balcon si răscolind prin gîndurile mele nici nu observasem cum soarele a răsărit pe cer , anunțînd o noua zi .Singurul lucru ce m-a trezit din visatul cu ochii deschiși a fost alarma mea . Mergând sa imi închid alarma de ora 6:30 , mi-am dat seama ca iarăși nu am dormit toata noaptea !
Deja de cîteva zile nu pot dormi , toate aceste gînduri nu ma lasă in pace si asa ramîn sa stau toata noaptea trează , in plus incep sa arat din ce in ce mai rău .
Ma las pe pat acoperindu-mi fața cu perna , sperând ca totul se va sfîrși odată dar din păcate nu e totul așa de ușor .
Ma ridic brusc din pat si plec sa fac un duș rapid pentru a ma pregăti de școală. Imi las pijamalele sa cada de pe mine și intru in duș, las sa curgă pe mine apa răcoritoare pentru a mă trezi un pic și incep să ma spăl cu preferatul meu gel cu aroma de vanilie , macar ceva mă bucură .
Dupa ce am terminat cu rutina de dimineață , plec sa imi aleg niște haine pentru ziua de azi , am decis sa imi iau o pereche de blugi negri mulați , o bluza de un albastru deschis si o pereche de bocanci negrii . Ma machiez lejer și ies din cameră .Mă dau jos la bucatarie și imi fac un ceai de mușețel (preferatul meu) , savurîndul apoi cu niște biscuiți . Dupa ce am terminat cu micul dejun ma uit la ceas si văd ca e ora 7:30, mai am 30 de minute pîna la începerea orelor , atunci ma întorc repede in camera dupa geantă și geaca neagră de piele. Intrînd in camera ,îl vad pe nenorocitul de Theo întins pe patul meu de parca ar fi la el acasă , daca mă gîndesc mai bine eu și Theo prietenim de mici , îl știu mai bine ca el însuși și deja nu mă mai mir cînd îmi intră in cameră pe fereastră .
-Ești gata Jass ? (așa mă dezmierdă el)
-Iarăși Theo , serios ?
-Te-ai așteptat la altceva din partea mea ?,rîde el
-Daca sincer , nu . Te știu deja prea bine ca să mă aștept la ceva mai bun din partea ta dar știu și că te gîdeli foarte tareee ! atunci sar peste el si incep sa îl gîdil pina toată camera s-a umplut de rîsetele noastre . Pîna la urma cîstigasem eu lupta ,ca intotdeauna . După ce ne-am oprit mi-am amintit ca trebuia sa ajung la școală in 30 de minute .
-Theo ti-ai ridicat fundul și am plecat acum , ca de altfel întîrziem !"
Am coborît ambii jos și intr-o minută eram în mașină. Mai aveam inca 10 minute și suna la ore . Școala era la 15 minute distanța , așă că am condus ca o nebună ,avînd mare noroc că știasem unele scurtături . Așa că am ajuns chiar inainte de a suna , ne-am dat jos și am inceput a fugi cum nu am mai facut-o pînă acum (și acum mint pentru că deseori ni se întîmpla să intrăm in clasă odată cu sunetul )dar avem marele noroc ca am ajuns la timp . Ne așezăm în bănci respirînd ușurați , apoi intră profesoara și ora se începuse .
Dupa toate acestea nici nu ne mai dai că suntem îngeri , nu-i așa ?Cam asta e pentru primul capitol , sper să vă placă și desigur aștept păreri din partea voastră :*
Și aș vrea sa fac descrierea personajelor , cum credeți ?
In general merită sa continui povestirea ?
CITEȘTI
Aleasa(18+)
RomanceÎngeri , viteză , plăcere , iubire , pericol , durere ...... In aceasta cartea veți găsi toate acestea la un loc , sper sa o savurati cu drag ❤️ ,,Jasmine e o fată obisnuita , ea are tot ce si-ar dori oricine . O familie fericită , prieteni , popula...