Inca o zi obsnuita , ce se incepe cu un dus fierbinte cu aroma de vanilie . Inca o zi in care sunt nevoita sa merg la liceu . Totul se repeta zi de zi, aceeasi rutina ce ma irita deja! Dar nu cred ca pot schimba nimic...
-Jass ! o aud pe Alice strigînd din urma mea
Am inceput sa rid cind am vazut-o in ce stare era la momentul dat. Ciufulita si cu cartile cazute pe jos . Dar totusi nu intelegeam ce s-a intimplat de era asa grabita si nearanjata ca niciodata.
-Ce s-a intimplat ? Ce e cu tine ?
- Jasmine am incalcat regulile ! Ce am facut ? Doamne , ce am facut ? De ce eu ?
-Alice nu te mai bîlbîi atît si explica-mi odata ce ai facut ?
-Mai pe scurt, azi am venit cu o ora mai devreme la liceu pentru ca aveam nevoie sa termin proiectul la geografie.Dupa ce l-am terminat trebuia sa trec pe la baie inainte de a pleca la ore si atunci...
Flash back:
Alice POV
-Insfirsit am terminat si proiectul la geografie ! Cita munca am depus la el , acum imi mai ramine sa sper ca voi primi nota maxima la el . Ma gindesc in timp ce ma stropeam cu apa rece pe fata pentru a ma inviora putin de la atita munca.Unoeri se mai intimpla sa vorbesc si cu mine insumi pentru a ma descarca de stresul ce il am in fiecare zi din cauza liceului si tuturor proiectelor ce ma tin treaza nopti la rind .Dar ca sa ajung un membru din ,,Garda Suprema,, orice efort e unul meritat.
-Ingeras , la ce te gîndesti asa de concentrata ?
-Cine esti si ce cauti aici , asta e baia fet...
nici nu am reusit sa termin propozitia ca de indata baiatul ce a intrat pe fereastra in baie ,mi-a zdrobit corpul de peretele rece, tinindu-mi incheieturile strins deasupra capului .
-Ce faci ? Da-mi drumul , acum ! strig din toti plamînii pentru a fi auzita de cineva
-Shhh , ingeras ... doar nu vrei sa fii ranita , nu ?
-Te rog , lasa-ma
am inceput sa tremur si sa devin din ce in ce mai panicata . Nustiam cine era si ce vrea de la mine , nu am facut nimanui nici un rau . Nu puteam sa ii vad fata bine din cauza inaltimii lui , era un munte pe linga mine si eu care credeam ca sunt inalta .
-Nu vreau sa-ti fac vre-un rau , doar putin sa ma distrez
dupa fraza spusa de el am inceput sa izbucnesc in plins si sa ma zbat din toate puterile dar nimic, nu il puteam clinti , nustiam ce sa fac , credeam ca era sfirsitul meu. Mi-a atins cu degetele barbia ridicind-o in sus , mi-a aranjat suvitele de par ce erau in toate partile si atunci mi-a poruncit ...
-Deschide ochii !
De data asta glasul lui a sunat infricosator de tare ,trezindu-mi fiori pe tot corpul .Fiind speriata ,am facut asa cum mi-a spus si mi-am deschis ochii. Atunci am crezut ca voi muri pe loc sau minim voi lensina .Era ...era...era... un inger negru . Ochii aia aurii si genele negre si lungi ce se uitau la mine intr-un mod malefic ma inspaimintau de-a binelea. Nustiam ce sa fac si cum sa scap de el . Am incalcat regulile ! M-am vazut cu un inger negru si la toate astea m-am atins de el . O sa fiu exclusa din liceu , o sa fiu ruinata .Toate astea doar din cauza lui !
-Cum te numesti ? ma intreaba serios si brusc
eram speriata dar nustiam ce altceva sa fac de cit sa ii raspund la intrebare
-Aaa..lii..cee , am soptit tremurind ca nici eu nu am auzit bine
-Numele complet !
- Alice White
-Am inteles , acum ai plecat si iti tii limba dupa dinti despre intilnirea noastra, desigur doar daca vrei sa nu fii exclusa
Am dat doar din cap fara a mai spune ceva in plus si mi-am lasat capul in jos , el eliberindu-ma din strinsoare.Fiind gata sa fug de acolo in aceeasi clipa , el m-a surprins cu un moment ce nu il voi uita toata viata
-Dar inainte de a pleca , voi lua ceea ce imi apartine
Dintr-o data si-a pus miinile in jurul fetei mele si ma tras spre el ,napustindu-si buzele reci peste ale mele fierbinti . Cred ca nu o sa pot explica vre-o data senzatia pe care am simtit-o in acea clipa. Imi devora buzele rosii ce erau gata sa explodeze de la atitea emotii . Am ramas socata ne fiind in stare sa zic sau sa fac ceva . Cind s-a desprins de gura mea , m-a privit pentru ultima data in ochi si mi-a daruit un zimbet invingator ce spunea ca a obtinut ceea ce si-a dorit.Dupa ce a fugit pe fereastra atit de repede precum a aparut am luat-o la goana pe coridoare pentru a o gasi pe Jass si ai povesti totul .
End flasback.
- Jass ! nustiu ce sa fac acum , imi e frica si si...
-In primul rind respira! Acum explica-mi cum un inger negru a ajuns intr-o baie cu tine ?
-Nustiu , a aparut de nicaieri
-Ok dar sa inteleg ca el a incalcat regulile si a fugit din liceul ,,Black Wings,, doar pentru a te gasi si sa te sarute ? Ce naiba ?
-Stiiiuu ! Nu inteleg nici eu pentru ce i-as trebui
-Bine bine , hai la baie sa iti revii putin si iti dau niste calmante sa nu fii asa panicata ca daca afla cineva de asta o sa ai probleme serioase .
Ca sa intelege-ti mai bine nu suntem unicii ingeri ce traiesc pe pamint . Liceul ,,Black Wings,, este un liceu pentru ingerii negrii (sau mai numiti ingerii razboinici).Acestia nu sunt diavoli sau ceva de genul acesta dar in comparatie cu noi sunt rebeli si sunt pregatiti pentru lupte si raboaie (in cazul unui conflict cu lumea de jos ei sunt ,,scutul,, ce ne apara pe noi si pe oameni.Ei incalca regulile si traiesc asa cum vor dar nu uita niciodata de responsabilitatile de luptator(macar in ceva ne asemanam).
Liceele noastre sunt despartite de un pod ce trece deasupra unui râu si desigur fiecare inceput al podului are cite doi gardieni ce nu permit elevilor sa treaca peste el.Avem si reguli ce ne interzic sa ne vedem sau atingem reciproc in timpul studiilor.Totusi ingerii albi si cei negri se pot intilni inafara liceului deoarece orasul nu e impartit in anumite zone. Dar cum nu ar fi, se pastreaza unele granite dintre noi deoarece nu chiar ne intelegm reciproc si nici una dintre parti nu isi doreste sa se ajunga la neintelegeri.Sunt desigur exceptii in care ingerii ,,rebeli,, vor sa exploreze imprejurimile si sa se distreze. Noi, ingerii albi suntem mai limitati de drepturi si trebuie sa fim un exemplu pentru toti , asa ca nu ne prea permitem sa ne distram(si nu as zice ca e prea corect dar sa nu uitam ca sunt si exceptii).Cam asta e viata noastra ... si din aceasta cauza v-am zis ca vreau sa am mai multa aventura si pericol in viata mea.Uneori am impresia ca trebuia sa ma nasc o ,,rebela,, !
Iata si acest capitol dragilor ;3
Sper ca va placut si la media o aveti pe Alice , eroina acestui capitol .
CITEȘTI
Aleasa(18+)
RomanceÎngeri , viteză , plăcere , iubire , pericol , durere ...... In aceasta cartea veți găsi toate acestea la un loc , sper sa o savurati cu drag ❤️ ,,Jasmine e o fată obisnuita , ea are tot ce si-ar dori oricine . O familie fericită , prieteni , popula...