APTAL

2 0 1
                                    

Alarmın o berbat sesiyle kalktım. Kendimi direk banyoya attım. Kısa bi dus aldıktan sonra yeni aldıgımız okul formasını giydim etegin boyu istediğimden uzundu bir defa kıvırma ihtiyacı duydum. Ve hazırdım.

Aşağıya inip bir seyler atıstırdım tamam hazırdım okulun yolunu tuttum.
Sabahın ilk gunesi çirkine vuruyormus. Gerçi izmirin kızları meşhurdur güzellikle ama herhalde yeni olduğum icin bu kural bana işlemedi ve sabahın ilk güneşini suratımda hissettim.  Karsıya gecmeye karar verdim. 

Omg. Ne o dun benim yanımda oturan cocuk degilmi. Herneyse buralarda oturuyor demekki yoluma devam ediyordum. Arkamdan birisi;;

Şşt yeni naber !! Diye bağırdı.

Sinirlenmistim.

Adım yeni degil burçin APTAL!!!

Diyerek seslendim ve gozlerimi devirdim. Susmustu yani sanırım sonunda okula vardık

Sınıfa geçerek yerime bir daha baktım bu aptalla aynı yerde oturmak istemedim ancak her yer doluydu.

Mecbur yine oturmak zorunda kaldım aynı yere.

Tabiki aptalda yanıma oturdu.

Ders beden egitimiydi. Bahçeye indim. Bos bi banka oturdum yanıma mervede geldi.

Naber

İyi saol senden

Böyle kısa bi konusma geçti aramızda merveyle karsıma baktığımda aptal ve surusu bize dogru geliyordu.
Biraz tırstamda belli etmedim yanımıza. Oturdular iki kişiydiler biri aptal diğeride onun aptal arkadaşı.

Yanıma oturduğunda;;

Pardon ama oturmak için  izin aldığını hatırlamıyorum?!

İzin almadığım için olabilirmi burçin hanım???

Bundan sonra al o zaman aptall!!!!

Yoo böyle bir ihtiyaç hissetmiyorum. Ayrıca adım "aptal" değil . "Aşkım" bilmeni istedim.

Ne aşkımı be kendine gel!!!

Aşkım diyorum.. Adım adım aşkım!!

Aman tam bi aptalsın işte sana adınla seslenecegimi düşünme sakın aptal...

Keyfin bilir bi ara mecbur bırakırım sonuçta :) :)

Kes be aptall...

Allahım niye böyle bi aptalla aynı sınıftaydım. Ustelik yanımda oturuyordu.  Bu is iyice sinirimi bozmuştu .

Sınıfa girdiğimizde yanıma bir cocuk yaklaştı ve;;

Burçin hanım aptal bey sizi çağırıyor.
Diye sacma bi cumle kullandı sanki holdingde asistanıyım o aptalın.

O ne be nereye çağırıyo ayağınamı gidicem o aptalın.

Evet benimle gel.

Off tamam be :( !!!

O aptalın yanına m nasıl oldu bilmiyorum ama beni bir sekilde ikna ederek iddiiaya girdik. Nasıl olsa kazanıcam sozde ben kaybedersem ona artık askım diyecekmisim adıyla seslenicem bide aptala aptal iste.

İddiamızda o beni butun gun sinir edicek bende susucam ona aptal bile demicem. Bu nasıl bi iddia ya aptal iste.

Burcinn askın geldi burcinn

OMG. SUAN ACAYİP SİNİR OLMUSTUM AMA KONUSAMIYORUMKİ APTAL YA.

Burçin canım nasılsın biitanem .

Burçinnn
Burburrr
Burcincigimm

Allahım olucem simdi. Konusamıyorumda rezil oldum bu aptal yuzunden en azından askım demekten iyidir.
Hayır annesi bunu doğururken ne düşünmüş anlamıyorumki askım diye isimmi olur ya aptal.

AŞKIM'IN AĞZINDAN ;;

Okulumuza yeni gelen kız burçin aslında tatlı bir kız ama fena laf sokuyo ayrıca bana her fırsattada aptal diyo. Adımı öğrendiğinde soka girdi sanırım bende onunla iddiaya girdim onu köşeye sıkıştırdım ya suan opusuruz ve bunu butun okula duyururum yada benimle iddiaya girersin boyle birsey olmaz yanımda arkadaslarım oldugu icin bir yerede kacamadı mecburen kabul etti ama eminim iddiayı kaybedecek ve bana adımla seslenicek.

Allahım sonunda bugun bitmişti eger bugun dayandıysam yarında son gunum dayanırım diye dusundum ve kendimi uykuya teslim ettim.

APTAL SEVGİLİM♥♡♥♡♥♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin