Op de foto zie je: Queen's University Belfast
--------------
Voor mensen die denken dat op een universiteit zitten leuk is hebben het mis. Het is alleen maar hard werken en gewoon geen vrije tijd meer hebben. Dat is de reden waarom Gaby en ik zijn verhuisd naar Engeland. We vonden Nederland maar saai dus dachten we; om het een beetje leuk te maken laten we in Engeland naar de uni gaan. Dus daar zijn we dan: Queen's University Belfast. Moet wel echt toegeven dat het hier echt te groot is. Van het ene naar het andere gebouw is soms wel 10 minuten lopen, maar dan ben ik ook heel traag. Oh ja, ik zou me even voorstellen: Ik ben Jet. Ik ben 19 jaar en woon nu sinds 3 maand in Engeland. Ik zat op voetbal en dansen maar heb moeten stoppen vanwege een blessure. Ik mis het allebei nog steeds maar ik had er toch geen tijd meer voor gehad vanwege mijn studie. De studie die ik doe heeft vooral met mode te maken, aangezien ik dat altijd al leuk heb gevonden. Gaby, mijn beste vriendin, doet hetzelfde waardoor we de meeste vakken ook samen hebben. Wat wel leuk is. Dat was eigenlijk wat over mij. Nou ja, het belangrijkst dat je moet weten.
En ik ben Gaby. De beste vriendin van Jet en zij natuurlijk van mij. Ik ben 20 en heb nu 2 maand iets met Justin. Justin zit hier ook op de universiteit alleen doet hij een andere studie. Een studie die meer naar het muziek is gericht, dus hebben we maar twee vakken samen: Engels en economie. Maar ja, buiten dat zien we elkaar wel veel. Ik heb ook het geluk dat Justin en Jet goed met elkaar overweg kunnen. Maar dat te zijde: zoals Jet al zei doe ik de studie die vooral met mode te maken heeft. Ik vind het heel leuk en vooral omdat het in Engeland is. Ze hebben hier zoveel meer kledingwinkels en je kan hier zoveel meer dan in Nederland. En het leukste van alles: dit alles kan ik doen met mijn beste vriendin.
-------------
Hee, ik hoop heel erg dat jullie het boek leuk gaan vinden & gaan lezen omdat het voor de verandering geen B-Brave Fanfiction is. Natuurlijk blijf ik die nog wel schrijven en ga ik gewoon nog door met Best Friends.
Veel leesplezier:) xoxo
JE LEEST
Secrets
FanfictionHarry Styles, de meest populaire jongen die er is op de Universiteit. Hij zit onder de tatoeages en hij mag je of hij mag je niet. Liam, Louis en Niall zijn zijn beste vrienden. Maar het liefst is hij op zichzelf en is hij bezig met zijn eigen dinge...