Harry
We zijn weer terug in Engeland en vannacht heeft Jet bij mij geslapen. Louis was heel blij ons weer te zien. Maar vandaag is ook de dag dat Eleanor hierheen komt. Jet komt de badkamer uit met een handdoek om haar middel. 'Nu kan ik,' zeg ik. Jet lacht en schudt haar hoofd. 'Lou is al in de badkamer.' Ik zucht en sta op. 'Moeten we El ophalen bij het vliegveld?' vraagt Jet. Ik schud mijn hoofd. 'Ze komt bij de uni, vlak voor de moeten optreden. Ik heb er zoveel zin in. En ik wil Lou z'n reactie zien.' Jet knikt instemmend. 'Ik ook.' Terwijl Jet zich omkleed loop ik naar de keuken. De jongens, behalve Louis, weten nog niet van Jet en mij en ik ben benieuwd hoe ze reageren. Ik denk dat ze het wel leuk vinden maar er heel irritant over gaan doen. Ik pak een glas en vul die met water. Ik drink hem op en zucht. Ik begin met het maken van het ontbijt voor Jet, Louis en mij. Als ik het af heb loop ik terug en zit Jet op mijn bed haar make-up te doen. Ik glimlach en Louis komt de kamer in. 'Jij mag in de badkamer,' zegt hij. Ik knik. 'Er staat ontbijt voor jullie op tafel.' 'Thanks,' zegt Louis. Ik loop net richting de deur van de badkamer. 'Harry?' Ik kijk om. 'Zou ik hier tot zondag mogen slapen?' Ik kijk haar aan en ze slikt. 'Ik ben altijd bang alleen thuis.' Ze peutert aan m'n dekbed alsof ze zich ervoor schaamt. Ik loop naar haar toe en til haar kin op. 'Je mag zo lang blijven als je wilt.' Ik druk een kus op haar lippen en loop naar de badkamer.
Ik zit met Jet op de bank te wachten tot Louis klaar is. 'Lou, schiet op. We moeten dit keer wel op tijd zijn. Straks missen we het optreden nog,' zeg ik. Louis komt aanlopen. 'Ik ben al klaar.' We lopen naar mijn auto. Louis gaat achterin en Jet in de bijrijdersstoel naast mij zitten. 'En zaterdag nemen jullie het nummer op?' vraagt Jet. Ik knik. 'Ben benieuwd wat mensen er van gaan vinden,' zeg ik. 'Sowieso heel goed,' zegt Louis. Ik glimlach via de spiegel naar hem.
We zijn op school en ik sta met de jongens 'backstage' en de rest van de school zit voor het podium. Ik ben heel nerveus. Ik moet Jet hier nu echt hebben maar ik moet het eerst de jongens vertellen wat ze gelukkig begreep. Ik kijk door een gleufje van het gordijn de grote zaal in en net op dat moment komt Eleanor de zaal in lopen. Ik glimlach en kijk snel weg voordat Louis ook gaat kijken en der ziet.
Jet
Ik kijk op als ik Eleanor langs zie lopen. 'Eleanor,' zeg ik. Eleanor kijkt op en ziet me. 'Hee, jij bent dus Jet.' Ik knik en ze gaat naast me zitten. Dit is de eerste keer dat ik der zie, Louis en Harry hadden wel foto's laten zien. 'Heb je er zin in?' vraag ik. Eleanor knikt en glimlacht. 'Ik kan niet wachten tot hij me tussen het publiek ziet zitten,' zegt ze. Ik glimlach en knik begrijpelijk. 'Maar wat hoorde ik, jij en Harry zijn samen?' vraagt ze. Ik bloos en knik. 'Hoe weet je dat?' Ik kijk haar aan. 'Je hebt een ketting om met zijn naam en toen ik gisteren met Lou aan het bellen was was hij er helemaal enthousiast over,' zegt ze. Ik grinnik en schud mijn hoofd. 'Zo appte hij het ook, heeel enthousiast.' Eleanor lacht. 'Maar de andere jongens weten het nog niet. Harry heeft de tijd nodig om het te vertellen dus doen we niet close waar hun bij zijn,' vertel ik. 'Jaa, snap ik.' De lichten gaan uit wat betekent dat het gaat beginnen. Er komt eerst een man op, volgens mij de directeur van de uni. Hij vertelt wat over wat er gaat gebeuren en wat kondigt dan de jongens aan. De jongens komen uit en ze beginnen eerst met een cover: Torn. Ik kijk naar Harry die even naar me glimlacht.
Louis
Ik kijk door de zaal heen en ik zie de krullen van Jet. Ze is aan het praten met een meisje. Ik kijk naar het meisje en mijn ogen worden groot. Eleanor! Ik kijk naar de jongens en Harry grijnst naar me wat betekent dat hij hier iets mee te maken. We zingen het nummer af en daarna hebben we een kleine pauze van 5 minuten.
Zodra het liedje af is gelopen ren ik het podium af richting Eleanor. Eleanor staat op zodat ik haar makkelijk kan knuffelen. Ik sla mijn armen om haar heen en knuffel haar stevig. Ze drukt haar hoofd tegen m'n borst en ze slaat haar armen om m'n middel heen. Ik druk zachtjes kusjes op haar hoofd. 'Wat doe jij nou hier?' vraag ik zacht. Eleanor kijkt omhoog zodat ze mij aankijkt. 'Het idee van Harry en Jet.' Ik kijk naar Jet die glimlacht. Ik glimlach dankbaar terug en ik geef Eleanor een lange kus. 'Hoelang blijf je?' Ik kijk haar aan. '4 dagen.' Ik glimlach en knik. Ik wil haar niet loslaten maar helaas moet het want we moeten zo weer verder. Harry komt aanlopen en kijkt naar ons. Zonder Eleanor los te laten kijk ik naar Harry. 'Bedankt,' glimlach ik. 'Altijd.' We laten elkaar los en Eleanor geeft Harry een knuffel. 'Wij moeten weer gaan, ik zie je zo weer,' zeg ik. Eleanor knikt en tuit haar lippen. Ik druk een kus op haar lippen en loop dan met Harry terug. 'Ik moet het de jongens snel zeggen. Ik kan der niet eens knuffelen,' zegt Harry. 'Waarom doe je het niet dan?' Harry haalt zijn schouders op. 'Je schaamt je toch niet?' vraag ik. Harry kijkt me aan. 'Nee Harry, je kan je niet schamen voor je vriendin.' Harry zucht. 'Ik schaam me niet voor haar. Ik moet alleen eerst zeker weten dat ze bij me blijft... Niet zoals Jessa,' zegt hij. 'Jessa was depressief. Jet niet.' We lopen naar de jongens. 'Nu doen we ons nieuwe nummer toch?' vraagt Liam. De jongens knikken. 'En daarna weer een cover?' Weer knikken de jongens. Ik kijk naar Harry die naar een punt aan het staren is. Ik slik. Hij moet het echt zeggen. 'We moeten op,' zegt Harry. We pakken een microfoon en gaan op. 'Dit is ons eigen nieuwe nummer If I could fly,' zegt Harry. De muziek begint en Harry begint met zingen. Ik kijk naar Eleanor die gelijk doorheeft dat het over haar gaat en ik glimlach naar haar.
JE LEEST
Secrets
FanfictionHarry Styles, de meest populaire jongen die er is op de Universiteit. Hij zit onder de tatoeages en hij mag je of hij mag je niet. Liam, Louis en Niall zijn zijn beste vrienden. Maar het liefst is hij op zichzelf en is hij bezig met zijn eigen dinge...