υπόδυση

235 28 6
                                    

Περνάνε τρεις μέρες. Υποδύεται και τις τρεις.

Ο Maddox δεν την αφήνει από τα μάτια του, την κρατάει εκεί, κολλημένη πάνω του, το μπράτσο του περασμένο στους ώμους της, και γελάει, γελάει τόσο πιστευτά, γελάει όλη την ώρα, γιατί όταν είσαι ο αγαπημένος όλων, όταν ξέρεις τι θα γίνει, όταν όλα είναι σίγουρα αν δεν ανοίξεις το στόμα σου ηλίθια· είσαι στην κορυφή της τροφικής αλυσίδας αυτού του σχολείου και όλοι σε θαυμάζουν, Maddox, αλήθεια, και γι' αυτό πρέπει να μείνει κοντά σου, γιατί έτσι όλα θα παραμείνουν όπως είναι.

Δεν υπάρχουν επιλογές όταν είσαι στην κορυφή. Όχι αρεστές.

Η Geneva συμπληρώνει την πεντάδα όπως κάνει πάντα, καθισμένη στο κεντρικό τραπέζι της καφετέριας λες και η ζωή της είναι κάποιο βιβλίο για έφηβους που μπορείς να γυρίσεις τα μάτια σου με ενόχληση γιατί είναι απλά τόσο κλισέ και βαρετό-

Όλα είναι όπως πριν. Εκτός από εκείνη. Και τους υπόλοιπους τέσσερις φίλους της, οι οποίοι βρίσκονται πιθανών στην μέση του Ατλαντικού τώρα, επιπλέοντας, μάτια νεκρά, δέρμα καμένο και αφυδατωμένο.

Liam, Nelson, Lionel, Caleb- LiamNelsonLionelCalebLiamNelsonLionelCaleb

Χριστέ μου.

Η Geneva πάει να σηκωθεί, αλλά ξεχνάει το χέρι του το οποίο είναι μονίμως κολλημένο πάνω στο μπούτι της, και βγάζει ένα επιφώνημα πόνου όταν την ζουλάει με δύναμη εκεί, μάτια γεμάτα προειδοποίηση· αν δεν κάτσεις κάτω θα υπάρξουν συνέπειες· συνέπειες όπως νεκρή, πνιγμένη, ατύχημα στις σκάλες, αυτοκινητιστικό δυστύχημα, εγώ από πάνω σου όπως χτες βράδυ, Geneva-

Κάτσε.Κάτω.

«Διακρίνω σεξουαλική ένταση;» ρωτάει πονηρά η Kimberly, κλείνοντας το μάτι της στην Geneva και η Geneva θα αναγούλιαζε αν ο Maddox δεν έτριβε έτσι το πόδι της, δείχνοντας της πως πρέπει να πει ψέματα, πως πρέπει να παίξει τον ρόλο της, πως πρέπει να γίνει η Geneva του, όπως ήταν πριν της 3 Αυγούστου, όπως θα πρέπει να συνεχίσει να είναι αν θέλει να ζήσει.

«Διακρίνεις, ε; Ξέρεις τον Maddox,» αφήνει να εννοηθεί εκείνη, και η καρδιά της σταματάει να χτυπάει, τα πνευμόνια της ξέχασαν πώς λειτουργούν, το στόμα της μουδιάζει. Γελάει για να ολοκληρώσει το νόημα των λέξεων της.

Ο Maddox χαμογελάει σαν λύκος, και είναι σαν ο κόσμος να επανέρχεται στα μάτια και τα αυτιά της Geneva, σαν να βγήκε από την παύση, σαν σαν σαν-

The Colder MonthsWhere stories live. Discover now