Kdysi dávno.....

84 8 14
                                    

Sestra mě už od 5 let brala ke koním, ona měla úžasnou Palomino kobylku a já dostala na starost bílého, starého, tvrdohlavé ho poníka. Jednou jedné zimní noci když mi bylo 10 a sestře 13 jsem uslyšela zvláštní zvuky. Ospale jsem se dostala ke dveřím a neslyšitelně je otevřela. Byla to Kate, běhala sem a tam v pyžamu brala si klíče a zimní bundu. "Kate? co tu blbneš?" řekla jsem ospale a vyděšeně. " Pssst za chvíli jsem zpátky". Jen co to do řekla otevřela dveře a zavolala si výtah,po chvílí čekání to vzdala a letěla po schodech zatím co své dlouhé blond vlasy zapletla do drdolu. Nemohla sem jen čekat až se vrátí, také jsem si vzala bundu ale já jela výtahem co dojel jen pár vteřin po odchodu Kate. Ve výtahu bylo zrcadlo měla jsem zacuchané vlasy pod lopatky tak sem si na rychlo udělala culík, který jsem svázala provázkem. Když jsem vyšla před barák sestra nasedla na motorku se svým klukem a rychle jeli pryč. Nasedla jsem na své fialové kolo a jela za nimi. Zastavili před stájí a sestra vběhla do stájí ještě s helmou na hlavě tak rychle že jí ani ten její kluk nestačil. Já zatím položila kolo na lampu, vplížila jsem se do stájí též. Nic zvláštního, všichni koně měli dečku, někdo ležel někdo stál. Jen jeden box byl otevřený a svítil. Najednou se všichni koně vzbudily začali řechtat a silně dupat, házeli hlavou a kopali do dveří. Strašně sem se jich bála. Přiblížila jsem se k tomu boxu který svítil. Byl tam nápis "Scary" cože? To je kobyla kate!! Nahlídla jsem do vnitř. Moje sestra seděla na zemi a brečela a hladila Scary. Vedle Scarry leželo hříbě bylo nádherné. Zkoušelo chodit a to vykouzlilo Kate úsměv na tváři. Vešla jsem do boxu jen co mě ta kobyla spatřila znervózněla a zvedla se a začala to hříbě čistit. " Neřekla jsi mi že je Scarry těhotná" zamračila jsem se. Kate rychle zvedla hlavu a opětovala mi stejný naštvaný výraz " Za 1. říká se březí a za 2. nemáš dávno spát?! Víš kolik je hodin?!!!" "2:34" ironicky jsem se usmála. Kate zakroutila očima a vrátila Scarry deku a zamknula box . Dala pusu Filipovi a ten jí odvezl domů. Já musela šlapat na svím kole. Když jsme nastoupili do výtahu ani se na mě nepodívala koukala se na sebe v zrcadle a usmívala se. Když jsme vyšli ve dveřích stála máma její modré oči mě probodávali jak jehli. " Můžete mi vysvětlit co děláte venku v tolik hodin ?! Mate štěstí že je sobota!!" "Mami já ti to vysvětlím" řekla omluvně Kate. Sedli jsme si ke stolu a máma nám udělala čaj jelikož měla Kate jen černý kraťasi na spaní a červené tílko měla úplně modrý rty, tak si došla do koupelny pro svůj černý župan a mě přinesla můj modrý. Protože jsem taky měla kratasi ale tmavě modrý a černý triko. " To že si měla fofr ty chápu ale proč sebou taháš svou mladší sestru ? Mohlo ji srazit auto ....to bys chtěla?navíc zítra zpíváme před kostelem koledy takže dopít a spát!" " ano mami " řekla Kate a odnesla naše hrničky do mičky. Vždy se mi líbil její pokoj byl do červeno černé. Od té doby co se narodilo to hříbě tam jezdila má sestra pořád, brala ho na vodítko ven a učila ho různý triky dala mu jméno SHADOW . Byl nádherný když vyrostl tak ho i jezdila nikoho jinýho na sebe nepustil. Jednou ho přihlásila na závody a to dělat neměla.....

POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠŤĚ......
děkuju za přečtení <3 :) :3
A omlouvám se že ten příběh byl tak krátký příště bude delší ^^ a taky se omlouvám za gramatické chyby :D

Shadow And MeKde žijí příběhy. Začni objevovat