Ještě v ten den jsem měla zlý sen. Stála jsem v nějaké místnosti a přede mnou má sestra. Měla bílé šaty až na zem bez ramínek. Horní část se třpytila jak sto diamantů. Vlasy měla rozpuštěné." Kate ty žiješ?!"řekla jsem a běžela k ní, silně jsem jí objala. "Kataro ..... zlato.... postarej se prosím o Shadouwa a naší rodinu"" co? Kate já tě nechápu..... Kate?" Dala mi pusu na čelo a já se rychle zvedla z postele. Byl to jen sen?! To jako fakt!. Byla jsem naštvaná na svojí představivost . Podívala jsem se na hodiny, 3:15 no co teď budu dělat? Vzala jsem si do ruky tablet, měla jsem tam 96 zpráv od kamarádů a rodiny typu " upřímnou soustrast " nebo " moc mě to mrzí". Neřešila jsem to, " jen blbej vtip" řekla jsem si a usnula. Ráno jsem vyrazila do kuchině něco ulovit. Na lince stáli muffiny. "Kate oblíbené" řekla jsem si pro sebe. Z obýváku vyšla mamka. Po tváři se jí kutáleli slzy, její dřív krásné červené tvářičky jsou teď zamazané od řasenky. " mamí si v pohodě?" Zeptala jsem se. "Katy posaď se" řekla ubrečeným až prosebním tónem. Nesnáším když mi říká Katy zní to jak Kate, Katy = Katara. Sedla jsem si na proti ní. Chytila mě za ruku " Katy ...... srdíčko moje.... včera se stala hrozná věc. Zase se dala do pláče. " Kate včera boj o život.......prohrála" "co? Mamí to není možný ... to je jen vtip.... že jo?!!!" " ...ne." řekla potichu vrhla jsem se přes stůl a silně jí objala. " a v kolik?" " 13:15" . Co to nemůže být možný ..13:15 jsem se zbudila .....její slova mi zase naskočili do hlavy " postarej se prosím o Shadouwa a naší rodinu " ale teprve teď jsem si uvědomila že to co měla na zádech byla křídla. " Katy zítra je pohřeb ano? Tak se jeď postarat o její koně.." " ale mami oni za to můžou to on-" " Kate by si to přála". Nemůžu tomu uvěřit že to řekla, nic méně proti tomu se argumentovat nedalo. Vzala jsem kolo a dojela k nim. Venku stáli nějaký holky co se tam učili na koních. Všichni si drželi jednoho koně ať poníka nebo tažnýho. "Co se tady děje " zeptala jsem se nechápavě. Nějaká holka co držela Scary, se na mě podívala a odpověděla " no co by? Je ráno tak bereme koně na pastvu protože bude odpoledne hon na lišku" " no tak proč je neodvedete?" " protože tam jeden kůň dělá zmatky ". Když mi došlo kdo to je vběhla jsem do stáje, kde nějaká 12 holka snažila dát ohlávku Shadouwovi. Ten jen poběhával v boxe a vyhlížel Kate." Um? Ahoj nechceš pomoc?" " né nechci teď když ta příšera nežije mám možnost jezdit nejhezčího koně ve stáji, notak po cem !" " příšera...příšera?!" Vzala jsem tu ohlávku a tím platěným sem jí šlehla po ksichtu. " au kdo si myslíš že si?!" " Katyna sestra a majitelka tohoto koně a Scary !!". Nemohla jsem uvěřit tomu co jsem řekla ...já se toho vraha zastávám? Podívala se na mě trochu nenávistně, ale hned co si Shadou odfrkl zmizela jak dým. " a co ty ?" Podívala jsem se na něj. Ten mi ale vrátil uražený pohled, dal hlavu nahoru ať mu nemůžu nasadit ohlávku. Neřešila jsem to.hodila jsem mu vazák kolem krku a stáhla ho dolů. Dala jsem mu ohlávku a šli jsme. Byla to nádhera sledovat koně všech druhů, výšek a barev. Taky mě dojalo jak tak 6 letý holčičky chtěli pomoc tak vodili falabelky.
POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ....
Tak co líbí? ;)
TEĎ DLOUHO NEBUDU PSÁT JEDU NA DOVOLENOU. KOMENTÁŘ POTĚŠÍ :*
DĚKUJU ZA PŘEČTENÍ <3
ČTEŠ
Shadow And Me
AdventureShadow (stín).......někdo si představí demona,stín u člověka,tmu.....ale co když je to jméno legendy .... sestra mi svěřila anděla . Teď je na mě dokázat že anděl nemusí být jen okridleny člověk.