Inceput de jurnal-Prezentare

58 2 0
                                    

Draga,Jurnalule,
Ma numesc Sonia Ruxandra si m-am născut pe data de 21 August 2004,când voi împlini,anul acesta,vârsta de 12ani. Abia astept!
Tu ești noul meu jurnal si sper ca voi putea scrie in tine măcar in weekend-uri, daca nu in fiecare zi.
Bun.. ,,M-am prezentat? Da...Ce trebuie sa mai fac?!.. Nimic se pare! Hmmm,totuși e prea scurt nu e in ordine trebuie sa mai găsesc ceva! Trebuie!... Darrr.. Ce? Stai! Gata stiu!(îmi dreg vocea) Sa revenim.."
Îmi place mult sa pictez,asta e pasiunea mea de-o viața! Fac de 7ani cursuri de pictura,iar acum voi trece la icoana. Îmi mai place sa citesc,cel mai mult îmi cărțile de aventura,la care se adaugă putina iubire,mai mult horror si mister. O•o Le ador pe acestea! Îmi mai place sa ma uit la TV si la desene,ca orice copil,dar îmi plac si documentarele despre animale,natura si istorie,la care se adaugă si aici mister.Imi place sa ma uit ai la diferite sporturi cum ar fi fotbal,handball,rugbi,tenis,înot,gimnastica,pe scurt mai multe...,dar îmi place si sa le practic( inafara de rugbi si gimnastica,dar nu se știe ,niciodată sa nu spui niciodată!) Cel mai mult îmi place sa joc badminton cu prietenii de pe strada mea. Ei sunt Gașca mea de 10 copii(cu mine cu tot). Cu ei ma pot simți in largul meu ca si in jurul si celorlalte prietene (de la scoala si prieteni de familie).
Îmi iubesc familia! E cea mai buna din câte a existat(cu bune si cu rele),mai ales părinți fara de care nu as putea face nimic! Mai ales atunci când cineva se ia de mine,mama si tata se i-au după principiul,,Daca te iei de fiica mea te iei de toată familia ei ,mai ales de părinții ei!" Si crede-ma n-ai vrea sa ai de-aface cu ei!
Cam asta e tot ! Acum o sa plec,dar mâine ma voi întoarce,sper!

Prietenul Meu,JurnalulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum