2.Deo

144 5 1
                                    

Seli smo,kao po starim obicajima pricali smo o tome ko ima najlepsi stomak,muski su se naravno kurcili,dok su poneke devojke to stidljivo posmatrale,dok je njima titrao zadovoljan osmeh na licu..
Ja:Hajde da igramo..
Lia:Zasto?
Ja:Igra mi se
Jakson:Ajde..
Mat:Ajde bre Lia pazi onu top picku sto njise kukovima..
Lukas:Potreban je neko to da ukroti..
J:Lia?
Lia:Uff..Hajde..
Oko nas su bili pijani tinejdzeri koji su skakali iz zabave..
Sccot je dosao do nas,a tako mi je nesto govorilo da ce nesto da odvali..
Sccot:Jebemu zivot ko izmisli one stolice?Izgubih nevinost na onoj kod sanka..
Ja:E narkomanu..
Jakson i Mat su otisli da ukrote onu devojku..Jadna..
Osetila sam opet onaj pogled koji przi moje telo..Sta?Nije ovde?U Londonu je,ne,ne,nije ovde..Trazila sam ga pogledom..
Podigla sam pogled na 'terasu' koja je bila u klubu..
Isti je..Bio je naslonjen na onu ogradu i gledao me sa osmehom..Oko njega su standardno bili Derek,kurvica Alison i jos nekoliko njegovih prijatelja..Prevrnula sam ocima i nastavila da igram..Neko je naslonio svoje ruke na moje kukove...Pogledala sam preko ramena i udaljila se..
Ja:Ti si?
Xx:Neko ko te zeli..
Ja:Samo dok sanjas..
Xx:I tako..
Slegao je ramenima..Ledeno sam ga pogledala,nakon toga nisam ga videla u svom vidokrugu..
Podigla sam pogled ka njemu..Standarno,ljubi se sa Alison,sa njom me je i prevario to mu je verovatno nova devojka.Nebitno,ne zelim da opet on,on,on i on bude u mojim mislim..Dosla sam da nadjem decka,to cu i uraditi..
Ako je Itan mogao da spava sa Alison mogu i ja sa nekim..Ustvari to cemo preskocito,idalje sam nevina,secam se da mi se Itan smejao kad sam mu to rekla,a on se malo vise zaneo..
Odvratan je..



SweetWhere stories live. Discover now