JUTRO..
Don POV..
Budim se,kad shvatim da sam u tudjoj sobi,ali meni veoma poznatoj,hvata me nervoza,jer znam na sta je sve Itan spreman..
Podizem pokrivac,a dole sam samo u dunjom vesu,valjda sinoc nihe bilo nicega cega cu se kajati?!
Drmam Itana,on se okrece na drugu stranu i nastavlja da spava...Hvatam se za glavu,jer me glavobolja ubija..Tek sad osecam da cela soba mirise na jak muski parfem..Ustajem,ali me snazna ruka povuce nazad ka krevetu,a ja ispustim blag vrisak i padnem na krevet..
Itan:Kuda?
Ja:Kuci!
Itan:Sinoc je bilo zanimljivo..
Pokvareno se nasmesio,a ja prebledela
Ja:Molim?!
Itan:Cula si..
Ja:Sta se desilo sinoc..
Itan:Nije se desilo,ono sto ti mislis da jeste,ali si me izludela sinoc,pa je malo falilo da se desi..
Ja:A sta se desilo?
Itan:Nista sto nisi zelela..
Ja:Omg..Mogu zamisliti sta je to..
Ustala sam i trazila haljinu..
Ja:Gde je haljina?
Itan:Lepsa si tako..
Perverzno me je gledao i zagrizao donju usnu dok me je odmeravao
Ja:Prestani!
Itan:Sta?
Ja:Da me gledas..
Nasmejao se i nastse io da me gleda,nasla sam haljinu i obukla je,nisam mogla da zakovcam snir,koji se nalazio na ledjima..
Ja:Itane?
Itan:Aa?
Podigao je pogled sa telefona..
Ja:Haljina..
Okrenula sam se i stala kod njega..
Rukom je presao od dna mojih ledja do vrata,tako da je slabasni elektricitet prosao mojim telom,zasto se to idalje desava,raskinuli smo pre godinu dana,kakav crni elektricitet sad..
Zakovcao je,zatim sam obula patike i otisla do njega i dosta mu se priblzili,tako da je on prvo pogledao u moje grudi(idiot glupi),pa onda mene u oci..Pre toga je skinuo majicu,pa se moj pogled u pocetku zakovao za njegovo savrseno telo,pa onda u oci.
Ja:Vozi me kuci..
Itan:Zasto bih?
Ja:Zato sto su kod mene tvoji kljucevi,a ako ti neces da me vozis ja cu i mozda se i desi da ti ogrebem auto..
Nasmejao se
Itan:Dobro,vozim te..
Ja:Bolje..
Nasmejala sam se i krenula ka izlazu,a i on za mnom..
Ja:Mogao si bar majicu da obuces!
Itan:Znam da je tebi ovako lepse..
Otkljucala sam auto na dugme sela na suvozacko mesto i tek onda mu dala kljuceve..Do stana smo se vozili bez reci,stigli smo ispred moje zgrade..
Krenula sam da izlazim ali me je uhvatio za ruku i vratio..
Itan:Neces me pozvati gore?
Ja:Ne..
Krenula sam da izlazim..
Ja:Cekaj,nisam nesto uradila..
Okrenula sam se ka njemu koji me je upitno gledao,a ja sam mu zalepila takvu samarcinu,znaci glava mu se okrenula..
Ja:To je zbog svega..
Itan:Jebem ti pleme...Kako cu te jebati zbog ovoga..
Drzao se za obraz..
Ja:Mislim da sam ja tebe upravo zajebala..
Itan:Jedi govna..
Naslonio se na sediste i drzao se za obraz..
Nasmejala sam se..
Ja:Pitace te jel te meteor udario..
Pre nego sto sam izasla ostavila sam sitan poljubac na njegovom obrazu i izasla..Usla sam u stan i naslonila se na vrata sa osmehom..Zvoni mi telefon..Lia je,te joj pricam sve sto se desavalo kada sam otisla..
Nadam se da vam se svidja💘💘
YOU ARE READING
Sweet
RomanceOna je igrac,ali on ju je nadigrao..Za ovu igru koju njih dvoje igraju je potrebno dvoje..