KA - Bölüm 2 "Bak sen bizim asi kıza"

58 4 0
                                    

Bugün kızlarla buluşucaktık. Koşa koşa odaya gittim üstümü değiştirdim evden çıkıcakken telefon çaldı.Hay ben böyle telefonun arayan kim 'Babam' "Efendim babacım" asla cimli cımlı kelimeler kullanmam ama bu baba döver söver filan..."Kızım ben sizin için 4 tane bilet aldım arkadaşlarınla filan gidin Mersine tatil yapın." "Aaaaaaaaa ne dedin babam benim herşeyim seni ben pek çok pek çok severim" "Tamam tamam cırlama valla yollamam arkadaşlarına da söyle hadi baybay" "baybay kralımmmm." Diyip kapattı inşallah son dediğimi duymaz çünkü benim öyle şeyler kullanmıycağımı bilir ki bende babasının erkek gibi kızıydım. Babama bana yavşayanları anlattığımda hiç şaşırmazdı çünkü sonlarının nasıl olcağını çok iyi biliyordu. O yüzden erkeklere o gözle bakmıycağımı çok iyi biliyor.

--------
Kızlarla buluştuk anlatınca hayatımda unutamıycağım o çığlığı atan aşqım Cansuya dönüp küfür ettim. Bu tepkime pek fazla şaşırmaz çünkü genelde dışardaysak küfür ederim bizde kaldıklarında terlik firlatırdım gerçi o terlik bana geri geliyo ama uyanık kaçıyo hemen biliyo işini.Olsun yine de seviyom keratayı. Dur ben kerata mı dedim ? Evet Ve bizim Cansuya ? Evet , Ulan içimdeki fantaziye bak yağğ Kıza sonunda da kerata dedim bana helal olsun yani. Biz hemen hazırlanmaya başladık çünkü babam tarihi yarın için almış bütün eşyalarımı doldurdum benden 4 bavul 3 çanta , Melisten 3 bavul 3 çanta , Cansudan 3 bavul 6 çanta , Tuanadan 2 bavul 3 çanta çıktı.
Yolculuk boyunca ben uyudum. Melis horladı. Cansu şarkı söylüyodu en son. Tuanada taş gibi erkeklere bakıyodu. Mersine geldik o kadar güzeldi ki burası bizi bir adam karşıladı 35 40 yaşlarındaydı ama taş gibiydi , bizi bi eve getirdi koooocamandı 2şer kişilik odalar vardı. Biz melisle cansuyla da tuanayla yatıcaktı. Zaten ben malım allahım ya neydi günahım Melisin ayaklarıyla uyumak zorunda mıyım ? 😭😭😭 Mersini gezmeye çıktık 4ümüz geziyuduk Tuana bi erkeğin peşine gitti Cansu makyaj malzemelerine bakmaya gitti. Melis pandufların olduğu bi yere gitti. Ben de takılmaya karar verdim acaba boks eldivenleri mi baksam ki ya da buldum en iyisi kum torbası almak yarın bu ikisini alcam. Sahilde nerdeyse kimse yoktu yürürken bi şeye çarptım "Özür dilerim" diyip geçicekken kolumdan tuttu "Hey tanışmıycaz mı ?" Dedi çocuk "Ulan yürü git çarptık diye tanışcaz mı ? Hem beni sana sarkan sürtüklerle karıştırma anladın mı ? Bırak şimdi kolumu" diyip çekicekken beni kendine çevirdi "Tanışalım dedim küfür etmedim" yanında da iki tane çocuk vardı. "Ben talha" "eeee" dedim "sen?" dedi "Sanane" diyip çocuğa yumruk çaktım. Galiba biraz yüklenmiştim çünkü başı gerektiğinden fazla sola döndü. "Seni sürtük" diye bağırınca bendeki şarteller attı tabi "Ulan ben senin varya sen kendini ne sanıyosun çarptım diye sana aşık filan mı olcam beni başka kızlarla karıştırma önüme her gelenle ki bu çarptıklarımda dahil tanışıcağımız anlamına gelmiyo anladın mı şimdi siktir git gözüm görmesin seni" diye beğırdım ve sağ yanağımda bi acı hissettim ama yere yığılmadım. "Bana bak kızım seni eşek sudan gelinceye kadar döverim anladın mı?" diye kükredi resmen. Asla korkmadım "Hadi dövsene ne bu bağırmandan sonra özür diliycem filan mı sandın sen gerizekalı , döv hadi dövsene vur senden korkmuyorum. Sen bana sürtük dedin ya malsın oğlum senden yakışıklıları vardı lan bana çıkma teklifi eden oldu onlarınkini kabul etmedim hepsini de dövdüm. sen kendini ne sanıyosun yürü git işine oğlum bulaşma bana" dedim tokat attım ve koşmaya başladım.Arkamdan "Sen gününü görüceksin" diye bağırdığında orta parmak çektim ouaghaha sonra kaçtım..

-------------------
-------------------

Sabah kalktığımda yanımdaki ayakların sahibine bakmadan onu aşağı attım Melis olduğunu tabikide biliyodum "Ananıssssssss.. Lan Ada" "Evet canım Ada Anıssss devamını getir" "Ananıssss diyom güzel mi ki benim Nilüfer teyzem Victoria Secret mankenlerine taş çıkartır yani" diyince kahkaha attım ama sonuç yerle ilişkiye girdim. Cansuyla Tuana'nın odasına girdiğimizde mışıl mışıl uyuyolardı ama bizim gibi şeytan arkadaşlara sahip olmanın sonucu eşittir biz uyanıkken onlarında uyanık olması Melisle bir piç smile yapıp Ben Tauananın Melis'te Cansu'nun üstüne atladı. "Cansunun o küfründen sonra bi daha Cansunun üzerine atlamam" diyen Melise Nuri Alço bakışları atarak Cansu'nun küfürüne kahakaha atmaya başladım küfürü aynen şöyleydi 'Sizin gibi Bülent Ersoy dışkısı görünümlü götün beden bulmuş halli playroom orospuları' evet kabul ediyorum kesinlikle bidaha Cansu'nun üzerine atlamıycaktım , atlatamıycaktımda
"Yalan söylüyorduuuu"

KAYIP AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin