Vreau sa va anunt ca o sa i-au pauza o saptamana, fiindca vreau sa fac dintr-o culegere si sa o termin, iar o saptamana o sa imi ajunga.
Legat de cererile care mi le-ati data, am sa le fac dupa, sau saptamana asta, depinde de mine.
Si vreau sa va mai spun ceva. Am niste cerinte pentru voi:
1. Cand vreti sa va fac un desen, varog sa specificati. Daca este un caracter de-al vostru, vreau sa mi-l descrieti. Parul, ochi, imbracamintea si culoarea acestora(asta daca il fac numai in creion, dar ar fi bine sa imi ziceti totusi), incaltamintea. Daca vreti o anumita varsta sau marime, va rog sa mi-o spuneti. Si vreau sa imi spuneti si pe ce vreti desenul repectiv, pe foaie sau pe pc. Bineinteles ca pe foaie posibil sa il fa mai repede, dar nu garantez nimic, iar pe pc, am 3 feluri in care eu desenez.
1. Pe foaie apoi pe pc:
este modelul pentru desenul acesta:
2. I-au o poza anime base (fata sau baiat, posibil si animal, dar eu fac cu oameni):
3. Fac desen in totalitate pe pc. Bineinteles ma ui la alte modeluri in caz ca este un personaj dintr-un anumit desen, anime sau joc:
Acestea sunt 3 stiluri de ale mele. Desi la anime base, eu folosesc numai pozitia, imbracamintea sau frizura le pun eu, eu ma folosesc numai de pozitie, in rest fiecare desen e facut de mine si colorat.
2. Daca doriti desenul pentru o anumita data, varog sa imi spuneti, ca sa stiu ce sa fac inainte si daca vreti sa o fac repede si postata.
Bineinteles ca posibil sa nu fac desenele repede sau incet, depinde de starea mea si de ocupatie. Daca sunt plecata normal ca nu pot sa fac desene, si daca nu sunt in starea de a face ceva, cel mai posibil nu voi face desene( uneori n-am chef sa stau pe pc, ceea ce e rareori fiindca eu stau toata ziua pe el).
Desenele o sa le gat cand o sa le gat. Mie imi place sa fac toate desenele care mi le-ati cerut si intr-o anumita zi sa le postez pe toate.Desi nus daca o sa am timp pentru ca mai lucrez si la proiectul de care v-am mai spus in anumite capitole. Este vorba ca sunt implicata intr-un anime, e nu chiar anime, manga mai intai. Si eu lucrez la personajele secundare, si probabil si la decor, cladiri si altele. Mai sunt si alte fete, care am facut un desen pe foaie cu ele la capitolul "Le friends", probabil o sa mai vine nus. Si mai vreau sa ma apuc sa citesc o carte, care nu e de pe watt, una reala =]]]]], si am nevoie de timp. Iar cand v-a incepe scoala, nu o sa va garantez absolut nimic, vin a 7-a si nus cat de greu v-a fi. Si mai merg si la nsite cursuri de desen asta fiind joi si vineri de la 5 la 7 (17:00-19:00). Am sa fiu incarcata.
Deci sper sa intelegeti si sa ma intelegeti. Nu vreau sa fiu rea, dar vreau sa va informez cum fac eu treaba, si timpul meu. Cand am timp ma mai joc si ep pc, si acum ma uit si la un anime(Fairy Tail 200 si ceva de ep), si acolo vreau macar 2 ep pe zi sa ma uit. XD.
Sper sa nu va suparati, si sa intelegi.
Multumesc!
CITEȘTI
Desenele mele. (1. Finalizat)
RastgeleMy art. (^・ω・^ ) (≡^∇^≡) \(☆o☆)/ In aceasta carte cu desene vor fi o parte din desene facute de mine, incluzand cereri de la alte persoane sau fanart-uri, dar si desene facute digital, aceste desene fin facute folosind base-uri. Fiind o carte...