Tyler Posey

264 13 1
                                    

Tyler Posey kimdir? Tyler Posey kısaca ünlü ABD'li genç aktör ve müzisyendir. 11 yaşında oyunculuğa başlayan genç sanatçı Amerikan yapımı fantastik türden bir gençlik televizyon serisi olan ve 2011 yılında gösterilmeye başlayan "Teen Wolf (Genç Kurt)" ismindeki dizide başrol karakteri olarak canlandırdığı "Scott McCall" rolü ile bilinir.Posey ne zaman doğdu? Tyler Posey 1991 yılında doğmuş bir oyuncudur. Tyler Possey'in doğum tarihi 18 Ekim 1991'dir.
Tyler Posey yaşı 2014 itibarıyla 23'tür.
Tyler Possey'in burcu nedir? Tyler Possey'in burcu terazidir.

Tyler Possey'in biyografisi, kısaca hayatı, nasıl ünlü oldu? Tyler Posey Kaliforniya'da doğmuştur. Genç oyuncunun babası da bir aktördür. Tyler Posey'in kökleri Meksika, İrlanda ve İngiltere'ye dayanmaktadır.

Oyunculuk kariyerine 2002 yılında adım atan Tyler Possey günümüze kadar hemen her yıl ses getiren bir film veya televizyon dizisinde rol almıştır.

11 yaşındayken "Maid in Manhattan" ismindeki romantik komedi türünden filmde Jennifer Lopez'in oğlunu canlandırmıştır. "Doc" ismindeki televizyon dizisinde 86 bölüm oynayan Tyler Possey bu alanda önemli bir oyunculuk tecrübesi elde etmiştir. Ardından "Into the West", "Smallville" ve "Brothers & Sisters" gibi dizilerde birkaç bölümde konuk oyunculuk yapan Tyler Possey film kariyerini de sürdürmüş 2007 yılında "Veritas, Prince of Truth" ismindeki fantastik filmde "Mouse Gonzalez" karakterini canlandırarak dikkatleri üzerine çekmeyi başarmıştır. Tyler Posey 2010 yılında ise bir drama filmi olan "Legendary" ismindeki yapımda "Billy Barrow" karakterini canlandırmıştır.

Tyler Possey'in tüm dünyada geniş bir hayran kitlesi elde etmesini sağlayan televizyon serisi 2011 yılında başlayan ve günümüzde de devam eden bir Amerikan yapımı dizi olan "Teen Wolf (Genç Kurt)" ismindeki dizi olmuştur. Başarılı aktör Tyler Posey dizinin başrolünde yer alan "Scott McCall" karakterini canlandırmaktadır

Teen Wolf Capsleri Ve Oyuncular Hakkında BilgilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin