Aflu că ritualul va fi efectuat peste câteva zile.Sper că voi putea evada pt. că altfel s-a zis cu mine.Ce frumoasă e luna.Mă voi furișa afară şi mă voi bucura de privelişte.
Mă duc afară şi ceva mă prinde de brâu.Atunci îmi dau seama că era Venkman.Eram atât de fericită că îl văd.Era îmbrăcat într-o cămașă şi nişte pantaloni care erau mai uzaţi.Atunci eu l-am sărut.Sunt mândră de mine.Eu eram îmbrăcată într-o rochie de vară foarte casual(stilată dar care o poţi purta şi prin casă).Eu i-am povestit despre biblioteca care se deschide şi duce la un laborator şi cum voi fi forțată să fac parte dintr-un ritual.El mi-a spus despre cum m-a găsit şi despre lacul cu rechini.Am intrat în castel şi i-am adus nişte pâine cu unt şi carne.Mi-a spus că trebuie să evadăm.Nu puteam evada fără să deshipnotizăm atleţii.Iar fantomele trebuiau ţinute captive.Atunci ne-am decis că trebuie să planificăm ceva măreț.Trebuia mai întâi să rupem amuleta de la gatul lui Chris.Pe urmă să îl capturăm pe el să plecăm de pe insulă şi să îl predăm autorităților CIA şi FBI.
Ştiu că ritualul este în trei zile.Eu pot face un antidot şi să salvăm atleţii.
Zorii se apropie iar eu trebuie să plec în camera mea iar în timpul zilei voi face lucrurile necesare pentru plan.Trebuie să aflu cum să intru în laborator prin alt loc.Medalionul lui Chris este obiectul care controlează atleţii.E târziu şi sunt obosită.Am mare nevoie de somn pentru ce voi face mâine.
YOU ARE READING
Jurnalul unei Detective
AdventureScarlet este o detectivă junioară.Ea se confruntă cu multe cazuri dificile.Şi devine o maestră detectivă.