Τι είναι οι τρεις Μ ?

25 1 1
                                    

Λοιπόν οι τρεις Μ είναι τρεις κολλητές που είναι πολύ δεμένες μεταξύ τους . Ονόμασαν τους εαυτούς τους τρεις Μ γιατί όλες έχουν το όνομα Μαρία . Η πρώτη η πιο μεγάλη είναι η Μαριποινα (Μαρία Δέσποινα ) η οποία είναι 15 ετών και μένει στην Δράμα. Η δεύτερη είναι η Μαριλίζα ( Μαρία Ελισάβετ ) η οποία είναι 14 ετών και μένει σε μια μικρή πόλη της Εύβοιας το Αλιβέρι και είναι συμμαθήτρια με την τελευταία της παρέας την Μαρία (σκετο😂) . Η Μαριποινα είναι η ξαδέρφη -αδερφή της Μαριλίζας και έχει σπίτι στο χωριό τους τις πετριες . Από εκεί κατάγεται η μαμά της Μαριποινας και ο μπαμπάς της Μαριλίζας οι οποίοι είναι αδέρφια . Όμως καλύτερα να πάμε στο κύριο μας θέμα . Αυτά τα τρια κορίτσια γνωρίζονται πολύ καλά μεταξύ τους όμως και οι τρεις είχαν έναν έρωτα που ξεκινησε ελπιδοφόρα και τελείωσε άδικα . Η Μαριποινα είχε έναν δεσμό με ένα παιδί, από το χωριό της ,τον Σάββα . Αυτή η σχέση ήταν τόσο όμορφη ,τόσο ευχάριστη και όλα πήγαιναν τελεια μέχρι που ο Σάββας άρχισε να ανησυχεί για την απόσταση που είχαν μεταξύ τους γιατί όπως είπα η Μαριποινα εμένα Δράμα και είχαν 8 ώρες απόσταση . Έτσι η απόσταση μπήκε ανάμεσα τους και τους χώρισε . Η Μαριλίζα είχε έναν τρελό και δυνατό έρωτα με τον Γιώργο ο οποίος εμένα σε μια πόλη με δεκαπέντε λεπτά διαφορα απο το Αλιβέρι . Αυτός έρωτας ήταν εκπληκτικός. Κάθε σαββατοκύριακο ο ένας πήγε στην πόλη του άλλου και περνούσαν όλη την μέρα μαζί . Όλα αυτά όμως σταμάτησαν ξαφνικά ,σαν ένα χαστούκι που σου έρχεται απότομα και σε επαναφέρει στην πραγματικότητα , οταν ο Γιώργος φίλησε μια άλλη κοπέλα . Η Μαριλίζα πληγώθηκε πολύ και εσωτερικά αλλα και εξωτερικά . Είχε παρατήσει τον εαυτό της και δεν την ενδιέφερε τίποτα μα τίποτα . Η Μαρία είχε την μεγαλύτερη σχέση από όλες . Η Μαρία τα ειχε με τον Βασίλη ο οποίος ήταν από το χωριό της όμως έμενε Αθήνα . Αυτοί οι δυο τα είχαν 6 μήνες ήταν πολύ ερωτευμένοι όμως κατά την διάρκεια αυτής της σχέσης είχαν βγει φήμες ότι ο Βασίλης ήταν μπλεγμένος με ουσίες και χώρισαν για τον λογο της απόστασης.
(Η συνέχεια σε δύο μέρες ευχαριστώ πολύ 😊)

Οι Τρείς ΜWhere stories live. Discover now