şok haber

199 14 5
                                    

Sabah eznı okunuyordu ve artik herkes alismisti o yuzden sabah ezanınında herkes kalkardı her zaman ki gibi. Cemaatle kilarlardi. Ne hikmetse iki arkadasta kalkmisti sanki otomatik. Ayarlanmis gibi. Sasiran fatima " nasil kalktiniz " diye saskinligini diline dokmustu . ve su cevabı aldi . " ezanin sesi okadar guzeldi ki uykumuz açıldı ." namaz bittikten sonra herkes kuran okuyordu odasinda kizlar ile fatıma ise sohbet ediyordu fatıma daha kızların ismini bile sormamistı nasıl arkadas bu dedi kendi kendine sonra " sizin adınız ne bakalim dedi ve parkta tanistigi cocuk " benim adım suheda " digeri de ." benim ismim rumeysa" dedi ve boylece tanistilar . iki arkadas 10 yasindaydi fatıma ise 18 idi sonra onlarda biraz kur an okuduktan sonra ( evet suheda ve rumeysa da biliyordu kur an okumayi ) fatima ' nasil guzel egitilmisler nasil guzel okuyorlardi acaba onlarin ailesi de musluman miydi ,yok ya musluman olsa birakir miydi ,sahi bunlar nasil buyu mustu . bu soruyu onlarada sordu ve su cevabi aldi." bilmiyoruz ama tek birsey biliyorum oda annemizin birgun bizi almaya gelecegi " sonra fatima huzunlendi aglayarak belli etmeden odadan cikti ve odasina gitti . bu nasil birsey ya kucucukler ve annesiz babasiz islam icin cabaliyorlardi . 5dakika gecmeden herkes uyumustu . ve cok gecmeden yani 9 da annesi uyandirdi cunku bu aile erken yapardi kahvaltiyi . fatıma kalkti ve bir saskinlik daha yasadi kizlar coktan kalkmis ve annesi semra hanima yardim ediyorlardi . annesi "ohoio fatıma hanim kalkana kadar biz bitirdik dedi ve guldu " abisi ise " evde kaldi iste anne naparsin . dedi ve guldu bende ona " gitmek isteyen yok zaten dedim ve abimden su sozu isitmemle ciglik atmam bir oldu ." hic oyle deme canim kardesim gorucu geliyooo.😀😀😁😀😁😁😀😀( bu gulusu yapti )benim cigligimi duyan babam da gelerek korkmus bir sesle ne oldu fatıma dedi ben bu dogrumu diye tekrar bir ciglik attim . babam ,kizim ne dogrumu bi sakin ol . baba gorucumu geliyor bana sormadan ..babam, kizim bi dur adi ustunde gorucu evlendirelim demedik ki sen karar vereceksi n buna dedi ve hakliydi biraz abartmistim . " haklisiniz ama sabah sabah da hizlica soylen mez ki yava s ol biraz abi. Abim ise tamam tamam kizma guzeller guzeli dedi .ve benim sinirimin gitmesine sebep oldu cunku bu kelimeleri soylerken cok tatli oluyodu. Ben. . peki kim biliyomuyum dedim ve isminin TALHA oldugunu duymamla bi ciglik daha atmam bir oldu ne yani zeynep hocanin ogluylami goruscem .. Abim ne alaka olamaz mi o insan degil mi ?dedi ve icimden offff cektim sonra kahvaltimi yaptim ve annemden de izin alarak arkadasim hatta kardesim bildigim hatice ni. N yanina gidip dunden beri basima gelen herseyi anlattim rumeysayla. Suhedaya sevindi gorucuye ise sok oldu ve tabi dalga gecti kizgin bakislarimi hizlica gonderince sustu ve beraber bize gidelimmi kizlara oda yapiyorum dedim kabul etti ve annesine de sorarak yola koyulduk once mobilyacidan dolap kitaplik ve şık bir perde aldik onlar oglen gelecegi ici n eve donduk ve kizlarida alarak kiyafet almaya gittik ..para miz vardi. Elhamdulillah sanki bu cocuklar bereket getirdi evimize .elimiz dolu dolu eve donerken abimin arabasini ve abimi goruk ve oda bizi gordugu icin bu tarafa geliyordu hatice ye baktigim da titriyordu ne oldugunu sordugumda bir sey yok dese de inan madim . o an aklima abim geldi saniri. Onun yuzunden icimden bir kahkaha attm ve abimin sozleriyle kendime geldi. . sana diyoruuuum fatıma." " hheehh efendim buyur abi "
Abim "fatima sen kendinde misin yoksa heycanlimisin ." niye ya niye heyecanlaniyim " dedim ve su cevabi aldim " sence.. Tabiki de talhaya gidecegin icin dedi ve guldu .bende onu kizdirmak icin " sanada birini buldum .yani sende kalici degilsin. Hem benim evlenecegim ne malum istemesem red ederim .dedim ve yine bi laf isittim "ha istiyosun yani " offff abi ne alaka ya sadece gorucu sonucta babami mi kiriyim hem sen bizi niye bekletiyosun da . haaa dogru dedi ve buyrun diye yanimiza geldi ve elimizden cantalari alarak bagaja koydu ve tekrar bindi arabaya . sonra su soruyu sordu . sen kimi buldun bakalim bana o an haticeye baktim ve onun kizardigini gordum . soyleme evkenince gorursun dedim ve bu konu burda kapandi . (ama hakliydim haticeyle abim nede yakisirdi ama hem abim de evlenecek yasa geldi artik 21 yasinda ve cok yakisirlardi . abim ..acik kahveren gi sacli ayni renkte gozu ve yine ayni renke henuz yeni yeni uzayan sakall zayif ve uzun boylu ne guzelde abim varmis sesi zaten insani etkiliyo innncecik...hatice ise beyaz yuzlu simsiyah gozlu ince guzel bir kiz sesi de ince .gozleri de peceliyken cook guzel .yani yakisiyorlar hemde fazlasiyla .sonra normal hayata dondugumde eve gelmistik eve girdik ve aldiklarimiz gelmis hatta yerles mis ve cok guzel bembeyaz bir oda olmus bizde namazimizi kildik ve kiyafetleri yerlestirdik ..cok guzel bi gundu sabah ki soku saymassak sahi cocuk nasildi ki . neyse dedi ve hatice rumeysa ve suhedayla birlikte guzelce yemek yediler ve sohbet ettiler rahatlardi cunku abisi yoktu babasiyla beraber iki gunlugune ankaraya git misler di fatıma da bu firsattan yararlanarak bizde kalsana diye bir soru yoneltti hatice ye dedi ve kabul edince mutlu oldu annesi de izin vermisti. Gun hizka bitti aksam namazini kildilar ve odaya gectiler bu arada diger kizlarda yanlarindaydi sohbet ettiler ettiler ve kucuklerin kendi aralarin da sohbet ettigini goren fatima hemen haticeye dondu ve su soruyu sordu . sen neden bugun abimi gorunce titredin kizardin seviyomusun yoksa dedim ve demem le gozunun acilmasi bir oldu . bende ozur dilerim cok acik sozluyum dedim ve cevabi bekledim ses gelmeyince biliyodum birbirinizi seviyorsunuz degince ." ne alaka ya hem nereden cikarttin onun beni sevfigini dedi ve ona sunlari soyledim gormedin mi sana nasil baktigini dedim ve oda " hadi yatalim artik dedi ve cevap vermedi demek ki oda seviyo abimi dedim icimden .. Rumeysa  da duyduklarinin sokuyla oda gecti ve uyu du ... .

Umarim begemisinizdir ..😊😊😊

***DAVA KADINI ***Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin