26. Bölüm

1.2K 59 87
                                    

Dktr : Defne Hanımın sara adlı bi hastalığı var.

Tprk : Bb.. Biraz detaylı bi bilgi alabilir miyiz ?

Dktr : Buyrun odama geçelim

Herkes doktorun odasına gider.

Dktr : Bu sara hastalığı kriz gibi birşey bu kriz en fazla 5 dakika sürer.

Çnr : Eğer 5 dakikadan fazla sürerse ??

Dktr : Acil hastaneye getirilmeli gerekli muayene yapılmalı

Lyl : Peki biz bu kriz olduğunu nerden anlayacağız Ayol

Dktr : Bir yere uzun sure bakıyorsa eli ayağı şiddetli bir şekilde titriyorsa ve anlık hafıza kaybı yaşıyorsa bayılacak ağzından köpük gelebilir tabi bu çok nadir görülür. Eğer kriz geçirirse ağzında yemek varsa çıkartın aynı zaman da krizdeyken etrafındaki eşyaları firlatabilir. Etrafındaki eşyalara dikkat edin. Sakin panik yapmayın Hastayı da panikletirsiniz. Bayıldığı zaman da rahatlatmak için kıyafetlerini bollatın. Defne hanımı yalnız bırakmayın.

Ezg : Ben zaten doktorum bende daha fazla detay verebilirim şimdi Defnenin yanına gidelim fazla panik yapmasın. Ayrıca ne zaman çıkabiliriz?

Dktr : İşlemleri yapıp çıkarabilirsiniz.

Lyl : Teşekkürler

Herkes odadan çıkıp Defnenin yanına giderler. Toprak işlemleri yapar. Defne uyanıktır.

Lyl : Günaydın

Dfn : Hı ?

Lyl : Ayol Pardon evdeyiz zannettim.

Çnr : Tee Allahım

Dfn : Eee neyim varmış ?

Çnr : Abim korkulacak birşey yok sadece sara adlı bi hastalığın var.

Dfn : Kriz gibi Birşey galiba

Ezg : Aynen Defne öyle ama 5 dakikalık birşey zaten birkaç ay düzenli uyuyuduğunda ilacını aldığında geçecek.

Dfn : Kalıcı olmasında

Toprak gelir. Hastaneden çıkıp eve gelirler.

P Sltn : Neyi varmış fınduğun

Onr : Sara diye bi hastalık Babaanne

P Sltn : Nee sarma mi ? Sürekli sarma mi yiyecek ? Önceden deseydunuz köyden lahana getirup lahana sarması ederduk Uşağum.

Onr : Yok öyle değil böyle bayılacak arada

P Sltn : Denişuk Denişuk hastaluklar çıkardıler. La havle

Onur ve Ezgi Defneyi yukarıya çıkartırlar. Akşam olur. Defne uyur. Ezgi Defnenin yanında yatar. Onur aşağıya iner.

Dnz : Toprak abi ben gideyim.

Tprk : Nereye gideceksin nerde kalacaksın

Dnz : Bi otele geçerim fazla rahatsızlık verdim zaten

Tprk : Öyle şey mi olur bizim yüzümüzden ailenle kavga ettin. Burada kal

Dnz : Peki

Deniz Çınar ve Onur aşağıya inerler. Herkes yatar.

Aras Köşk

Yşm : Ayyy Denize çok mu kötü davrandık acaba

S Bey : Haketti o Hergele 1 hafta parasız kalsın aklı başına gelir hemen gelir bize merak etmeyin.

İNADİNA AŞK 23. BÖLÜMDEN SONRA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin