1.6 // Cryin Moon

848 44 24
                                    

Camz: Görüntülü ara Lauren nasıl gözüktüğün umurumda değil. Ara

Lauren durumun ciddiyetini anlamıştı. Okuduğu kelimelerin ciğerlerine dolup onu boğduğunu hissetti. Yağlı saçları ve hastalıktan kızarmış burnunu umursamadan Camila'yı görüntülü aradı.

Lauren artık aşık olduğundan, emin olduğu kızın yüzü ekranda belirince ne yapacağını bilemedi. Çünkü Camila hüngür hüngür ağlıyordu.

Lauren kalbine kan taşıyan, ciğerlerine oksijen taşıyan damarların parçalanıp işlevini yitirdiğini hissetti. Şu an sevdiği kızın yanında olmasına engel olan herşeyden bir kez daha en içten şekilde nefret etti.

"Camila sorun ne?" dedi. Basit cümleler kullanmak istemiyotdu ama aklına başka bir şey gelmiyordu.

"Lauren," dedi Camila hıçkırıklarının arasından. Lauren, Camila'nın sesini hiçbir zaman doğru düzgün duymamıştı ama şimdi kendi ismi onun dudaklarında misafir olmuştu.

Lauren şu an ölse, ruhunu mutlu bir şekilde Tanrı'ya teslim edeceğini düşündü.

"Üvey annem sen ve beni öğrendi tüm bunları babama anlattı" dedi Camila. Lauren, Camila'nın bir üvey annesinin olduğunu bilmiyordu.

"Baban ne yaptı" dedi Lauren onunda sesi titremeye gözleri dolmaya başlamıştı.

"Bir haftamız var. Seninle bana ayrılan bir hafta. Herşeyi yapmalıyız. Anı yaşamalıyız" dedi Camila. Hızlı hızlı konuşuyor yanağındaki göz yaşlarını elinin tersiyle siliyordu.

"Camila neyden bahsediyorsun neler oluyor?" dedi Lauren. Anlamıyordu. Kendine kızdı.

"Bir hafta sonra başka bir ülkeye gideceğiz, bana neresi olduğunu bile söylemiyorlar e tabi okuldan kaydım çoktan alındı" dedi Camila.

Lauren ağlamaya başladı. Hiç sahip olamadığı, ama kalbinin sahibi olan kız gidiyordu.

"Camila gitmeni istemiyorum"
"Gitmek istemiyorum"
"Ağlama"
"Sende ağlama" dedi Camila ama ikisi de daha çok ağlamaya başladılar. Lauren daha cesaretli olup Camila'nın ailesi ile yüzleşebilmeyi diledi. Ama Camila'nın da bunu istemeyeceğini biliyordu.

"Ben sana daha hiç sarılamadım" dedi Lauren.

"Telefona sarıl" dedi Camila ve gözyaşları arasından güldü. Lauren burukça gülümsedi ve Camila'nın dediğini yaptı. Dışarıdan bakılınca saçmaydı belki ama Lauren bu anı asla unutmayacaktı.

Geri çekildi ve ona sarılan Camila'ya baktı. Aralarında ekran, mesafeler olabilirdi ama Lauren Camila'ya sarılmış gibi hissetti.

Camila da geri çekilince birbirlerine gülümsediler.

"Seni seviyorum" dedi Camila. Lauren'in kalbi tekledi. Baştan aşağı darmadağın olduğunu hissetti.

"Seni seviyorum Camila"

Cryin MoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin