Capitolul 1

63 8 2
                                    

Începerea unei zile obişnuite.Numele meu este Josephine Marentza şi sunt prinţesa Regatului de Iarnă. Mama mea nu prea a avut şi nici nu are gusturi, de aceea mie nu-mi place numele.
Am 16 ani, iar peste doua zile o să împlinesc 17 ani. Nu mă dau în vânt de ziua asta pentru că eu m-am plictisit să fiu printesă.Mereu cadouri scumpe şi multe altele.Trebuie să am bunele -maniere, să stau drept, să mă îmbrac decent (bine decent adică numai rochii lungi si bufante ) si multe alte lucruri.
În această familie regala tradiţia noastră este că de la vârsta de 17 ani trebuie să te căsătoreşti şi eu nu am găsit nici un prinţ. Aaaa!

-Dragă, eşti gata pentru micul dejun? a spus mama mea ,Miranda Marentza .

-Da, mamă! am raspuns eu .

Îmbrăcându-mă repede, vărs sticluţa cu parfum şi apoi îmi chem menajera:

-Margret, vino!

-Da ,prinţesă Josephine!

-Am vărsat aceea sticluţă cu parfum ,ai grijă să nu rămână nimic pe podea altfel o să cureţi tot!

Câteodată nu-mi pot controla furia si de aceea sunt aşa de nepoliticoasă, dar pe dinauntru sunt o persoană calmă si fermă.
Constatând că la ora 7:00 trebuie să mă scol am observat că este ora 7:45, iar la ora 8:00 se strânge masa aşa că m-am grabit .

- Josephine eşti gata , eu si tatăl tău deja mâncăm!zice mama supărată.

Ajungând la masă, mama începe să spună ceva legat de nuntă . STAI DE NUNTĂ ,CARE NUNTĂ?
EU am înţeles doar cuvântul "nuntă "uite ce era în capul meu :

-Draga mea bla ,bla ,bla noi am discutat bla ,bla ,bla să îţi găsim un bla ,bla ,bla pentru nunta ta bla ,bla ,bla.

-Dar mamă nu mă pot mărita !

-De ce nu ?

-Pentru că niciodata nu mi-ai ales lucrurile pe gustul meu, ba mite un soţ!

-Josephine ,înceteaza ,o să te măriţi şi cu asta am încheiat subiectul!

A doua zi sunt chemată în sala tronurilor ca să îmi aleg un prinţ.
Prima oara când i-am văzut mi-am dat seama că toţi băieţi sunt păpă-lapte .
Aaah, mama mea a ales un băiat care mie nu îmi place deloc.

-Mamă, nu el te rog!

-Josephine, încetează am discutat!

Nervoasă mă duc în camera mea şi ţip în pernă.

Tatăl meu vine şi bate la uşă .

-Draga mea eşti bine?

-Nu, nu sunt bine ! răspund eu supărată.

-Mama ta vrea să te ajute, scumpo!

Evident tata vrea sa ascult de mama.Dar eu nu vreau sa ascult , am propriile mele decizii.

Când tata a văzut că nu mai răspund a plecat de la uşă.
O nu, mama mea tot la ales pe acel baiat William Pacenton . In plus acum vorbesc despre ziua mea de 17 ani şi de nuntă
draguţ, dar nu foarte, cred că este un miliardar fiţos.
Oo, dar parul lui bold si ochii lui căprui ies în evidenţă.
William vine spre mine si rosteşte cuvântul "dragă".

-Mai încet tinere încă nu ne-am măritat! spun eu nervoasă.

-Uite dacă tot o să ne mărităm si atunci o să fim prinţ şi prinţesă trebuie să ştii câteva lucruri despre mine:
1.Nu îmi plac animalele .
2.Urăsc oamenii care nu fac ce spun eu .
3.Şi îmi place să îmi bat joc de oamenii din jurul meu.
Înteles?

*Gata cu primul capitol sper ca va placut.Scuzati-ma daca am avut greseli de scriere .*
^^La media este Josephine.^^

In Cautarea Unui PrintUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum