-Tu eşti nu-i aşa?întreabă omul fericit.-Cine să fiu?
-Tu eşti prinţesa.Sunt Lorentz Caster .
- Sunt Jo, spun eu intimidată uitându-mă în ochii lui.
-Deci acum trebuie să te duc la castel prinţesă.
-Nu pot să mă întorc .
-Dar de ce ?
-Nu vreau să mă mărit, te rog nu spune la nimeni, am să fac tot ce îmi ceri!
-Păi eu mereu mi-am dorit să fiu un prinţ ca în basme.
-Serios alt ceva nu vrei să te faci ?
- Vrei să spun la toţi că te-am găsit şi să te întorci?
- Dar pe mine cu ce mă ajută . Tot o să mă mărit cu acel băiat şi nu îmi place de el.
-Prinţesă sigur vei găsi pe cineva cât de curând posibil!spune Lorentz înroşindu-se.
-Cumva te-ai înroşit ?
- Ce, nu am pictat ceva astăzi şi am folosit mult roşu.
Îi pun mâna pe obraji lui şi observ că nu se ia, deci poate că s-a îndragostit de mine.Dar este absurd oricum mie nu îmi place de el, eu o prinţesă, el un oştean nu se face legatura .
- Bine am să te duc la sora mea mai mare care stă pe langă regatul acesta şi poate te vei îndragosti de ea şi ea de tine .Dar este foarte riscand având în vedere că trebuie să trecem pe langă pădurea lupilor însângerati şi sunt foarte periculoşi .
Dupa ce am ajuns in mijlocul padurii s-a auzit un sunet.In vata lui Lorentz a aparut un lup mare .Eu m-am speriat si am picat pe spate atunci regina lupilor a sarit pe mine si m-a zgariat.Lorentz a tras cu o sageata in lup atunci ea su toti lupii au fugit .Ranit la picior el ma duce la un copac.De acolo ma lasa sj se duce sa cheme garzile castelului meu chiar dac mai avea mult de mers.Eu il opresc deoarece nu am vrut sa ma lase singura iar el sa plece .Lorentz nu ma luat in seama si a plecat.Ne -avand ce sa fac am gasit o frunza de planta si am puso la rana apoi am plecat dupa Lorentz.
CITEȘTI
In Cautarea Unui Print
AdventureDurerea plecării de acasă, dar si iubirea pe care o găsesti pe drumul de căutare te cuprind.