-Hannah, Hannah Crimsen!-rángatott a vállamnál fogva a legjobb barátnőm Kat.- Kelj már fel, holnap van a nagy nap.
-Milyen nagy nap?-másztam ki a pokrócom alól,mert az nálam természetes dolog ,hogy akármilyen meleg is van kell legyen rajtam egy pokróc mikor alszom és történetesen most nyár közepe van, igaz itt Londonban nincs nagyon jó idő de erre a hétre napsütést mondtak- Csaknem férjhez méssz?
-Hova gondolsz ?Ki lenne az a hülye aki elvenne feleségül?Na mindegy ,hagyjuk is....de nehogy azt mond hogy nem tudod mi van holnap.
-Te most komolyan annyira hülyének nézel hogy elfelejtem a holnap esti programot?-tettem csípőre a kezem miután felálltam az ágyról.
-Háát...vot már rá példa, nem is olyan rég.-nevetett Kat.
-Jól van na ,hülye voltam.
-Hát nem is kicsit.Most őszintén, ki felejti el a saját szülinapi buliját amit magának szervezett?
-Ilyen is csak én lehetek-nevettem a szekrényem előtt visszagondolva két héttel ezelőttre amikor Kat beront a szobámba miközben én nyugisan olvasgatok és elkezd velem kiabálni hogy miért nem vagyok már ott a bulimon.Akkor koppant le ,hogy hoppácska szerveztem magamnak egy szülinapi bulit és egy órája már ott kéne lennem.Gyorsan felkaptam magamra az első ruhát amit megpillantottam a szekrényben és 10 perc múlva oda is értünk.
-Hát az biztos-nevetett velem eggyüt Kat is .-De még mindig nem tudom felfogni hogy hogy felejthetted el.
- Belemerültem abba a könyvbe, tudod mien jo könyv?Amikor az a csaj felsorolja hogy kik miatt lett öngyilkos és ezt elküldi azoknak a....-folytattam volna de Kat félbeszakított.
-Jaj, kérlek ne folytasd, már most unalmas
-Mi az hogy unalmas?Az egy nagyon is jó könyv, kölcsön adom ha kéred.
-Isten ments. Tudod hogy nem olvasok könyveket . Miért pont az lenne az első?
-Talán mert jó könyv?Ha neki fogsz nem tudod majd letenni.
- Aha, hiszek neked de akkor se kell.
- Oké, ahogy akarod , de nem tudod ,hogy miről maradsz le.Indultam be a fürdőbe a ruháimmal a kezembe hogy zuhanyozzak és öltözzek át amikor valaki kopogtat a szobám ajtaján .
-Szabad-fordultam vissza
-Jo reggelt kincsem.-anyu dugta be a fejét az ajtón-Jösztök reggelizni?
- Nem köszi ,majd a plázában bemegyünk a Mekibe s ott reggelizünk.
-Miért is mentek ti plázába?- lépett be a szobámba
-Tudod holnap estére veszünk ruhákat.
-Jaj tényleg ,el is felejtettem, hagyok pénzt a pulton ,mert mindjárt indulok munkába - lépett egyet hátra.
-Oké köszi
-Legyetek jók
-Mi mindig azok vagyunk -mosolyogtam az anyámra. Nem szólt semmit csak visszamosolygott rám és becsukta maga után az ajtót.-Megvársz itt amíg kész vagyok?-kérdeztem az ágyamon ülő legjobb barátnőmtől.
-Persze , addig nézem a tévét.
-OkeBeléptem a fürdőbe , a ruháimat letettem , a pizsamám meg a szennyesbe és beáltam a zuhany alá.Miután végeztem felőltöztem majd a hajamra tekertem egy törülközőt hogy leigya rolla a víz nagyrészét.Fogmosás után levettem a törülközőt és a barna és szögegyenes hajam negvesen hullot a vállamra.Beszárítottam hogy valahogy normálisan nézzek ki, de nem volt tökéletes. Felvittem egy kis sminket arra a csúf arcra ami visszanézett rám a tükörből.De hiába , még az se segítene rajtam ha egy kiló sminket vittem volna fel.
Kilépve az ajtón az a látvány fogadott hogy Kat az ágyamon fekszik és zabálja a csokit amit tegnap este meghagytam .
-Hagytál nekem is ?-léptem oda mellé
-Aha , maradt még két kocka, az eggyik a tiéd a másik meg marad nekem.
-Ooo... köszönöm-huppantam le -Mit nézünk?
-Pretty little liars , lejár s aztán mehetünk.
-Oke, mikor kezdődött?
-Pár perce.-mondta a tévét bámulva
-Akkor lemegyek pop cornért-mentem az ajtóhoz
-Hozz valami üdítőt-kiabált utánnam Kat
-Meglátom mit találok.Lementem a lépcsőn egyenesen a konyhába ,a szekrényből kivettem a pop cornt betettem a mikróba .Míg kész lett elővettem a hűtőből két kólát .Senki nem volt már ithon ,a szüleim dolgoznak a kishugom meg a nagyszülőknél , ugyhogy ma az enyém a ház .A kukoricát egy tálba tettem majd visszamentem a szobámba.
Kat ugyanúgy bámulta a tévét mint amikor itthagytam. Nagyon jó lehet ez a film ha igy érdekli .Általában semmi más nem köti le így csak a rajzolás na meg természetesen a vásárlás.
-Megjöttem-löktem be az ajtót a lábammal.
-Shh-tette a mutatóujját a szája elé.
-Jaj értem most nem zavarhatlak- tettem le a tálat -de azért a kólát odaadhatom?
-Azt igen -vette ki a kezemből és belekortyolt még mindig a filmet bámulva.Előre is bocsi minden helyesírási hibáért .De azért remélem hogy tetszeni fog a sztory.:))
**Betti**
YOU ARE READING
All I Need |Luke H.|
FanfictionBetelt száz lapom ,hogy leírtam bánatom. Várom a napot , mikor ujra láthatom... (Első sztorim ugyhogy bocsi a szar fogalmazásért)