Egyenesen felmentem a szobámba, a ruhákat amiket vettem ledobtam ahova értem , belevetettem magam az ágyamba és elkeztem sírni.Kat egy csomag zsepivel jött utánnam.
-Most mondanám ,hogy ne sírj , de úgyse halgatnál rám-ült le mellém.
-Hülye balfasz-törültem le a könnyektől elázott arcom.
-Ahogy mondod-ölelt át Kat
-Hogy lépet ilyen hamar túl rajtam?
-Nem tudom, őszintén nem tudom
-Biztos szebb nálam, nálam mindenki szebb szóval még annak se látom akadáját hogy a szakításunk előtt összejött vele.-ahogy ezt kimondtam már megint könnybelábadt a szemem.
-Lehet hogy fájni fog amit mondok , de én kinézem belőle.
-Épp ez az ,hogy én is ....lehet hogy ezért szakított velem,mert talált nálam jobbat.-sírtam el magam most keservesebben mint az elöbb
-Ugyan már, nálad jobbat soha nem fog találni, és ezt te is jól tudod.
-Tudod mit, igazad van-törültem le indulatosan a könnyeim-bassza meg , többet nem sírok miatta, ha neki nem én kellek hanem a kurvái, akkor had legyen a kurváival.Ezentúl nem érdekel , tudok én nélküle is boldog lenni,lehet hogy még fájni fog egy darabig de nem veszek rólla tudomást. Találok majd olyan valakit aki szeret és nem hagy el holmi pláza cicáért.
-Ez a beszéd-ált fel Kat-gyere válasszuk ki hogy mit veszünk fel holnap a koncertre.
-Oke.Kiborítottuk a ruhákat az ágyra, és elkeztük összetársítani őket .Sikeresen kiválogattuk hogy mit veszünk fel ,azután zenét halgattunk.
-Úr isten-ált fel hírtelen a telefonjával a kezében-Ezt nem hiszem el-kapta a kezét a szája elé
-Mi van?
-Kapcsold be a tévét és vidd a YouTube-ra
-Oké- vettem a kezembe a távirányítót és tettem amit mondott
-Add ide - vette ki a kezemből az említett tárgyat és beírta ,hogy Girls talk Boys.
-Csaknem azt akarod mondani hogy már megjelent?-kérdeztem izgatottan
- De azt -mosolygott rám és már el is inditotta .Szótlanul halgadtuk végig.
-Ez ,ez baromi jó-mondtam amikor szóhoz tudtam jutni.
A nap hátralévő részében 5sos számokat halgattuk de legfőképpen ezt , a végén már énekeltük is .Mondhatjuk azt is ,hogy ez egyfajta ráhangolódás volt a holnap estére.Nyolc óra fele Kat hazament.Vacsora után részletesen beszámoltam anyunak a mai napomról, csak kihagytam azt a kis apróságot ,hogy találkoztam Colin-nal.Tudtam hogy felidegesedne azért nem mondtam el neki, hiszen végignézte ahogy a szakításunk után összeomlok és ahogy azután nagynehezen összekaparom magam , ezért voltam benne biztos hogy kiakad , szóval jobbnak láttam ha nem szólok neki.
Belépve a szobámba az a látvány fogadott , hogy a kishugom ül az íróasztalomnál és olvassa a könyvet amit ott hagytam, vagyis csak lapozza , mert olvasni még nem tud mivel öt éves.Úgy belemerűlt, hogy nem vette észre hogy ott vagyok, ezért odalopóztam a hátamögé és megijesztettem.Szemét vagyok tudom.
-Bu-fogtam meg a vállát,a reakciója az volt hogy éles hangon felsikított.
-Bocsi, nem tudtam hogy ennyire megfogsz réműlni-öleltem meg a hugicám
-Nem baj csak többet ilyent ne csinálj.
-Tudom már mivel tegyem jóvá-mivel Lindsey nagy 5sos rajongó biztos örülni fog az új számuknak
-Ez mi ?-kérdezte mikor elindult a zene.
-5sos-mondtam mire tágra nyílt szemekkel nézett , majd szótlanúl halgatta végig.
-Ujra, ujra- ugrált az ágyamon.Miután kitáncolta magát átmentünk a szobájába, betakartam majd visszamentem az enyémbe.Próbáltam volna elaludni de nem ment.Milliónyi gondolat kavargott a fejemben a mai nap ,a holnapi koncert meg sok más is.Félhárom fele nagynehezen elnyomott az álom.
VOCÊ ESTÁ LENDO
All I Need |Luke H.|
FanficBetelt száz lapom ,hogy leírtam bánatom. Várom a napot , mikor ujra láthatom... (Első sztorim ugyhogy bocsi a szar fogalmazásért)