»7«

32 4 2
                                    

Miután lekapcsolták a világítást telyes sötétség lepett el mindent.Aztán a kivetítőn megjelent egy szám.A tömeg egy emberként számolt vissza.
10,9 ,8,7,6,5,4,3,2,1- és megkezdődött az életem egy új időszaka bár sejtelmem se volt rola.

A reflektorok a dobokra világítottak ami mögött egy ember űlt .Vagyis Ashton.-Rá pillantottam a mellettem lévő Kat- re , hatalmas örömöt láttam az arcán, csak abban reménykedtem hogy nem ájul el itt nekem a boldogságtól.Aztán szedhetném fel a földröl ,hogy nehogy kitapossák az agyát.

Belekezdett a dobolásba és a reflektorok megvilágították a banda többi tagját.Elkeztek gitározni.Felhangzott egy igen ismerős dallam számomra .A What I Like About you volt az a szám amit előszőr hallottam tőlük élőben.

Kat örömkönnyektől ázott arcal nézet rám.Valami "köszönöm"félét olvastam le a szájáról mivel nem hallottam semmit Luke észveszejtő hangján kívűl.Átkaroltam a vállát és eggyütt énekeltünk a bandával úgy ahogy más is tette.

Következett a Can't remember ,She look so perfect, Vapor, Voodoo doll ,Rejects, Amnesia majd a Waste the night ,ami alatt Luke eljött a mikrofon álványtól egészen a szimpad széléig úgy énekelt.Végignézett az embereken majd megakadt a tekintete rajtam."Hogy a francba engedték be ide ezt a förtelmet"-biztos vagyok benne hogy ezt gondolta a mikor meglátott, ugyan mi mást gondolhatott volna ?Amikor pár másodpercel késöbb feleszméletem felnéztem a szinpadra , Luke még mindig ott állt és kereste a tekintetem.Belenéztem abba a gyönyörű két szemébe mire ő elmosolyodott

Nem tudom mivel magyarázhatnám az egészet, de nem is akarok rá magyarázatot , elég annyi hogy Luke Hemmings rám mosolygott.

Még csak 12 szám volt hátra: Beside you, Don't stop ,Jet black heart , Kiss me kiss me ,Hey everybody , End up here,Money, Outer space, Good girls,Permanent Vacation, Castaway és a She's kinda hot volt az utolsó.Meglepő modon a tegnap megjelent számukat nem játszották el.
Rengeteg képet és videót készítettem, nem csodálkoznék azon hogyha betelt volna a memória a telefonomban.
Most döbbentem rá hogy pár perc és vége a koncertnek, de akkor egy nem várt fordulat következett.

-Mielőtt elmennénk-mondta Michael a mikrofonba-felhívunk egy rajongót a szinpadra-az egész nézőtér sikitozásban tört ki.-aki-mondta miután egy kicsit lecsilapodott mindenki-hátrajöhet és beszélgethet velünk.- na ez már tényleg kiakkasztott mindenkit .

Egy pillanatra azt hittem ,hogy elfogom veszíteni a hallásomat mert a mögöttem álló csaj egyenesen beleordított a fülembe.

Luke-nak jutott az a nemes feladat ,hogy kiválassza azt a szerencsés rajongót aki beszélgethet velük, és szinte biztos vagyok benne ,hogy nem én leszek az .

Szép lassan körbesétált a szinpad szélén és kémlelte a közönséget eközben Ashton és Calum háttér zenét játszottak.

Mindenki sikítozott és nyujtotta a kezét hogy őt hivja fel.Eközben én azzal voltam elfoglalva , hogy ne fulladjak meg , mert mindenki nyomult előre hogy nagyobb esélye legyen.Eközben engem nekinyomtak a kordonnak és próbáltam nem kiköpni a tüdőm.

-Te -mutatott rám-gyere fel.
-Figyu Kat -fordultam oda hozzá-holnap majd emlékeztess rá hogy menjek el a szemészerte .Nagyon nagy baj lehet a szememmel mert úgy láttam mintha Luke engem hívott volna fel a színpadra, ami nem lehetséges, mivel én egy...-épp nekifogtam volna a beszédemnek amiben azt ecsetelem ,hogy miért nem lefetséges ,hogy engem hívjon de Kat félbeszakított, mint mindig .
-Bazmeg tényleg téged hív-döbbenten nézett a szinpadra.
-Hogy mi van?-fordúltam a szinpad felé.Az lehetetlen hogy engem hívjon ki .És miért pont engem hívna?Hisz több ezer ember van itt.
-Jössz?-kérdezte mélyen a szemembe nézve.Döbbenten néztem rá.Csak álmodok.Ez túl szép ahoz hogy valóság legyen.Vagy biztosan csak bekézelem, tulságosan azt akarom hogy engem hívjanak és már képzelődök , megzakkantam.
-Menj már bazki.-lökte meg a vállam Kat.A mellettem álló lánynak odaadtam a telefonom hogy minden pillanatot fényképezzen le, Kat -re pedig rábíztam ,hogy videozzon.Felhúztam magam a kordonon , az eggyik biztonságiőr pedig a másik oldalon lesegített.Ahogy a lábam leért a talajra rohanni keztem a lépcső felé, bár meglepetségtől alig éreztem a lábam de azért rohantam.Csoda , hogy nem bugyogtam össze a lépcsőn.

All I Need |Luke H.|Where stories live. Discover now