Buna sunt Alexa,am 16 ani si sunt boboaca la liceu.Maine e prima zi de liceu in a 10.Ne-am mutat de curand in Londra deci am un nou liceu.
*************
Alarma ma trezeste din visul meu.Ma ridic in sezut si o sting.Ma uit prin camera buiciumata si imi aduc aminte ca sunt la liceu azi.Ma duc rapid in baie si imi fac un dus revigorant.Imi infasor in prosop in jurul meu si ies din baie.Imi iau o pereche de lengerie neagra din dulap.
Imi aleg un tricou gri cu inscriptia "Ok,but first coffee",o pereche de pantaloni mulati negri,si ciorapi albi.
Imi pieptan parul si il las liber.La machiaj aplic putin rimel si gata.
Imi iau geanta si ies din camera.Intru in bucatarie si vad niste clatite si o foaie."Draga noi suntem plecati cu serviciu sper sa ai o zi buna"
Ca de obicei.Mananc niste clatite si imi incalt adidasi si ma pornesc sore scoala.Scoala nu e departe de casa cam 10 min.Incep sa ma indrept spre scoala.Ajung la scoala si totii elevii isi indreapta privirile spre mine.Intru in liceu si ma indrept spre secretariat ingnorand privirile din jur.
Bat in usa si aud un "intra".Intru si o salut respectuos."Buna tu trebuie sa fie Alexa Stevenson,uite aici cartile si orarul tau,sper sa-ti placa la liceul nostru" spune secretarea tanara."Mersi sper" spun eu si plec.
Ma duc la dulapul meu si imi pun cartile in el si ma uit pe orar.Deci prima am matematica,imi place materia deci nu cred sa am probleme.
Imi iau cartea din dulap si cand sa-l inchid aud o voce."Avem o novice aici" spune o voce de fata.Inchid dulapul si vad o fata blonda cu ochi albastri si silueta de invidiat si imbrcata cam ca mine si un tip inalt brunet cu ochii caprui si musculos as putea spune ca e foarte sexy.
"Buna" spun eu."Buna eu sunt Chris si ea e Beth dar tu frumoaso cum te numesti?" spune Chris si imi da din ochi.
"Alexa"spun zambind."Alexa pot sa te asigur ca ai doi prieteni noi destul de frumosi" spune iarasi Chris.Beth incepe sa rada si ma imbratiseaza.Si Chris tot.Am aflat ca Beth are si ea matematica iar Chris chimia.Am pornit cu Beth spre clasa.Ne-am asezat in ultima banca si am asteptat inceputul orelor.
Am inceput a vorbi si a ne povesti unei alteia lucruri despre noi.S-a auzit clopotelul si noi am tacut cand profesorul a intrat in clasa.Ne-a salutat si a inceput sa faca prezenta cand a ajuns la mine s-a uitat si mi-a zis.
"Avem o noua eleva nu ai vrea sa te prezinti"."Sigur,sunt Alexa Stevenson,imi place ca nimeni sa nu se ia de mine caci e de rau" spun zambind si ma asez.
S-a auzit o bataie in usa si au intrat cinci baietii cu tatuaje si sexy."Styles tu si gasca ta iarasi ati intarziat" spune profesorul.
"Da sigur acum taci" spune un tip cu par scurt si ochii verzi avea cele mai multe tatuaje si arata super.Tipii aia au inceput a veni spre noi."Hey esti pe locul meu" spune tipul vorbi cu profesorul."Si unde scrie ca e locul tau hmm?"il intreb eu cu mainele incrucisate la piept."Totii stiu ca ala e locul meu"spune si se apropie de mine.
"Imi pare rau dar eu nu ma ridic de aici" spun si ma uit in alta parte si vad ca prietenii sai s-au asezat in bancile din fata noastra.Simnt doua maini care se pun pe soldurile mele si ma ridica sunt si ma aseaza oe picioarele sale.
"Hey tipule ce-ti permiti"spun eu si dau sa ma ridic dar el ma tine."Ai spun ca nu te ridici si o sa stai toata ora la mine in brate sau iti e frica si apropo ma cheama Harry" spune si isi infasureaza mainele in jurul.
Decid sa-l ignor si sa fiu atenta la ora.Am inceput sa imi frec fundul caci stateam incomod si mi-a amortit.Am auzit cum a scos un geamat in parul meu."Daca te mai misti jur ca te pun pe masa si o sa-mi strigi numele" imi sopteste in ureche.
"Da da sigur tipule" spun si ma misc pentru ultima data.Simnt o ciupitura pe fund."Imi place fundul tau" spune cand vreau sa zic ceva.Atunci eu imi cobor mana si il ciupesc si eu de fund.
"Imi place fundul tau"ii murmur in ureche si el inchide in sec.Iar eu simnt ceva tare sub mine.Exact atunci suna clopotelul.Ma ridic incet atingandui erectia.A mai scos un geamat.O iau pe Beth care e socata pe locul sa si pornesc spre usa.
Insa ma opresc si ma intorc."Pa baietii sunteti foarte draguti si tie tipule pa" spun si pornesc spre usa cu Beth."Cred ca esti unica care s-a pus in poara cu Styles"spune ea."De ce?" intreb eu pe hol.
"Cam e vedeta scolii si e cel mai dur tip rar cand il vad vorbind cum a vorbit cu tine el doar se uita la tine si intelegi totul"spune incet."Atunci acum totul se va schimba caci am venit eu" spun zambind.
Ziua a trecut rapid si acum ma indrept acasa cu Chris.Am lasat-o pe Beth deja acasa.Am ajuns acasa si cand sa ies Chris ma saruta pe obraz.
"Pa Alexa"imi spune."Pa Chris"spun si il sarut si eu pe obraz.Ies din masina si ma indrept spre casa.Intru in casa si nu era nimeni din nou.Imi las geanta si adidasi la usa si ma duc in camera mea.
Dupa ce am facut temele si mi-am facut un dus am mancat cina facuta de mama si m-am pus la pat.Gandul imi zboara la tipul de la ora de matematica era sexy recunosc.Adorm in curand cu cu gandul la liceu.
CITEȘTI
Love In School(F.F.Harry Styles)
FanfictionAlexa o tipa puternica si cu caracter tare care a fost unica care i-a intrat sub piele badboy-ului Harry Styles.eA Era noua in liceu insa a putut sa arate tuturor cat de puternica este si nu se lasa in fata unor baietii.