A trecut o saptamana de cand Harry nu mai da pe la scoala si nci nu ma prea intereseaza.In acest timp am vorbit mai mult cu Chris si acum sunt in relatie cu el.E mereu dragut cu mine si are grija sa fiu mereu fericita.E asa cute.
Astazi e vineri si ma bucur ca o sa avem doua zile libere.Saptamana asta a fost grea si obositoare.Zayn ne-a invitat la o petrecere diseara.Am hotarat sa ne ducem cu Beth la mall si iata-ne de 3 ore cautand o rochie perfecta pentru Beth."Beth,ma dor picioarele"spun sleita de puteri si cu o multime de pachete."Inca putin"spune ea in timp ce se uita printre rochii.
In timp ce se uita prin magazin a vazut o rochie rosie sus mulata iar jos putin larga cu spatele gol."E bestial" spun eu.Iar ea doar sta si se fascineaza de rochie."O luam" spune si pleaca sa o plateasca.Eu doar rad de reactia ei si plec spre masina sa pun sacosele.In curand venise si ea cu rochia aia rosie.
Am apasat pe acceleratie si in curand am ajuns acasa la ea.Si luat cam 70 de procente de sacose ce erau din masina."Peste 2 ore vin sa te iau"spun eu."Da,dar Chris?"intreaba ea."A spus ca ne vedem acolo"adaug eu si dupa ce o salut ma pornesc spre casa.
Cand ajung acasa imi iau sacosele si urc in camera mea.Despachetez tot si imi las doar o pereche de blugi negri super mulati care parca explodeaza pe fundul meu,un tricou semitransparent negru si geaca de piele neagra.Mda,cam iubesc negrul.Ma duc sa-mi fac un dus iar dupa jumatate de ora ies.
Imi iau lenjerie neagra si incep sa ma imbrac cu ea si hainele gatite.Imi usuc parul si-l indrept .Imi i-au un eyeliner si un rimel dupa mai adaug un ruj bordo.Ma dau cu parfum iar dupa ma incalt cu o pereche de Vans negri.Arat cat de cat bine.
Imi i-au telefonul si niste bani in caz de ceva.SI cobor jos.Ma urc in masina si accelerez pana la Beth.Cand ajung ii dau un mesaj si o astept.In curand iese si ea in rochia aia rochi cu buzele rosii si in pantofi cu toc rosii.Arata bine.
"hey,arati super tare"spun si rad."Si tu nu arati mai rau"spune ea si izbucnim intr-un ras colorat."Sa mergem"adaug eu si incep sa accelerez pe strada libera.Am mai vorbit in drum despre mine si relatia mea cu Chris si ca Lui Beth i s-a cam pus ochi pe Zayn.
Cand am ajuns parchez masina in fata unei case imense unde rasuna o muzica.Am coborat si am pornit spre casa.Aratam ca un bad girl si un good girl dar nah nimeni nu e ideal.Am intrat in casa si am vazut adolescentii bauti sau drogati pe jos,altii deja incercau sa se reproduca si tot asa.I-am vazut pe baietii pe o canapea si am traso pe Beth spre ei.
"Hey"spun eu si ma duc sa-l sarut pe Chris el acceptand sarutul.Ma asez la el in brate iar Beth se aseaza langa Zayn.Am inceput sa vorbim de ale noastre cand isi face aparitia nimeni altul decat tontul de Harry si cu cine mai era draga noastra mironisita Jess.Rochia pe care o purta arata de parca a luato pentru copii de 8 ani la cat de scurta era pe ea.
"Buna"spune el si se aseaza langa Niall si Louis iar Jess la el in poala,mda.Nici nu l-am bagat in seama si am inceput sa vorbesc cu Beth mai departe." Ma duc sa-mi i=au ceva de baut"spun si ma ridic dandu-i un pupic lui Chris.Cand am intrat in bucatare o mana ma apucat de brat si cine oare era,desigur ca Styles.
"Ce vrei?"spun rece."Ai o relatie cu imputitul ala?"intreba oarecum enervat."Da si nu e imputit"spun eu enervata deja."Oh mai taci ce ai putut vedea la el ce nu am eu hmm?"intreba el."Nu conteaza acum da-mi pace"spun si imi i-au o sticla de apa si plec cand sa ajung langa canapea il aud pe Chris vorbind cu Liam.
"Am castigat pariul pot spune deja, in cateva zile o sa o am in pat iar Styles o sa simnta gustul de looser"spune razand."Crezi ca Harry o sa cedeze asa de repede si nu o sa duca pana la sfarsit pariul,mai sunt doua saptamani"soune Liam."Dar e deja a mea deci sunt castigator"dspune iarasi Chris.In mine parca s-a rupt ceva,el ma minit dar eu credeam in el.
Deschid sticla de apa si i-o torn lui Chris in cap."Nu sunt un lucru pe care se pariaza"spun si ii dau o palma cand se ridica.Ma duc l-a Beth sa o i-au sa plecam dar nu o gasesc,cand ii scriu un mesaj imi spune ca e cu Zayn.Macar ea are ceva dragut.
Ma pornesc spre usa si cand sa deschid usa apare Harry."Unde pleci"spun el."E treba mea deci da-te naibi din fata mea pana nu primesti si tu pentru pariul ala"spun furioasa."Oh,deci ai aflat"concluziona el,marele clarvazator."Da acum pleaca"spun si trec de el si urc in masina mea.
Incep sa accelerez si conduc cu viteza pe soseaua goala ma simnt mai libera acum,dupa un timp hotarasc sa plec acasa.Ma indrept spre casa si primesc un mesaj:
"Iubito,imi pare rau pentru imputitura aia e doar un tont si atat.Noapte buna si pupici***.Al tau,H."
Ii tastez un "du-te naibii" si parchez masina.Intru in casa in liniste si ma duc in camera mea.Ma dezbrac de haine si fac un dus rapid si imi iau pijamalele.Ma bag in pat si decid sa ignor tot.Ii urasc pe ei niste prosti.
------------------------------------------------
Hey,deci iata-ma.Vreau sa va intreb daca ati vrea sa o vedeti pe eroina principala.Nu este o vedete este o fata simpla.Imi spune-ti daca vreti si in capitolul urmator ii pun poza.Acum o sa postez odata pe saptamana daca o sa vad pareri.
All the love,S.
CITEȘTI
Love In School(F.F.Harry Styles)
FanficAlexa o tipa puternica si cu caracter tare care a fost unica care i-a intrat sub piele badboy-ului Harry Styles.eA Era noua in liceu insa a putut sa arate tuturor cat de puternica este si nu se lasa in fata unor baietii.