3

301 12 0
                                    

Harry ma saruta pasional dorind sa afunde sarutul insa eu il resping."Ce naiba crezi ca faci?"tip la el."Te sarut,esti oarba sau ce?"spune el nervos."Sa nu indraznesti sa te mai apropi de mine,ai inteles?"ii spun dur si dau sa ies din baie insa el imi apuca mana."Esti prima fata care are atata tupeu sa-mi tina fata,sa stii ca vei fi a mea"spune cu un ranjet."In visele tale Styles"spun si imi trag mana.

Intru in sala de film si ma duc langa Chris."De ce a durat atata?"imi sopteste Chris."Chestii de fete"mint eu si zambesc slab.Dupa cateva minute apare Harry."Unde ai fost iubitule?"aud vocea pitigaiata a tarfei aleia caci dupa felul cum arata nu era greu de ghicit."Taci din gura"spune dur Harry si ea tace.

Filmul s-a terminat si eu cu Chris am hotarat sa ne plimbam.Ne-am plimbat pana am ajuns la mine."Mi-a placut seara asta"spune Chris."Si mie mi-a placut"ii zambesc eu."Emm ai vrea sa mai iesim?"spune cu o mana la ceafa."Sigur,mi-ar placea" adaug eu.Mi-a zambit calduros si s-a apropiat de mine incet si ma sarutat.Era un sarut lent,romantic si dragut.Eu i-am raspuns la sarut afundand sarutul.Ne-am despartit din sarut din cauza lipsei de oxigen.

"Noapte buna"spun eu si dau sa plec insa aud."Noapte buna si Alexa imi placi"spune Chris."Si tu mie"adaug eu si intru in casa.Parinti mei se culcase deja iar eu mam dus si mi-am facut un dus rapid,mi-am luat pijamalele si m-am bagat la somn.Telefonul meu incepe sa bazaie,am un mesaj de la un numar necunoscut:
"Noapte buna iubito,sa stii ca nu o sa ma las pana nu o sa te am.Si sa nu te mai vad cu tipul ala.Te pupacesc iubirea mea.
                    Al tau,H:**"
Ce naiba imi scrie Harry.Si de unde are numarul meu.Decid sa ingnor si adorm cu gandul la el.

Dimineata alarma asta nenorocita ma trezeste din somnul meu dulce.Ma ridoc cu greu din pat si intru in baie.Dupa ce mi-am facut rutina am luat pe mine lenjerie neagra si am inceput a cauta cu ce sa ma imbrac.Imi aleg o pereche de blugi negri rupti in genunchi,o bluza alba transparenta.Imi prind parul intr-o coada,iau eyelinerul si rimelul si imi fac putin machiaj.

Imi iau rucsacul si cobor in bucatarie.Parinti mei iarasi nu sunt,au plecat pentru doua saptamani in SUA si mi-au spus ca am un cadou afara.Imi iau adidasurile iubite si ies afara.Acolo era un Audi R8 nou negru.Incep a sari in sus de bucurie.

Imi iau cheile si urc in masina.E ideala.Stiu a conduce caci conduceam inainte masina tatei si imi place la nebunie viteza.Bag cheile in contact si pornesc minunatia asta.Ajung rapid la scoala si cand parchez in parcare toti ochii sunt oe masina mea.

Cobor si il vad pe Harry cum ma dezbraca din priviri care sta rezemat de un Range Rover minunat.Erau si restul baietilor acolo.Trec pe langa ei si aud un strigat."Alexa azi esti al naibi de sexy,vrei ca oricare baiat sa sufere azi cu o erectie in pantaloni?"spune Zayn.Eu ma opresc din mers si ma intorc spre ei."Pai sper sa va chinuiti"adaug un zambet strengar si plec.

Ma duc la dulapiorul meu si imi iau cartile pentru prima ora.Ma indrept spre clasa insa o mana ma trage si ma duce in debara si inchide usa.Era Harry."Ce vrei?"il intreb."De ce naiba esti asa imbraca,vrei sa mor de la erectia mea cat Everestul?"intreba nervos."Pai mie imi place si eu nu sunt vinovata"spun si incep a rade.

"Deci joci dur,bine"spune si zambeste siret.Ce vrea sa faca,insa nici nu am putut sa intreb ceva ca ma lipit de perete si a inceput sa ma sarute pe gat si brusc simnt o durere apoi il vad pe Harry ca zambeste si se uita la gatul meu.

Imi scot telefonul si aprind camera frontala sa vad ce a facut.La naiba,acum am o pata vinetie pe gat."Ce ai facut tontule?"incep a tipa eu."Acum toti vor sti ca esti a mea"zambeste si ma apuca de talie si ma asuce langa el.Incepe sa ma sarute incet si senzual.Eu neputand sa mai rezist accept sarutul.Isi cere permisiunia sa isi infiltreze limba in gura mea insa eu am incercat sa imi bat cam joc de el si nu am permis.

El imi stranse fesa in mana,ce ma facuse sa scot un geamat in timp ce el isi baga limba cautand-o oe a mea.Ne despartim din sarut din cauza lipsei de aer."A fost o greseala"spun si ies rapid din debara.Mai ramasese inca 10 min din ora asa ca ies afara si ma asez  sub un copac.Gandul mi se duce la sarutul meu cu Harry.Sincer de cand sunt aici am aflat ca Harry doar se foloseste de fete.Si l-am vazut in fiecare zi cu o tarfa noua.

Insa incepe sa-mi placa de el si e gresit.Si mai este si Chris care e asa dragut.E o greseala ce simnt pentru Harry.De azi inainte o sa fiu mai dura nu vreau sa fie ca atunci.Si asa abia mi-am revenit din depresie.

Aud clopotelul si ma duc sa o vad oe Beth si sa mai vorbim.Inaintez spre intrarea in scoala si il vad pe Harry cum se saruta cu Jess tarfa scolii.Se opreste si se uita la mine.Iar ochii mei aratau doar dezamagire si dezgust.Ma duc la ore.Ziua a trecut rapid si acum sunt acasa.

Cum parinti mei sunt plecati pe 2 saptamani sunt singura acasa.E seara mi-am facut temele si acum m-am pus sa privesc un film horror in living.Pe la jumatatea filmului am adormit fiind obosita.

Somnul meu e tulburat de un tipat,ma ridic ca arsa si imi dau seama ca tipa o tipa din film.Ma ridic sa sting filmul si atunci se aud batai in usa.Erau puternice si dese.O frica a pus mana pe mine.Imi iau telefonul si ma uit la ora.E 22:56 cine naiba ar veni noaptea .

Ma duc incet spre usa si ma uit prin mica fereastra de alaturi cine e.Era un tip musculos dar din cauza intunericului nu puteam vedea cinei.Imediat telefonul meu a primit un mesaj:
"Deschide usa stiu ca esti alaturi de ea)"
La naiba...

--------------------------
Deci am revenit dupa un secol.Imi pare rau,insa acum am mai multe idei si sper ca in 2017 sa le bag in actiune.Va pupacesc**
                 All the love,S.

   

Love In School(F.F.Harry Styles)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum