Dans dans dans zaten danstan başka ne yapabiliyorum ki ders çalışmam ki okulun yerini bilmem bile süper yemek yapamam çok sakar ve üşengecim temizlik nedir bilmem annem olmasa oda olmaz en başta dediğim gibi ben dans ederim neyse kendimi tanıtiğim ismim selena gomez 16 yaşındayım ama bende ne ararsan var sigara ,alkol,uyuşturucu,ot,asit ne ararsan zamanımın çoğunu depomda geçiriyorum bir de the mob diye bir dans grubum var işte onlarla depoda takılıyoruz
Bütün yarışmalarda birinciyiz toplam 8 kişiyiz grubumuzun tabiki başı benim karakofileri ben hazırlarım müziği ben yaparım ama iş okul gibi şeylere gelince üşengeç olurum bunu onlarda biliyor o yüzden çok üstüme gitmezler demi,taylor,miley,andrew,leo,Chelsea,nathan,ryan onları seviyorum hepsiyle çocukluk arkadaşıyız ama onlar benden büyük herhalde küçükken büyüklerle takılmayı seviyordum bilmiyorum ve bilemeyeceğim hiç birzaman düşünmeye bile üşeniyorum . Depomuzu tanıtiğim biraz büyük ne birazı kocaman bişey orayı ben ilk taşındığımda bulmuştum sonra benm arkamdan öbürleri taşınmıştı orayı göstermiştim ve bum bizim oldu orayı çok güzel yaptık emeğimize deydi. 6 tane odası var birincisi nike,supra.adidas ayakkabılar var ikincisinde giysiler ki sanırım en büyük odada orası orayı sekize bolduk ve herkez giysilerini koydu. Üçüncü odada rayban gözlükler ve bazı beğendiğimiz gözlük modelleri var dördüncü odada ny capler ve normal capler var beşinci odada dans çalışmalrımızı yapabileceğimz alan ve müzik seti falan var altıncı ve son odada ise oturma yeri televizyon mini bar ve en önemli şey kasa var bütün paralarımızın oluduğu kasa orası çok önemli deponun kalbi deponun dışısa çok eski yıkık dökük inin cinin top oynadığı ağaçlıkların olduğu çok ısıs bir yerde ve şansa bakın ki şehirdeki kimsenin oraya gitmeye götü yemiyo tabi bizim dışımızda şehirdede anılan bir ünümüz var tabi öle işte.
Önceden Paylaşıp sildiğim bir hikaye tekrar paylaşiim dedimm :DD