REİKANIN AĞIZINDAN:
Şuan ağızımın suyu akarak gizlice Kotaya bakıyorum.Tanrım...böyle bir yakışıklılık bir insana ait olabilir mi?Kıpkırmızı gözleri ile tam bir şeytana benziyor.Acaba o gerçekten şeytan mı?Çünkü kırmızı gözleri olduğu için melek olamaz.Yada sanırım şuan saçmalıyorum.Birden bakışlarını bana çevirip ters ters bakmaya başladı.Sanırım bakışının tanımı tam anlamıyla şu"GENE BİR SALAK"aynı böyle bakıyordu.Yanına kardeşi olarak düşündüğüm ona tıpatıp benzeyen biri geldi.Vayyy aslında onun da bir gideri vaaar.İkisi konuşurken birden Kotanın gözlerinden birer damla yaş geldiğini gördüm.Kardeşi onun gözündeki yaşı sildi ve ona sarıldı.Yhaaa ağlayınca çok şirin oluyoor.Bir süreliğine onu izlemeyi bıraktım ve banka geçtim.Birden gözlerim bir yere takıldı.Tanrım bu benim tatlı şeytanımdı.Hımm madem buraya doğru geliyor ona çok güzel bir karşılama yapmalıyım.Yavaşça ayağa kalktım ve onu fark etmiyormuş gibi yaparak ona doğru yürüdüm.Ayağım takıldı gibi göstererek onun üstüne düştüm ve yere bilekliğimi atıp masum masum ona bakmaya başladım.
Kota:Dikkat etsene!!!
Reika:Ü-üzgünüm ayağım takıldı...
Kota:sus ve kalk üstümden...
Reika:t-tamam ya.....
Yavaşça ayağa kalktım o da kalktı sonra Kota eğildi ve bilekliğimi kaldırdı.
Kota:bu senin mi?
Reika:evet şeyy.......üzgünüm biraz sakarımda
Sıkıntıyla bir nefes verdi.....
Kota:Birdaha bana çarpma...
Reika:Tamam dikkat ederim
Kota:sonra görüşürüz
dedi yanımdan geçerken.Yanımdan geçtiği sırada eli elime değmişti
şuan deli gibi kızardığımın farkındayım.Eli yumuşacıktı ve çok da güzel bir kokusu vardı...
KOTANIN AĞIZINDAN:
Anladığım kadarıyla yine salak bir kız bana aşık oldu.Bıktım artık şu kızlardan.İstedikleri tek şey suratım ve param.Hiçbirinin beni gerçekten kalbim için sevdiğini düşünmüyorum.Pfffff...artık sıkıldım..Umarım şu salak kız peşimi bırakır...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİCTORY KİCKOFF AŞK KOTA X REİKA(DÜZENLENECEK)
RomanceSİZ HİÇ SINIFA İLK GİRDİĞİNİZ AN BİRİNE TUTULDUNUZ MU? AMA KOTA TUTULDU SINIFA İLK GİRDİĞİ ÇOK GÜZEL NARİN SEVİMLİ BİR KIZA TUTULDU EVEEEEET YENİ BİR HİKAYE BU HİKAYEDE KOTA VE REİKANIN ZORLU MU ZORLU AŞKI VAR TABİKİ ARADA OUZOU ERİKA FALAN DA VAR...