Minah

78 8 11
                                    

Girl's Day'den Minah güzel olmadığı gerçeğini kabul ettiğini söylüyor

Girl's Day'den Minah, onun son zamanlarda ki 'The Beauty and the Beast' dizisindeki Gong Shim karakterini konuşması sırasında onun güzelliği hakkında konuşma açıldı.

Minah kabul etti, 'Biliyorum, ben sevimli değilim. İnsanlar, ' Ünlü olmayan insanlar senden daha sevimli', 'Nasıl ünlü olabildin?' ve daha fazlasını diyorlar. Ama Gong Shim sayesinde bu acıyı iyileştirebilmeyi başardım. 'Sevimli olmamak sorun değil' sanırım Gong Shim bana güç verdi. Bu yüzden ben de sevimli olmayan bir ünlü olmaya karar verdim.'

Sonra konuşmasına şöyle devam etti, 'Tabi ki, ben 'Song Hye Kyo' ve 'Jun Ji Hyun' sunbaelerimi seviyorum. Onlar muhteşemler, ama aynaya baktığım zaman ben onlar gibi değildim. Bunun için kendimi suçladım ve benim suçum olmayan birşey üzerine neden üzüldüğümü bilmiyordum. Ama bu düşüncelerim diziden sonra değişti. Eğer sevimli olmasam bile ben kimsem oyum ve bunun için karşılaştırılmaya ve üzülmeye değmez olduğunu fark ettim. Gong Shim gerçekten bana güç verdi.'

Kaynak: Allkpop

Minah mı sevimli değil? Fjfjdhdjxbxgsbsfsgsgsgdgdhshahdjxbxjdjfjfjfjfjxbfjfhdhsgdhfhdhdgdgdgdhfhfjfjgjgjghfesaadgcbgjgloteqadxcbhlyptuqesfcbnlhlhpgkgjgjfgdjfigiguadhklgk

Bu arada Kızlarımızın comeback'i A Pink ile aynı zamanda olacakmış ♥ Ikiside çok iyi anlaşan gruplar ♥ Bu yüzden ikisini de sabırsızlıkla bekliyor olacağım. Bu durumla ilgili siz neler düşünüyorsunuz DAİSY'ler?

Girls Day FactsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin