Sahne adı= Sojin
Gerçek adı= Park So Jin.
Gruptaki pozisyonu= Lider ve ana vokal.
Doğum Tarihi= 21 Mayıs 1986
Boy=1.67 Kilo= 47
Kan grubu= AB
Hobileri= Temizlik yapmak, şarkı yazmak, youtube videolarına bakmak, alışveriş, atıştırmalık yemekler ve piyano çalmak.
Kişiliği= Temizlikten hoşlanır, çok neşelidir, üzüntüsünü ve öfkesini açıkça ifade eder, herşeye tahammülü vardır.
Gruba nasıl seçildi? = Tesadüf olarak ses mühendisliğine girişi sırasında oldu.
Ideal tipi= Güçlü gözler, bakışları etkileyici, Sadık ve özenli kişiler.
Rol modeli= Um Jung Hwa.
Uğuru= Bir müzik yayını veya şarkı programı olduğunda, siyah iç çamaşırı giyer. :)
Sevdiği müzik Tarzı= Soul, Neo soul, R&B, hiphop.
Hoşlandığı şeyler= Elbiseler, mürekkep balığı, keman, Disney animasyonları ve dergi okumak.
Hoşlanmadığı şeyler= Sinir bozucu herşey. Kirlilik, böcek, fareler.
Yetenekleri= Piyano ve Kaligrafi.
Sevdiği yemekler= Sığır eti, tavuk ve deniz ürünleri.
Sevdiği renk= Siyah, beyaz ve mor.
Favori sayısı=5
Favori filmi= Love Actually.Favori sözü= "Bir şeyi istediğin zaman, tüm evren bunu başarmana el birliği ile yardım eder. " The Alchemist.
Alışkanlığı= "Um" ve " Chung" diyor. ( Bunun anlamı, çok ve gerçekten. )
*****************Sojin Hakkında Bilinmeyenler.
♥ Yemek yemeyi çok seviyor.
♥Grubun en büyüğü olmasına rağmen, maknae gibi davranır.
♥ kocaman gözleri var.
♥ Grupta Yura dan sonra, 2. En uzun üye.♥ 800 kişilik mühendislik sınıfında 8 kızdan birisi oydu.
♥ Çok sevimli bir gülümsemeye sahip.
♥ Maymunları ve köpekleri taklit edebilir.
♥ Beli sadece 20.1/2 inç tir. (Bunun anlamı, kızın beli yok. Demek. )
♥ Rap yapabilir.
♥Örgü yapmayı sever.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Girls Day Facts
Fiksi PenggemarPark Sojin Bang Minah Kim Yura Lee Hyeri Dream T. Entertainment tarafından kurulan Asyalı kpop kız grubu. Girls Day hakkında herşeyi bu kitapta bulabilirsiniz