Hvem er det som kommer der?

749 4 0
                                    

"Hva er d?"
"Du vet han der..."
"Hvem?" Jeg begynner å lure på hva d e han må si.
Han gja meg en stor klem og sa rolegt
"Kristoffer i klassen sant?"
"Ja, han høge rare briller bokseseler"
"Ja, han prøvde seg på deg en gang"
"Gjor han?e d sant?"
"Ja, og jeg har prøvd og ikke si noe men jeg klarer ikke å vente lenger, det bar derfor jeg la på når me skype"
"Men hadde du ikke gjort d så hadde jeg vert slaven hans nå!"
"Jeg vet, men ikke bytt tema, vel når jeg fant ut at Kristoffer prøvde seg på deg...prøvde jeg å snakke med han, men han likte ikke d, så han sa at en dag skulle han"
"Hva!??"
"Han skulle, stikke av med deg og si stygge ting om meg så du ville slå opp med meg og d skal liksom skje bere veke..."
Jeg såg på han litt rart.
"Hvorfor har du ikke sagt noe?"
"Jeg hvar redd du ville slå opp!"
"Jeg trudde du kjente meg jeg, men jeg vet at vis du e redd for d så skal du bare flytte inn så han aldri klare å stikke av med meg!" Jeg vet at d kanskje e litt rart men jeg føler meg så mye tryggere med han nå. Liksom etter han sa d så skulle jeg liksom ja.
"Okei, jeg sover over, men kanskje Marianne og Markus og skal!"
"Ja, party party!!"
Me går inn i stua og ser Marianne og Markus kline, jeg visste de hadde noe på gang!
"Neimen så søt!" Sa Lucas og lo, jeg måtte le jeg og.
"Oooo" sa keg og satte meg ned i fanget til Lucas.
"Me må si dere en ting!....me e fuckfriends"
"Neimen d visste vi ikke!" Sa Lucas me tullete stemme, de såg på oss litt sånn sint med vise at de ikke e sint liksom.
"Vil dere overnatte her? Lucas skal flytte inn her til mor og far er hjemme!
"Ok, jeg er med, du då Markus?"
"Seff!" Så fortsatte me å se på filmen videre.

"Jeg går på do!"
"Ok" sa alle nesten på likt.
Jeg gjekk nedover gangen da jeg ser....

___________________________
Hva ser hun???
Er d Kristoffer eller er mannen tilbake? Er d en ny mann?

Hvor mange er etter mackenzie og hva skjer når de skal på skulen igjen etter d som skjedde?

Takk for lesere! Ikke mange men noe å jeg er jævlig glad i dere alle!

Kommer kanskje e nytt kappotel senere i dag!

Vote! Kommenter! Og ikke glem jeg bryr meg ikke om lesere jeg elsker dette og stopper ikke vis keg bare har 30 lesere! Selv om jeg ikke har så mange en hang enda! Elsker dere😍❤️

Hjelper d me å skrike?Where stories live. Discover now