Kanada :1996
,, Není to nádhera?" prohodila Manon ledabyle a ani nečekala na odpověď. Moc dobře věděla, že si Adrian myslel to samé. Bral ji sem často. Prý aby se nadýchala čerstvého vzduchu. Kanadské lesy byly skvělým místem na odpočinek a nabrání nových sil. A že jich Manon bude potřebovat spousty, bylo víc než zřejmé. Její bříško skrývalo dva malé zázraky, které se ještě tento a nebo příští měsíc mají narodit.
**********************,, Slyšela jsi to také?! " ptal se Adrian nevěřícně. ,, Ano, je to jako.... Vrčení!" odpověděla nervózně Manon a snažila se rukama schovat své břicho. Její manžel začal zkoumat okolí i přes všechna Manonina varování, že by měli jít co nejrychleji pryč. ,, Je to blízko. Slyším to. Možná je to puma " navrhoval Adrian možnosti a přiblížil se ke keři, ze kterého ten zvuk vycházel. Vykulil oči a ihned začal couvat k Manon. Neřekl ani slovo. Byl jako v tranzu. ,, Co je tam??" . ,, Adriane notak mluv se mnou!!! " naléhala žena a cloumala s jeho rukávem . ,, Pšššt...okamžitě musíme vypadnout" odvětil její muž, chytl Manon za ruku a začali se postupně vzdalovat. Z keře se vynořil obrovský šedý vlk a plížil se k nim. Cenil tesáky. Od tlamy mu kapala krev. Když se muž i žena na chvilku zastavili využil příležitosti a skočil po břichu, které se matka tolik snažila ochránit. Bohužel marně.
ČTEŠ
Dark Soul
RandomMelissa neměla hezké dětství a tak se rozhodla začít jinde. Ale co když ji minulost dostihne... Začne nová etapa jejího života nebo se vrátí k té staré.??...