Bölüm 1 "

60 6 0
                                    

Anlatım→Wendy

Sabah güzel kuş cıvıltıları ve parlak güneş ışınlarıyla gözlerimi açtım. Her sabah yaptığım gibi tam 7'de evden çıkmak için hazırlandım. Evimizin hizmetlisi Nermin teyzeye haber vermeyi de unutmadım çıkarken. Bir Türk hanımıydı ve bazen bana annemden bile yakın davranırdı. Bazen hangisi gerçek annem karıştırıyorum doğrusu...

Evden çıktıktan sonra ormana doğru hafif tempoda koşmaya başladım. Sabah sporumu genelde sitemizden çok uzak olmayan bir ormanda yapardım. Ferah, huzurlu bir spor...

Ormana vardığımda biraz dinlenmek için telefonumu ve kulaklığımı çıkardım. Kulaklığın düğümlenmiş kısmını çözüp taktım ve telefonumdan spora uygun güzel bir şarkı açıp dinlemeye başladım. Telefonumu spor taytımın cebine koyduktan sonra tempolu koşmaya devam ettim.

Koşarken omzumda küçük çaplı bir acı hissettiğimde kulaklığımı çıkarıp başımı yerden kaldırdım. Karşımda gerçekten yakışıklı biri duruyordu.

"İyi misin?"
"Evet. Ya siz?"
"İyiyim."

Yakışıklı genç gitmek üzereyken onu durdurdum.

"Adınız nedir?"
"Lay."

Soğuk bir şekilde cevaplamıştı. Neden adını sorduğuma bile anlam veremedim. Belki bir daha karşılaşırdık...

...

Sporum bitince siteye gitmeye başladım. Sitenin kapısına gelince yine onu gördüm.

Kim mi? Lay.

"Merhaba. Yine karşılaştık," diyip gülümsedim.
"Evet, dünya küçük," diye soğuk bir karşılık verdi ve gitti.

Acaba bizim sitede mi oturuyor diye düşünmeden edemedim. Gizlice onu takip etmeye başladım. Kız arkadaşını ziyarete gelmişti. Yanılmıştım, o burada yaşamıyordu. Hayallerim tam anlamıyla yıkılmıştı o an. Tam eve doğru yol alacakken Lay beni gördü. Yanındaki kızla birbirlerine bakıyorlardı ve kız Lay'e şunu dedi.

"Bu kim Lay?"
"Fazlasıyla tanımıyorum da yarım saat önce ormanda çarpışmıştık."

Hesap verdi sevgilisine... Şuan aval aval Lay ve o kıza bakıyordum. Evime doğru yürümeye koyulduğumda omzumda yine bir acı hissettim. Bu Lay'in eliydi ve baya sert tutuyordu.

"Hey sen beni mi takip ediyorsun?"
"Ne münasebet sadece benim evim burada."

Beni onu takip etmemle suçladı resmen. Ama haklıydı, gerçekten takip etmiştim.

"İyi günler size Lay. Bu arada hayırlı olsun."
"Bir dakika sen dursana ne hayırlı olsunu?"
"Siz sevgili değil misiniz?"

Kız birden söze girerek;

"Yoo Lay benim kuzenim ve ben bu sitede oturuyorum Lay'le de uzun zamandır görüşmediğimiz için beni görmeye geldi."

Cidden yanılmış mıydım yine? Kız kuzeniydi demek... Şaşkınlıkla evime doğru yürüdüm. Evime girmek üzere zili çaldım ve kapıyı Nermin teyze açar açmaz evin içine attım kendimi... Annem yine odasına kapanmış, babam şirkete gitmiş, abim ise sabahın köründe arkadaşlarıyla buluşmuştu. Evet tam da tahmin ettiğiniz gibi bir abim vardı yani iki çocuktuk. Çocuktuk demem ise ben on altı yaşındaydım ve abim de dört gün sonra yirmi yaşına girecekti. Çok oyalanmadan odamdaki banyoya girerek kısa bir duş almaya koyuldum.

--

Duştan çıktığımda kıyafetlerimi dolabımdan çıkararak yatağımın üzerine koydum. Üzerime ayıcıklı ve askılı bir badi, altıma ise kısa ve kırmızı bir şort giydim. Üzerimi giyindikten sonra odamın kapısının çalındığını duydum. "Gir," diye bağırdım. Kim miydi? Tabiki Joy. Joy benim ruh öküzüm, aynı gün doğmuşuz onunla. Resmen ikiz gibiyiz sürekli aynı tişörtleri, pantolonları veya şortları, ayakkabıları giyeriz. Genellikle de telefon kılıflarımız aynı olur.

"Hey hadi hazırlan gidiyoruz."
"Nereye ya böyle alelacele?"
"Çok soru sorma da hazırlan hadi."

Hazırlanmaya başladım. Üzerime siyah atlet türü bir badi ve altıma kısa kot şortumu geçirdim. Saçlarımı ise at kuyruğu yaparak şekillendirdim. Ayakkabılarımdan beyaz converselerimi tercih ettim. Bence böyle hem spor hem de şık görünüyordum. Joy kolumdan tuttuğu gibi beni çekiştirmeye başladı ve bende buna izin verdim. Yaklaşık 15 dakika sonra bizim evimizin yakınlarında olan ormana girmiştik. Ardından ise ormanın içinden geçerek sitenin çıkışına gittik.

"Nereye gidiyoruz hala söylemeyecek misin?"
"Hayır, sana bir sürprizim var."

Ben sürpriz ne diye içimden düşünürken sahil kenarına gelmiştik bile. Bir de gördüğüm şey... Karşımda Lay vardı. Aman tanrım..!

"İşte sana sürpriz yeni erkek arkadaşım!"

Ağzımı açıp tek bir laf edemedim. Ne yani en yakın arkadaşım ve hoşlandığım çocuk birliktemiydiler?  Yok artık. Hala şoktaydım.

"Haydi Wendy, Lay ile tanışsanıza."
"Merhaba ben Lay. "

Dedi o soğuk ve kötü olan çocuk.

"Bende Wendy memnun oldum."
"Teşekkürler bende."

Kısa tanışmamızın ardından Joy lunaparka gitmek istediğini söyledi. Joy çocuksu bir kişiliğe sahipti. Joy benimde onlar ile birlikte gitmek isteyip istemediğimi sordu. Fakat onları yalnız bırakmak istediğimden "benim programım var siz gidin" diyebildim sadece. Onları baş başa bıraktıktan sonra evime doğru yürümeye başladım. Biraz yürümek rahatlatır diye...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 22, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tek Boynuzlu AtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin