Medyada Alya var kuzular. Iyi okumalar😍😚
Yine sıradan hayatımın sıradan sıkıcılığıyla başbaşayım..Amman ne mutlu ben ..Şimdi siz bana ne kadar sabırsız birisin diyeceksiniz ama eminim yedi aylık olduğumu duyunca beni haklı bulucaksınızdır.EVET?!..Tam yedi aylığım.Yahu ben annemin karnında bile durmamışım ama bunu gelin de kendiniz anlatın bakalım dinliyor mu!? Beynimin içinde harp çıkmış durumdayken birden odaya Zeliha Sultan(annem)girdi. Bu kadını kızdırmaya gelmiyordu.Mazallah sonra evde 1.Dünya Terlik Savaşı çıkıyor. -Kızım sen niye bön bön bakıyorsun!İstediğin üniversiteler öyle kazanılmıyor yavrum!?
-Anne ya başlama yine!?Zaten sabahtan beri çalışıyorum beynim aktı yeminlen yaa!!
-Aman bir ders çalıştı.Neyse şimdi senin cırlamanı çekemiycem.Hadi yemek hazır aşağa gel.
-Aaa ben mi cırlıyorum..Allah allah beğenmediysen değiştirelim Zeliha Sultan,dedim atarlı atarlı.Valla banane ben mi cırlıyorum.. Yani... bazen ama olsun.Benim cırlamam bile tatlı hıh! Ben böyle kendi kendime konuşurken annem;
-Kız daldın gittin hadisene! ,diye bağırışıyla kendime gelip atarlı atarlı yemek masasına ilerlemeye başladım.Yemek de en bi sevdiğim yemek yani?!Bamya ..Ya ben bu bamyaya bizim sofraya her gelişinde şu sofrada seni bi daha görmeyeceğim diyorum yine geliyor arkadaş.Bamya sebzede az gurur olur yaa..
Neyse en sonunda yeniden odamda göt büyütmeme geri dönebildim. Aa ben size kendimi anlatmadım dimee. Merhaba ! Ben Büşra Alya Soykan. 18 yaşındayım ve lise dört öğrencisiyim.Kahverengi kendinden hafif dalgalara sahip saçlarım var.Fiziğe gelirsek yok diyemem ama allah için iyi bir bedene sahibim.Galiba kahverengi saç ve mavi gözlerle güzel kızım ya. Tabi ki de güzelim; ) Şuan 15 tatil olduğu için boyleyim yani bu yüzden göt büyütüyorum. Yoksa annem beni oturtturmaz bile. Neyse .. Derslere gelirsek tam inek öğrenciyim ve tabi ki okulun inek öğrencisi olarak bu dönemde taktir belgesi ile bitti.
İstanbul'da ve Doruk Koleji'nde okuyorum. Şimdi diyeceksiniz ki zenginsiniz tabi .,Ama b babam ben doğmadan 1 ay önce ölmüş ve annem de beni doğurur doğurmaz kendi ayakları üzerinde durmak için dedemin holdinginde calismaya başlamış. Zaten şimdi dedem öldüğü için holdingi de annem yönetiyor. Ve bu yüzden maddi durumumuz iyi.Özel hayata gelirsek de var gibi de, yok gibi de.Yani aramız biraz bozuk.Baya bozuk..Zaten çıkalı 6 ay falan oluyor.Nasıl desem galiba artık onu sevmiyorum.Beni çok fazla sıkıyordu .Yani fazla kıskançtı ve yanımdaki kuzenim bile olsa döverdi.Onun ayrılmamdan rahatsız olacağını düşünmüyorum ki zaten okulda her gün başka kızla gezip tozuyor.Anlayacağınız sadece adı üstünde sevgilim.Artık bu konuyu ona da bahsetmem gerektiği için telefonu açıp 'Katıksız Odun'a tıklayıp açılmasını beklemeye başladım.Ve tam üçüncü çalışta açıldı.
-Alo Yağız sana bişey söylemem lazım . -Yine ne oldu Alya,dedi bıkkın bi ses tonuyla.Allah allah sanki hergün bişey istiyoz. -Şeyy...Imm ben ?!? Ben senden ayrılmak istiyorum Yağız! ,ohh sonunda ! -Ne ayrılması be.Sen Benden Ay-Rı-La-Maz-SIN!!,diye kükreyince korkmadan edemedim çünkü gerçekten manyaktı.Ve tahmin ettiğiniz gibi tam bi badboy ve okulun popiler çocuğuydu.Genelde kızlar ya onun hayvan gibi parasına ,yada tipine aldanır ve sümük gibi yapışırlardı.Bende onu ilk terkeden kişi oluyorum o zaman:) -Bende seni TERK E-Dİ-YO-RUMM!!! ,dediğim anda telefonu suratına kapadım.Pis ego yığını hayvan megaloman. Ayrılamazmışmışım..He he ondan?!---------------------------------------------1 Hafta Sonra
Allah'ım patlıcam artık sıkılmaktannn..Neyse ..Bu arada bugün bilin bakalım ne oldu?!? Benim gerçekte babam ölmemiş ve suan bizim bahçemizde.Hayir sen hangi yüzle geliyosun ya hangi yüzle!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUT'UM
De TodoKENDİNİ 18 YIL BABASIZ BİR ŞEKİLDE YAŞARKEN BIRDEN KENDİSİNI BUNCA YIL TERK EDIP GELEN BABASIYLA ISTANBUL'DAN IZMIR'E GİTMEK ZORUNDA KALAN ALYA SİYAHLA KENDİNİ BÜTÜNLEŞTİRMİŞ VE KORKUSUZ VE KORKMAZ KOLEJİ'NIN VELIAHTI ARAF KORKMAZ PEKI YA TESADÜF D...