#1 Zmiana Szkoły

38 4 2
                                    

7:45
Cześć mam na imię Livia mam 15 lat i właśnie sie przeprowadzam do Warszawy i zmieniam szkołe........ To jest dla mnie trudne bo tu mam wszystkich przjaciół ......Może wam mnie trochę opisze ...?! Wiec mam długie kręcone brązowe włosy i niebieskie oczy nie Jestem dość wysoka mam 165. Jestem dość szczupła ważę 45 kg, i mam styl Tumblr tak jak każda teraz.
8:00
Mam do szkoły na 8:30 i nie mogę sie spóźnić Dzisjaj sie żegnam ze wszystkimi . Dzisjaj piątek a w sobote wyjedżam do Warszawy. Mamy tam już kupiony domek i jestem już przyjęta do szkoły.
8:15
Wychodzę teraz z domu na autobus bo o 8:20 mam go !!! Do autobusu mam kilka minut jakos 3/2 ale czasami lepiej być szybciej bo czasami szybciej zabiera.....
8:28 ~ w szkole
Właśnie przyjechałam do szkoły idę sie przebrac i na lekcjie .....
8:30
Właśnie sie przebralam i biegne na lekcjie .....
-Cześć Livia -krzyknęła Emilka (moja przyjaciółka)
-Cześć - odpowiedziałam
-Co u ciebie, słyszałam ze wyjeżdzasz do warszawy ...... Bym chciała z tb wyjechać rodzice pewnie by mi pozwoli mieszkań przecież sama bo wyjechali do Anglii
- No dobrze , tak racja Wyjedżam ...... Wiesz dobry pomysł zapytam sie rodziców po lekcjach, wyjedziesz ze mną i bedzie super razem pokój i wgl.
-Ok to chocmy na lekcjie I tak sie juz spóźniłyśmy !!!! -powiedziała
14:30
Cześć skończyłam lekcjie i własnie zaczęłam weekend mam super widaomos Emiśka jedzie ze mną do wawy poprostu siostry ona o tym wie i sie juz pakuje !!!
18:30
Jestem już w domu byłam w sklepie na zakupach z Emi to jest jakby moja jedyna przyjaciółka bo reszta to takie wredne są i ciagle obgadują. W sobote przyjedża Emilka i jedziemy.
20:21
Właśnie zjadłem kolacje była pyszna gadalam Jescze z nimi o tym wyjedzie i powiedzieli ze "super że Emilka z nami jedzie bede wreszcie miała dusze do towarzystwa.
1:06
Właśnie ide spać oglądałam mój serial "Pretty Little Layers" Obejrzałam 6 odcinków. Ok wiec ja ide spać.

#1 Zmiana SzkołyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz