4:46
Hej właśnie wstałam ide sie ubrać, umyć i pomalować ... Gdy to wszystko zrobię napisze ...!
5:58
Ok wiec sie pomalowalam i ubrałam tu macie zdjęciaMówiłam że jestem tumblr ?! A jak nie to jestem :))
6:32
Właśnie wyszłam z domu po Emilke mówiła mi ze jest na przystanku i ode po nia jak bede juz z nia napisze :)))
6:46
Hej już jestem z Emilką okazało sie że jeszcze jedzie z nami Roksi moja druga przyjacwelka.......Moi rodzice pozwolili abym wzięła ze sobą 2 koleżanki takie naj naj !!!!!
7:36
Niedługo wyjeżdżamy tylko zjemy śniadanie i w drogę !! A na śniadanie jest jajecznica i bółkę z serem :))))
8:02
Ok wyjeżdżamy pomyślcie jaki mamy samochód a taką dużą limuzynę co ja tam mam swój pokój i wgl wszystko tam mam normalnie auto-dom :,))Napisze jak będziemy w wawie :)
17:59
Jestesmy wawie i jest super !!!!! Mam swój pokój i one tez poprostu jak w bajce :,))każdy by chciał mieć takich super rodziców ;)
18:09
Jest już późno i ciemo o tej godzinie bo jest zima grudzień :(( Ide sie wykompac jak wrócę to oczywiście napisze .....
20:06
Cześć Wykompałam sie i jest tu jakos dziwne ........ Nie wiem dlaczego ale tu jakos strasznie wszystko jakos dziwne mi sie wydaje ....:(
24:08
Jest już późno wiem ale ciagle słyszę jakieś dziwne odgłosy :(( jakby ktos był na dole dobra odważę Sie i zejdę
24:23
Pomyślcie co robiłam przez ten czas ciagle siedzę w łóżku i sie boje zejść :((
24:30
Ok schodzące po schodach moze najpierw pójdę do salonu ......
24:34
Jestem w salonie nie ma narazie nic strasznego ale dalej sa jakieś dziwne odgłosy :((
24:46
Ktoś puka to drzwi przez ten czas zasnęłam na kanapie tsa :,)) Może otworze ...... Dobra otwieram ...!
1:05
-Cześć czy zastałem Livie ?! -powiedział nie znajomy ...:)
-Tak to ja ?! Co pan by chciał -odpowiedziałam
-Wiec zostałaś przyjęta do szkoły magii w hogwarcie !!:)
-Ale napewno ja ?!!! -powiedziałam
-Tak, jestem Hagrid Gajowy hogwartu .....
-Aha moze pan mi troche o tym powiedziec jak sie tak dostałam ?! -zapytałam
-Tak wiec twoi rodzice zostali zabicie przez wiesz sama kogo ....
-Nie zabardzo ?!
-Wiec przez Voldemorta twoja mama była pół krwi a tata całej krwi twoje prawdziwe imię to Mela w Hogwarcie będziesz Hermoina wyjątkowe imię dla wyjątkowej osoby ....
- No dobrze cos więcej ?!
- I Tetaz twija szkoła jest w hogwarcie :)
-Ok a kiedy lecimy ....?
-Teraz zaraz
- Ale ja nawet nie jestem spakowana ?!
- Wszystkie twoje ciuchy sa w Hogwarcie .....
-Ok to możemy leciećKOLEJNA CZĘŚĆ JUŻ NIEDŁUGO SIE UKAŻE
CZYTASZ
#1 Zmiana Szkoły
Teen FictionLivia 15 - letnia szczupła dziewczyna zmienia szkołe i miejsce zamieszkania. Wyprowadza sie do Warszawy ze swoją przyjaciółka Emilką i rodzicami tam one rozpoczynają nowe życie.