ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1

8 1 0
                                    

Μόλις έφτασα στο Λονδίνο και νιώθω ότι μου λείπει ήδη η Ελλάδα, το σπίτι μου και οι φίλοι μου. Αναρωτιέμαι τι κάνουν τώρα οι γονείς μου. Όσο αναπολώ τις καλές στιγμές με τους φίλους και τους συγγενείς μου στην Ελλάδα, μια τρομακτική σκέψη περνά απ'το μυαλό μου: βρίσκομαι μακριά από το σπίτι μου και είμαι τελείως μόνη μου εδώ. Ένα κύμα μοναξιάς με διαπερνά κι ένα αίσθημα φόβου με κυριεύει. Τι θα κάνω αν δεν προσαρμοστώ; Αν δεν βρω φίλους; Αν δεν ταιριάξω; Αν αποτύχω στη σχολή μου; Αν απογοητεύσω τους γονείς μου; Για μια στιγμή θόλωσα και τρομοκρατήθηκα και μόνο στη σκέψη της νέας μου ζωής στο Λονδίνο. Κάθησα για να ηρεμήσω. Έβαλα σε τάξη τις σκέψεις και τους φόβους μου. Είπα από μέσα μου: " Ήρθα στην Αγγλία για να σπουδάσω Ιατρική και μόλις τελειώσω τις σπουδές μου θα γυρίσω στην Ελλάδα και θα ανοίξω ιατρείο. Όσο για τους φίλους, θα βρώ ...πόσο δύσκολο μπορεί να είναι; Για μια στιγμή ανακουφίζομαι κι ένα χαμόγελο σχηματίζεται στο πρόσωπό μου. Σκέφτομαι και πάλι με αισιοδοξία! Σηκώνομαι και βγαίνω έξω απ'το αεροδρόμιο για να καλέσω ταξί ώστε να πάω στο διαμέρισμά μου. Δεν το έχω δει ποτέ από κοντά. Πώς να είναι; Σε όλη τη διαδρομή δεν μπορούσα να σταματήσω να κοιτάω έξω από το παράθυρο. Ο Τάμεσης, το Μπιγκ Μπεν, οι πολυκατοικίες, ακόμα και οι δρόμοι ήταν σαν μια ζωγραφιά. Όλα ήταν τέλεια! Πριν καν το καταλάβω είχαμε φτάσει κιόλας μπροστά στο νέο μου σπίτι. Στέκομαι για δυο λεπτά μπροστά στην εξώπορτα...Τελικά το παίρνω απόφαση και μπαίνω στην πολυκατοικία με τους τέσσερις ορόφους και πηγαίνω στο δεύτερο όπου μένω. Μόλις φτάνω στο διαμέρισμα μου θυμάμαι ότι  πρέπει να πάρω τηλέφωνο τους γονείς μου, όμως είναι αργά και αποφασίζω να τους μιλήσω αύριο για να μην τους ενοχλήσω. Το διαμέρισμά μου από μέσα είναι τελείως άδειο. Δεν έχει καθόλου έπιπλα, ούτε καν κρεβάτι... το μόνο που έχει είναι ένα παλιό στρώμα στο οποίο πρέπει να κοιμηθώ. Υποθέτω όμως ότι έτσι είναι καλύτερα, γιατί θα μπορώ να το διακοσμήσω μόνη μου. 

Πριν λίγο ξύπνησα και είμαι ακόμα μπερδεμένη από τη δίωρη διαφορά ώρας. Σκέφτομαι σήμερα να επισκεφτώ  τα αξιοθέατα του Λονδίνου και μετά να πάω για καφέ. Ελπίζω μόνο να μην χαθώ.

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Jul 23, 2016 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

CHANGESOnde histórias criam vida. Descubra agora