Annenizin gün arkadaşının oğlunun Kaslı Moda İkonu, Kaslı Moda İkonunun en yakın arkadaşının yeşil göz sapığı kazandibi tutkunu bir tatlıcı olduğunu, kapı komşunuzun Yenilmezler olduğunu ve hepsine ilaveten büyümekte olan bir erkek kardeşinizin leprikon olduğunu düşünün. Ve en önemlisi masum, küfür etmeyen, saf bir kızı kafanızdan silip atın. Rüya; kas sapığı, üşengeçlik abidesi, içinde mağara kızı yaşatan, ruh dünyası rezilliklerle dolu 23 yaşında ve hala üniversite üçüncü sınıfa giden bir kızdır. Birden etrafı yakışıklı ve kaslı erkeklerle çevrelenince ne yapacağını bilemez hale gelir. **Bu kitabı okurken dikkat edin. Eğer çevrenizde insanlar varsa tek sayfasını bile çevirmeyin. Okuduğunuz andan itibaren haykırarak güleceksiniz. Kız kurusu Rüya'nın yaptıklarına kızarırken, başına pamuk şekerle deberreş olan Göktürk'le çıkmazlara sürükleneceksiniz. Kısacası PŞG'yi okuyan doyamıyor, okudukça 'bende kas istiyorum' diyor!** Dip not: Yan karakterlere aşık olacaksınız. Yenilmezler size göz kırparken, kazandibisi yeşil gözlüsü sapığı Caner'in bağımlısı olacaksınız.**Sıradan mizah kitaplarından farklı olaylar ve kurgusuyla kendini değil, okurlarını zirveye taşır, PŞG.* *Bazı zilliler pamuk şeker ister. * Aşırı derecede absürt mizah içerir! Sadece gülmek için yazılmıştır. Argo ve küfür içerir. (Zillilerin kalbinde PŞG! daima birincidir.)
YAZAR:AskinNur_
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Önerileri
Non-FictionOnlarca kitap arasında sıkıştıysanız Ve karar vermek için yardıma ihtiyacınız varsa Bu kitap tam size göre...