Da m-am saturat de i ! Ma cred o pitica . care nu poate face nimic fara Niall . Ce este el bona mea?Igh sper ca nu ....Deci nu voi mai fii Lottie cea cuminte si mereu in umbra celorlalte surori ci voi fi o alta Lottie nu asa de fraiera!!!
*Dimineata*
Ma trezesc buimacita si ma imbrac cu o bluza pe care scrie ''Meow universkitty'' , niste jeansi skinny negri si ghetele mele Dr.Martens . O genta pe care scrie ''MOSCHINO'' , bratara mea norocoasa si o esarfa draguta , albastra cu maro si are pe ea o bufnita . Parul l-am lasat pe spate cu o beanies crem si m-am machiat. Sunt gata ! Acum trebuie sa merg la salon pentru a-mi face o schimbare.Cobor jos pentru a-l anunta pe enervantul numarul 1 ca plec.
-LOUIS VEZI CA PLEC IN ORAS !! tip de pe scari
-Unde te duci ? spun toti la unison
-In o-r-a-s am spus asta.
-Niall te duci cu ea! spune Louis hotarat
-NU ! spun eu continuand-Nu vine cu mine ! Tu chiar ai uitat ce am vorbit aseara?Altcineva dar NU Niall !
-Zayn?
-Sunt ocupat ! spune el
-Harry?
-Stau cu Zayn!
-Liam?
-Bine.
-E bun Liam?
-E foarte buun !!
Liam isis ia cheile de la masina si urcam in ea.
-Unde te duc?
-La salonul din centru !
-De c...sti ce nici nu mai are rost sa intreb
-Buna alegere !
Si am pornit . Sper ca totul sa iasa bine !! Abia astept sa ii vad fata lui Louis cand o sa ma vada . Trebuie neaparat sa ii fac o poza ! Si am ajuns ! Nu a durat mult .
Intram in salon si merg direct la buna mea prietena Jessie.Ma asez pe scaun si incepe .
Dupa 2 ore sunt gata si arat fabulos!! Liam acum a revenit deoarece a plecat acum 1 ora sa manance.Vine la mine si imi spune :
-Wow !! arati minunat !
-Stiu ! Acum haide la mall pentru a-mi reinnoi tot dressingul .
-De unde ai atatia bani?
-Pai nu am dar daca tu esti cu mine tu platesti !
-Off.....bine
Saracul cred ca o sa il omoare pe Louis cand ajunge acasa... Daca mai ajunge..
Dupa 5 minute suntem la mall.
Am fost prin toate magazine luandu-mi mii de haine , pantofi si accesorii . Liam ma ajuta sa car toate plasele pana la masina .
Ajungem acasa si scoatem din masina toate bagajele si intram in casa . Le lasam la mine in camera si coboram jos la baieti pentru a manca ceva.
*In bucatarie*
-Heii boys ! spun intrand in bucatarie
Sa ii fi vazut fata lui Louis cand mi-a vazut parul. Hahaha ce fete au restul in afara de Liam.
-Acum te duci inapoi si revii la culoarea ta naturala ! Acum ! spune Louis nervos
-Nu !
-Ce ai spus? vine nervos catre mine
-Nu ! Nu vreau ! Acum asa arat si punct! tip la el
A dat cu pumnul in perete nervos si s-a asezat pe canapea.
CITEȘTI
Sora unui.........Star
FanfictionLottie... fata cea cuminte si mereu intelegatoare. Odata cu venirea fratelui ei si a trupei lui , viata lui Lottie se v-a schimba radical. Baietii o iau cu ei in turneu pe Lottie pentru a se intelege mai bine cu toti baietii , dar si pentru a invata...