*Dupa 1 an*
Acum un an m-am certat cu Louis din cauza frizurii mele ... Eram ciudata ..bine ca inca nu as fi...Dar da inca mai am parul roz. Sunt la fel de nebuna si sunt cu baietii in urneul ''Midnight Memories'' . E destul de super adica ei chiar au muuuuuuuulti fani ! Multi e putin spus!! Milioane de fete si baieti platesc pentru a vedea 5 maimutoi care se prostesc pe scena ! Cei mai tari fani sunt in Romania !! Sunt cei mai calculati !! Nu au sarit pe ei si baietilor le-a placut !! Insa in USA in Denver au sarit pe ei de-a binelea !
Cu dragostea nu stau asa de bine ! Inca il plac pe Niall , dar el e cu Demi Lovato . Macar il vad fericit spre fericirea mea ! Cand el e fericit , si eu sunt fericita ! Langa Demi si-a gasit fericirea si nu langa mine....... In fine ei se iubesc si asta e tot ce conteaza !
Liam e cu Daniele , Zayn e ... cu oglinda , Louis cu Eleanor si Harry e ... singur ! Cel mai destept copil dintre prescolari ! Da , le spun prescolari deoarece nu gandesc!! Sunt ca si niste copii de 5 ani ! Poate mai rau !
As vrea sa ma duc intr-un club dar nu stiu cum sa scap de nebuni.......... Vreau sa ma distrez , nu sa stau dupa fundul lor ! In camera stau cu Harry , deoarece Niall a spus ca este intr-o relatie si nu poate sta cu o fata , mai ales cu mine ! Trebuie sa scap de el.
In fine am pierdut notiunea timpului . Ma uit la ceas si vad ca este ora 8 pm , numai bun de mers in club !! Ma imbrac cu o bustiera cu tinte argintii , o pereche de pantaloni scurti cu cateva tinte , niste ghete Dr. Martens cu imprimeu de leopard , o geaca de piele scurta pana la buric si niste accesorii. Parul mi l-am lasat pe spate deoarece nu e lung , iar machiajul mi l-am facut cu auriu si cu putin negru . Am terminat ! Geanta nu mi-am luat deoarece nu am nevoie . Acum sa vad cum scap de cei 5 maimutoi . Ies din camera si nu e nimeni pe hol . Da !! Cobor pe scari deoarece eram la etajul 4 si nu era nevoie sa cobor cu liftul . Ajunsa la receptie trec prin fata unor oameni care stateau pe canapeaua de la receptie dar cineva ma trage inapoi. Cand ma uit era Louis.
-Unde pleci surioara?
-La biblioteca ! spun repede
-De ce?
-Pai bibliotecarul e ... dragut ! spun balbaindu-ma
-Are 70 de ani ! spune Liam
-Tu de unde sti?
-Pai am fost sa iau niste carti .
-Da , are 70 de ani dar e sexy ! Eu va las ! Pa! spun fugind afara
Am scapat !! Urc in primul taxi care il vad si dusa am fost. Am ajuns la club . Platesc taximetristului si cobor din taxi. Wow ce club luxos ! Doar e Los Angeles nu? Deci sa inceapa DISTRACTIA !!!!!!
Deja e ora 11pm si acum a inceput melodia de la Becky G -Problem . Dansez si nu ma mai opresc! Nu mai pot dar nu ma intereseaza ! Am pus ochiul pe multi bunoci , dar adica na .. cine s-ar uita la una de 14 ani? Va spun eu ! Multi !! Mai ales la o bunaciune ca si mine ! Si foarte modesta !!
Vad o bunaciune la bar . Ma duc si ma asez langa el , imi comand o cola , iar cand se intoarce nu imi vine sa cred cine e ! E chiar..........
CITEȘTI
Sora unui.........Star
FanfictionLottie... fata cea cuminte si mereu intelegatoare. Odata cu venirea fratelui ei si a trupei lui , viata lui Lottie se v-a schimba radical. Baietii o iau cu ei in turneu pe Lottie pentru a se intelege mai bine cu toti baietii , dar si pentru a invata...