*Dimineață*
- Mai alergăm încă 4 ture și gataㅡ îi spun lui Amber .
- okㅡ spunea ea sacadat.
*După cele 4 ture*
- Și nu ai degând să-mi povestești ce s-a întâmplat ? ㅡ mă întreabă scumpa mea surioară .
- Păi .. să-ți fac un rezumat ㅡ spun și scot un oftat .
-Ieri ,pe drum spre școală i-am spus despre noi două și cum am ajuns în Coreea .ㅡ am început să-i povestesc ㅡ Oare a devenit gelos din cauza lui Seungho ? Si cum adică " persoanele la care țin"?
- Aa , Zoe scumpa mea , poate lui i s-au aprins călcâiele după tine și nu vrea să recunoască , ști cu sunt băieți , niciodată nu recunosc .
- Dar , totuși . Nu cred așa ceva .
- Mai ai puțină răbdare , și vezi dacă îți dă semne că te-ar place , și atunci fi sigură . Până atunci hai să nu tragem concluzi pripite . ㅡ Mă îndeamnă ea .
-Ok .. Acum hai acasă .*Acasă*
*Zoe*
Intru în minunata mea cameră și mă trântesc în pat . Stau așa câteva minute și mă îndrept spre baie pentru a da drumul la apă.
Îmi i-au hainele de schimb și merg în baie .În 20 minute am fost gata , ies din baie îmbrăcată într-o pereche de blugi cu talie înaltă și un tricou larg și scurt .
În timp ce îmi uscam părul lung, telefonul îmi sună cu melodia mea preferată How you remind me- Nickelback .
-Alo ? ㅡ răspund la numărul necunoscut.
- Sunteți domnișoara Zoe Williams ?
- Da , eu sunt . Spuneți .ㅡîl indemn.
- Mă numesc Woo Taewoon , sunt detectivul pe care l-ați contactat .
- A, da , îmi amintesc . Ați descoperit ceva?
- C-am așa ceva , as dori să ne întâlnim, să vă dau toate informațile găsite .
- Ok, cand și unde să ne întalnim ?
- Dacă ați putea astăzi la 1. La cafeneaua "The Coffee Bean & Tea Leaf" din Seoul.
- Bine, am să fiu acolo. ㅡîi spun apoi închid apelul.
Off, e abia 10:27 . Mai am ceva de asteptat .Merg în bucătărie și deschid frigiderul .
- Oare ce să mănânc eu ?
-Hai să mâncăm niște cereale ㅡ îmi spune Amber .
- Aaa ㅡ țip eu ㅡ Să nu mai faci asta niciodată ㅡîi spun punându-mi mâna la inimă .
- Trebuia să vezi ce față ai fàcut ㅡ îmi spune și începe să râdă.
-Și.. ce ai de gând să faci astăzi ?ㅡ întreb părând indiferentă ca deobicei ca să nu suspecteze nimic .
- Păi stau cu tine , ce săbfac ?
-Hă? ㅡ o întreb după ce aproape m-am înecat cu laptele rece .
- Ho , mamă , doar glumeamㅡ oftez ușurată ㅡ merg să mă plimb puțin apoi nu știu , dar în orice caz o să stau ceva , e prea frumos afară ca să stau în casă. ㅡ Îmi spune savurând cerealeleㅡ tu?
- Păi.. o să mă uit la 4th Period Mystery . Apoi o să ies la plimbare daca nu ,adorm .
- Atunci , vizionare placută .
-Mersiㅡ îi spun cu gura plină .
-Of , fata asta , parcă ai fi un copil mic ㅡîmi spune și eu mă strâmb la ea .- Eu am plecat , ai grijă ce faciㅡîmi spune ea.
-Aham.. cum zici tu ㅡ spun eu concentrată la film .*Amber*
O las pe Zoe să se uite liniștită la film și eu ies afară. Îmbrăcată cu o rochiță turcoaz și sandalele mele preferate cu toc . Mă îndrept spre centrul orașului .
E așa frumos afară , razele soarelui îți oferă o stare plăcută.Sunt pe străzile pline cu oameni, unii mai grăbiți, alți mai puțin .
Ajunsă în fața celui mai mare mall din oraș , intru și îmi croiesc loc prin acești oameni.
Colind multe magazine și bineînțeles că nu ies fără nimic de acolo.
Mă opresc în fața unei cafenele și intru. Mă așez la o masă și astept până ce o chelnerița vine să îmi i-a comanda .
-Ce comandați ? ㅡ mă întreabă ea , o fată cât mine la înalțime ,era slabă ,brunetă cu breton, ochii căprui .
-Un cappuccino, te rog .
- Sigur .ㅡ îmi raspunde și îi observ numele ei de pe emblemă, Shin SangMi .- Poftiți comanda dvs.
-Mulțumesc ㅡ îi spun politicos ㅡ Ce nume frumos ai!
-Poftim? ㅡ întreabă ea nedumerită ㅡ Mersi, dar de unde ști cum mă cheamă?
-De pe insigna ta ㅡ spun arătând spre ea
-Apropo , eu sunt Shin Amber .
-Wow , avem același nume de familie , dar încântată de cunoștintă ㅡ îmi spune ea veselă ㅡ Eu mă întorc la muncă .
- Da, știuu. Bine , mi-a facut placere ㅡ îi spun zâmbind .
- Ăă, ai vrea să ne plimbăm mai târziu ?ㅡ mă întreabă ea întorcându-se din drum ㅡ Eu îmi termin tura în 10 min , ma poți aștepra dacă vrei și ..
- Da , normal , mi-ar face plăcere , atunci eu te aștept aici .
- ok.-Gata , mi-am terminat tura ㅡ îmi spune așezându-se pe scaun .
- Ai fost vreodată la N Tower Seoul ?
- Nu , nici nu am apucat să vizitez orașul. Abia acum câteva zile am ajuns aici .
- Păi atunci ce mai așteptăm ? Hai să mergem . Avem multe de văzut ㅡ îmi spune și mă trage de mână .*Zoe*
Sunt în fața cafenelei , trag aer în piept și intru .
Acolo erau câțiva oameni , îi studiez puțin și observ că un bărbat era singur la masă și mă aproprii puțin de el.
-Mă scuzați , dvs sunteți detectivul Woo ?ㅡ întreb puțin nesigură.
- Da , eu sunt . Tu trebuie să fi cea cu care am vorbit , nu ?
- Așa este. Deci ce vroiați să-mi spuneți domnule detectiv ?
- Spune-mi pe numele mic , Taewoon . Dacă îmi vei spune "domnule detectiv" mă faci să mă simt bătrân la doar 26 ani ㅡSpune răzând ușor arătându-și gropițele .
- Oh, bine atunci , Taewoon. Poti să-mi spui și tu tot pe numele mic ,Zoe.
-Ok, deci .. Să-ți spun de ce te-am chemat aici..
- Comandați ceva? ㅡne întrerupe chelnerița .
- Un cappuccino , te rog ㅡîi spun și se face nevăzută printre celăalte mese.
-Deci , unde rămăsesem .. A , da ㅡSpune el .
-Așa cum ai cerut, am făcut câteva cercetări și am descoperit ceva destul de interesant . Numele mamei ei din certificatul de naștere al surori tale, Shin Amber , este Shin Eun Kyung, nu-i așa ?
-Da ..
- Am căutat în baza de date și am găsit 6 femei cu același nume care ar putea fi mama ei , printre care am mai găsit 2 care sunt decedate ㅡ la auzul acestui cuvânt înghit în sec.
- Și .. vrei să spui că mama ei , ar putea fi una din acele femei ? moarte ?
- Nu am zis asta ,este doar o pistă și trebuie să le urmăm pe toate ,chiar dacã sunt dureroase .
- Oricum sunt șanse egale ca una dintre ele să fie cea pe care o cauți, deoarece unele sunt mai învârstă sau mai tinere .
- Șii .. să zicem că mama ei este una din acele femei , cum putem dovedi ?
- Potiți comanda dvsㅡîmi spune chelnerița.
- În primul rând ,trebuie să facem testul ADN , apoi dacă iese pozitiv , s-ar putea să avem nevoie de un avocat , nu sunt sigur . ㅡcontinuă el.
- Atunci , să o cautăm ,nu ? ㅡ spun revenindu-mi speranța .
- Nu va fi chiar așa de usor , dar voi începe, acum dacă mă scuzi trebuie să plec , soția mea are pofte și trebuie să îi i-au ce dorește că dacă nu, sunt mort ㅡ spune și începem să râdem .
- Oo, ce drăguț , și eu aș vrea un soț așa grijului ca tine , dar mai am mult până să mă mărit .
- Poate ai să găsești , niciodată nu spune "niciodată " , nu ști ce-ți rezervă viața .
- Wow , vorbești ca și mama mea, dumnezeu s-o ierte.
- Îmi pare rău .
- Nu , nu ai de ce să-ți pară rău , ar trebui să te duci la soția ta , poate are nevoie de ceva ㅡ spun încercând să șterg tristețea ce era să se așterne asupra mea .
- Bine atunci, te voi suna când o să mai aflu ceva, te țin la curent , ok?
-Ok .
- Să ai o zi bunăㅡ îmi spune și se ridică de la masă.
Mă uit cateva secunde spre el cum se îndepărtează și când îmi întorc privirea , fac contact vizual cu cineva .^^Gata încă un capitol.
Cei de la media sunt Woo Taewoon si Shin SangMi .
Filmul pe care-l viziona Zoe , vi-l recomand daca nu l-ați văzut.
Si.. spuneți-mi păreri legat de carte.
CITEȘTI
Love In The Ice❤
FanfictionDin dorința de a-și cunoaște parinții adevarați, Amber pornește pe urmele lor . În această căutare , ea împreună cu sora ei , Zoe , ajung pe meleagurile Coreei de sud . Acolo , o dată cu ajungerea lor , viața lor ajunge să se schimbe o dată cu întâl...