Invitație la film

120 9 4
                                    

Mă uit câteva secunde la el cum se îndepărtează apoi îmi întorc capul și fac contact vizual cu cineva .
- Oh, nuuㅡspun mai mult pentru mine și încerc să-mi ascund fața .
Dar bineînțeles că n-am eu norocul ăsta și cei doi se îndreaptă spre masa mea.
Am dat de naiba !
- Cine era tipul ? Și ce vrea ? ㅡ mă întreabă blondul din fața mea .
- Ce te interesează pe tine ? ㅡ Spun indiferentă .
- Yaa, eu te-am întrebat primul, tu..ㅡ spune Yoongi puțin exasperat ,dar Jin intervine la timp .
- Nu vă mai certați , se uita lumea. Acum poți să ne spui cine era ?
- Altă treabă nu aveți? ㅡ spun luând o gură din cappuccino .
- Nu , nu avem .ㅡ spune Yoongi cu un zâmbet batjocoritor .
- Are legatura cu mama ei ? ㅡ continuă el .
- Off , bine, mă dau bătută , da are legatură cu ea .Ce altceva mai vrei să ști ? ㅡ spun lăsându-mă pe spătarul scaunului .
- Tot ce ai vorbit cu el ㅡ spune Jin autoritar .
- S-ar putea să o fi găsit pe mama ei adevarată .Dar nu suntem siguri 100% .
- Sunteți ? ㅡ întreabă Jin .
- Da , eu și cel care tocmai a plecat . Este detectiv particular , Woo Tae woon . Multumiți ? ㅡ spun ridicandu-mă de la masă pentru a plăti nota .

- Yaa, așteaptă-mă și pe mine ㅡ spune el ieșind pe ușa cafenelei.
- Ce mai vrei ? ㅡspun eu dându-mi ochii peste cap.
- Să știi că semeni mult cu Suga .
-Ar vrea el să semene cu mine ㅡ spun plecând înainte .
- Dacă ai ști cât de mult semănațiㅡspune mai mult pentru el ,dar eu tot îl aud .
- Ziceai ceva ?
- Eu ? Nu, nimic ㅡ spune el zâmbind .
-Da, da , cum zici tu .

Drumul spre casă a fost unul foarte enervant, Jin punea tot felul de întrebări despre Amber , urăsc să mi se pună atâtea întrebări atunci când sunt obosită.
- Paa, Jin , da, da, o să pun o vorba bună la Amber, noapte bună !
- E abia 3 după-amiaza ㅡspune el chicotind ㅡ ti-am zis că semeni al naibi de bine cu Yoongi .
-Taci! Nu semăn deloc cu enervantul ăla ! - spun intrând în apartament .

După ce l-am lăsat pe Jin în fața uși m-am dus direct în camera mea și am adormit .

*Amber*
Am colindat jumate din oraș, off , fata asta , cred că am făcut febră musculară din cauza ei .
E super de treabă , i-am povestit despre Zoe , despre baieții de alături , și cred că abia așteaptă să-i cunoască.
Am aflat multe lucruri despre ea , mi-a spus că are un frate pe nume Jungkook și că i-ar plăcea să devină cântăreț, dar este puțin c-am bleg de felul lui .
Când aproape am ajuns acasă , i-am văzut pe Jin și Zoe care vorbeau :
- Paa, Jin , da, da, o să pun o vorbă bună la Amber, noapte buna !
Ce naiba ? Ce vorba bună ? Adica ? Oare nu cumva ..? Ommo , Amber ai înebunit de tot ! În timp ce eu mă făxeam nebună , Zoe îl lasă singur pe Jin .
- Oh , bună Jin ㅡ spun încercând sà par uimită de prezența lui.
- Bunăăㅡ îmi spune și un zâmbet imena își face apariția pe fata lui.
- Ce faci aici?
- Păi vorbeam cu sora ta care tocmai mi-a închis ușa în nas ㅡ spune și începem să râdem amândoi.
- Mda , e normal pentru ea , tipic ei .
- Mai știu eu pe cineva care face așa .
- Să ghicesc , Suga ㅡ spun înca răzând .
- Bingoo , cum de ai ghicit ?
- Ăștia doi au multe în comun .
-Nu te contrazic , asta i-am spus și eu ,dar nu mă ascultăㅡ spune el
- E foarte încâpățântă .
- Am c-am observat . Pot să te întreb ceva ?
- Da , spune .
- Ăă, ai vrea ..ă.. să mergem la un film ?ㅡ Întreabă înroșindu-se puțin , awww , ce dulce e .
- Daaa , adicà da ㅡspun încercând să ascund entuziasmul ,dar nu prea reușesc .
-Maine seara pe la 8 , e bine?
- E perfect ㅡ spune gura fărà mine, cred că am înebunit .
- Paa ㅡ îmi spune, iar eu intru repede în casă și încep să țip ca o descreieratăm
-Aaaaaaaaa , nu pot să cred . Am întalnire cu Jin, și ce dragut era ,doamne . Trebuie să-i spun lui Zoe neapărat .
Fug spre camera ei, nu e ca și cun era să-mi rup gâtul până acolo ,asta e . Intru în camera ei ,dar ea doarme buștean . Mda.. o să-i zis când se trezește ..
-E abia 3 ,ce să fac eu acum?ㅡ mă întreb, dar sfârșesc prin a mă îndrepta spre canapeaua din sufragerie .

Love In The Ice❤ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum