1. Stephanie

140 10 5
                                    

Ahh shit! Waarom gebeurt dit mij altijd. Ik ben nog geen 5 stappen uit de auto en ik stap alweer in een stuk kauwgum die op de grond ligt. En dan ook nog is net vandaag! Het is 30 april, de eerste dag van de Dutch YouTube Gathering (DYTG)! Mijn vader is al weg gereden met de auto. Snel check ik het voorvakje van mijn rugzak om te kijken of mijn ticket er wel in zit. Ik heb, tijdens een stream van DusDavid, een V.I.P ticket gekregen voor de DYTG. Ik was er natuurlijk super blij mee alleen ik kijk niet zo heel veel youtubers behalve David (DusDavidGames) en Vincent (TheDutchTerms). Ik had geen idee waar ik precies moest zijn maar ik zag al een lange rij staan dus ik liep maar langs de rij heen. Een meisje uit de klas had me verteld dat ik met deze ticket backstage mocht en dat ik via een andere ingang naar binnen mocht zodat ik niet in de rij hoefde te wachten.

Na een stukje lopen zag ik een groot bord met 'VIP Entree'. Ik loop er heen en laat mijn ticket zien aan een jongen die volgens mij te vroeg is opgestaan. Hij keek niet erg vrolijk. Gelukig was er niets mis met het kaartje dus liet hij me naar binnen. Ik liep door een gangetje en daarna kwam ik in een MEGA zaal waar allemaal podiums, zit plekken en hekken stonden. Mijn mond hing volgensmij aan mijn voeten want een jongen (bruin haar, helder blauwe ogen en mooi lichaam) drukte zachtjes mijn mond dicht.

"Zo tezien is dit de eerste keer dat je hier komt?" Glimlachte de jongen.

Hij lachte heel lief naar me en omdat ik van mezelf best verlegen ben keek ik naar beneden "Ja, is dat zo duidelijk te zien dan?" Zei ik onzeker.

Mijn oog viel op het kaartje dat die om z'n nek droeg. Er stond op;
Nathan van der gunst
ACID
Special Guest
Ik had geen idee wie het was maar ik aan zijn kaartje tezien was het een YouTuber. Ik wou niet laten merken dat ik hem niet kende dus deed ik maar alsof ik hem kende.

"Uhm Nathan, mag ik met je op de foto?"

"Tuurlijk, maar dan wil ik wel weten hoe je heet." Zei Nathan nieuwsgierig.

"Stephanie."

---

Heeii biggetjess!
Maak kennis met Stephanie Zinone!😂
Ik ga dit boek schrijven via 2 kanten. Daarmee bedoel ik dat ik zoals dit hoofdstuk het schrijf vanuit Stephanies ogen en het volgende hoofdstuk van uit het 2e hoofdpersoon z'n ogen.

Als ik spelfouten maak, geef het dan aub aan onder in de comments!

Luff u all <3

Unknown LoveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu