Selam Hakan geçenlerde olduğumuz sınavın sonuçları açıklandımı kanka? diyerek Hakan'ın yanına gittim.Evet diyerek yanıt verdi.Hemen tipsiz hocamız Nilüfer Aydın 'a gidip notlarımı sordum.Sanki çok değişik notlar alıyorsun Emre bu seferde düşük ama çok merak ediyorsan 88 aldın dedi.O an aklımı yitirdim.88 mi ben mi?Hayatımda matematikten aldığım en yüksek nottu hemde 16 yaşımdan şu anki 18 olan yaşıma kadar.Bunu kutlamalıydım sınıfa gidip Selin,Ceren,Berke,Ozan ve Enes'i çağıracağım bir organizasyon olmalıydı.Evet hep beraber bir kafeye gidebilirdik ama ben daha çok başıboş sokaklarda dolaşmayı sevdiğimden onlara dolaşmayı teklif ettim ve hepsinden olumlu yanıt olan evet cevabını aldım.Akşam oldu ve bakkaldan bişeyler aldık herkez birer tane cola ve kek aldı ve saat 12 ye kadar gezip zıkkımlandık.Gözlerimi çapaklı bir şekilde sokak bankında açtım sanırım dün çok içmiştim.Ve diğer bankta benim gerizekalı arkadaşlarımda sızmıştı.Onların yanlarına gittiğimde hala uyuyorlardı.Uyandırmak için yanlarına gittim.İlk önce Selini sonra Berke'yi sonra Ozan'ı ve en sonda Enes 'i uyandıracakken bir de ne göreliim bizim salak Enes altına kaçırmış tabi ne olacak dün kızlara artistlik yapacağım diye 2,5litre cola içti.Yolda giderken 2 saat kimseye söylemeyin diye yalvardı çünkü bizim kızlar kesin Ece 'ye anlatırlardı.Enes zaten 6 yaşından beri Ece 'ye aşık olduğundan dolayı ona mahcup olmak istemiyordu.Okula konuşa konuşa geldik ve okula 3-5 yeni kişi gelmiş ve ikisi bizim sınıfa gelmiş.Duyduğuma göre birinin adı Dilara diğerinin adı ise Emir idi.Kız zeki ve utangaç birisine benziyor bence.Emir denilen gerizekalı ise okulu ilk günden ayağa kaldırdı.nasıl mı? Bizim Berke'yi şu yeni gelen Dilara'ya baktığı için çok pis dövdü.Nedenini hiç anlayamıyorum acaba abisimi?Gidip Dilara denilen o şımarığa sordum meğersem çocuk onun abisi veya tanıdığı değilmiş.Bütün dersleri dinlemeyip telefondan gizlice yazışıyorum.Ama bizim saf hocamız farkında bile değil.Neyse zaten son dersteyim bari son dersi dinleyeyim diyerek telefonu hızlıca çantama fırlattım.Enes gelip bu gece bişeyler yapalımmı diye sordu ama bu gece ful uyumak istediğimden kabul edemedim.Ve eve gidip üzerimi değiştirmeden uyudum.
Evet uyandım ağzımda öyle bir tat vardı ki sanki bok yemiştim.Dişlerimi fırçaladım ve evden çıktım.Kahvaltı etmek için bizim grup ile beraber toplaşıp kantine gittik.Oturuyorduk ve Dilara denilen kız bizim masanın önünden elleri dolu olarak geçerken Ozan kıza çelme taktı ve kız ile birlikte bütün yiyecekler benim üstüme düştü.Kız özür diliyor ben ise bu salak kıza haddini bildirmek içinlaflar sayıyordum ve kız başını kaldırıp yüzüme baktığında turuncuya benzeyen ela gözlerini seyretmekten kendimi alıkoyamadım.Ama beline kadar uzanan saçları da çok hoştu.Kızın arkasından o giderken baktım ve fiziği de çok güzeldi.Kalçası ve göğüsleri aynı hizada ama zayıf olduğu için de belinden kalçasına uzanan hafif bir oyuntu vardı.Ve bu fiziğine harika gösteriyordu.deerkenn....
Berke'nin beni tokatlamasıyla kendime geldim.Ve direkt sınıfa doğru yola gittim.Sınıfa doğru gidiyordum ve kızlar tuvaletinin orda Emir Dilara'yı rahatsız ediyor gibi görünüyordu.Ama emin olmadan karar vermek istemiyorum.Ama Dilara ısrarlı bir şekilde Emir'i iktiriyordu ve o anda yanlarına gidip Emrenin yakasından tutup yere fırlattım Dilara yapma diye ısrar etse de çocuğu müdür gelene kadar dövdüm.Müdür gelince bana bir fiske tokat attı.Canım acımamıştı ama rezil oluyordum.Hocaya olanları anlattığımda bana inanmadı ve bir daha yapmamam için beni sıkı bir şekilde uyardı.Okul hayatımda birisini dövmek mi?ahhhh asla......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakar ve Duygusuz
Novela JuvenilEmre hayatı boyunca hiç aşık olmamış ve bütün kızların gözdesi yakışıklı bir gençtir.Emre aşk ile alakası olmayan ve aşk ile dalga geçen bir çocuktur .Fakat Emre bir kız ile tanışır ve aşka olan bütün önyargıları teker teker silinmeye başlar.....