Era timpul sa plece. Intreaga echipa a ales o misiune, iar ea era pregatita sa faca rost de banii pentru chirie. Din cate se spunea in anunț o doamnă isi pierduse toate amintirile. Practic a uitat si cum se merge si vorbeste astfel ca fiul doamnei a hotărât sa o duca la Pesteră Amintirilor, lacasul adevarului, dupa cum ii explicase Levi. Aceea era o pesteră magica, iar fiul ei, Nicolas ,nu a vrut sa o duca acolo fara sprijinul magicienilor. Acum aveau sprijin. Si inca ce sprijin! Cea mai puternica echipa de magicieni din Fairy Tail. Cu siguranta vor afla ceva. Pe langa asta puteau intra si ei. Totusi Lucy nu se putea gândi la ceva concret ce sa-i poată. Geamul se deschide puternic si zgomotos, iar pe el intra Natsu.
- Esti gata?
- Tu ce crezi?
- Sa mergem atunci. Nu vreau sa avem de a face cu Erza.
- Yei! Striga Happy cât putu de tare, iritand-o si mai tare pe Lucy.
- Nu va grăbiți! Vocea blondei se propaga cu ecou in urechile celor doi. Natsu sari din nou geamul, intrigat, si se posta in fața partenerei sale. Zâmbetul lui strâmb fu înlocuit de o incruntatura pe cand isi punea mâinile in solduri. Natsu, nu te incrunta la mine! Ce am vorbit noi ultima data cand ai fost aici?
- Cum adică ce am vorbit? Spune ce vrei! Trebuie sa ajung in gara.
- Ce coincidență! Si eu tot acolo trebuie sa ajung. Dar inainte de asta vreau sa-ti amintesti exact ce spuneam eu despre geam.
- Nu sunt sigur. Mărturisi rozaliul vizibil incurcat, dar se strădui sa-si amintească. Aproape toate vizitele la Lucy erau la fel. Nu făceai curățenie? Ai sters geamurile? Imi pare rău daca le-am murdarit!
- Natsu, vrei sa ma innebunești? Nu e asta! Ti-am spus mereu sa intri pe usă!
- O! Asta? De ce nu ai zis asa de la inceput? O spui tot timpul!
- Sti ce? Nu mai conteaza! Sa mergem!
Lucy isi lua bagajul si il trase precipitată dupa ea. Natsu si Happy o privira câteva secunde de parca le-ar fi fost frica sa miste, apoi pisoiul o urma pe blonda hiperagitata. Natsu închise geamul si se strecura repede pe usa însă nu scapa de privirea iritata a prietenei lui. Fara alte cuvinte Lucy incuie usa si o lua spre gara cu cei doi pe urmele ei.
De cum pasi pe peron ii vazu. Un grup mixt, misterios la prima vedere, si sute de valize pline pana la refuz si legate cu sfoara pe ceea ce era o platforma uriasa de lemn care putea fi deplasată cu ajutorul roților. Prima care o observa fu Wendy, fetița dragon slayer incredibil de atenta la cei din jur. Ii zâmbi si o întîmpină cu vocea ei vesela.
- Lucy-san,bine ca ai venit! Atunci blonda observa pe fata micutei disperarea. Erza se intoarse catre ea vesela ca de obicei. Brusc Lucy era mult mai speriată decat iritată.
- La timp, ce ati zăbovit atât? De aceea o privise Wendy disperata. Erza probabil se infuriase pentru ca intarziasera. Gray interveni chiar cand simtea ca o lasa picioarele.
- Daca era dupa cap înflăcărat mai plecăm maine. Sigur Lucy a fost nevoită sa il târe până aici.
- Tine-ti gura, cub de gheață. ii replica Natsu, iar de acolo cei doi se atacara cu replici aproape imposibil de inteles, caci se suprapuneau.
CITEȘTI
Fairy Tail - Secretul lui Natsu
FanfictionNatsu pleaca cu Lucy, Erza, Wendy si Grey intr-o misiune ce avea ca scop descoperirea amintirilor unei femei ce sufere de amnezie. Si nu oricum. Echipa este invitată sa pășească in Pestera Adevarului. Si a fost numita asa deoarece atunci cand intri...