Šel jsem po chodbě, která vedle k věznici mé mladší sestry Octavie. Má matka porušila zákaz pouze jednoho dítěte, byl jsem snad jediný co měl sourozence, pokud nebyla rodina co ten zákaz porušila a dítě skrývalo u sebe ,,doma".
Bylo pro mně srdcervoucí vidět mou malou sestřičku za mřížemi a vyčkávající, co se bude dít dál s jejím osudem.
,,Octavie," zavolal jsem do tmavé věznice ze které se zvuk ozýval nazpět.
,,Octavie!" zavolal jsem hlasitě a z čista jasna se objevila postava která byla má sestra.
,,Bell,"zachraptěla a obejmula mně nacož já reagoval stejně jako vždy, opětoval jsem ji obejmutí.
,,Jsi v pořádku?" podíval jsem se jí do očí jako dělám pokaždé, do jejích zářivých očí které mi připomínali tak moc matku.
,,Asi ano, jen jen, je mi tu zima, obrovská," hned jak to dopověděla jsem sundal svůj vršek obleku a podal jí ho, vykouzlil se jí jemný úsměv na tváři.
,,Tak co stráž, kdy mne vysvobodí?"zeptala se a já na ni tupě hleděl.
,,Měli by za 4 měsíce, až ti bude 18, půjdeš před soud, měla by si přežít, určitě."
,,Děkuji ti moc, Bellamy,"
---
,,Půjdeš dnes vyčistit věznici po posledním vězni co zde byl, za 5 minut ať uz jsi připravený," zvolal výše povýšený strážce.
,,Ano," zvolal jsem v postoji který připomínal silného a statného může.
Otočil se a já si rychle doběhl pro náhradní bundu.
Došel jsem před místnost, byla ve vyší pozici než mé sestry. Byl tam jeden velky rozdíl, více světla, ale stejnak i tak strašně málo, zajmalo by mně či člověk prošel soudem nebo ho vypustili.
Byli po stěnách všude kresby a mistnost byla lemována slabými tahy uhle. Vypadalo to vic jako mistnost na výslech než na věznici.
Začal jsem uklízet....
---
,,Uklizeno," zvolal jsem na strážce.
,,Dobře,máš den volno." zvolal a já se usmál
Chtěl jsem zkusit najít Clare(je to schválně blbě ano?! xD) ale nenašel, asi už je doma, jasný, je pozdě.
Šel jsem spát, lepší možnost nebyla....
Děkuji za přečtení druhé kapitoly téhle fanfikce, ani nevíte jak mne baví ji psát xD. Děkuji moc za hvězdičky a pozitivní a poučný komentáře, ahoj =)
ČTEŠ
Bellarke (Bellamy+Clarke)
FanfictionCo kdyby Bellamy a Clarke a dalších 100 zůstalo na Arše kde se vyřešil problém s kyslíkem? Jak by asi tak žili? A vůbec, poznali by se? V téhle fanfikci se nemožné stává skutečností.