Chapter 1

39 1 0
                                    

The Day I Meet You

Juliana POV

Flashback
    'Why? Why me? Why has it have to be me?! Wala naman akong ginawa na mali! Bakit ganito sila sa akin' ang nasa isip ko habang nandoon ako sa banyo, umiiyak. Kakatransfer ko lang sa bagong school na tawag St. Peter Academy. January na, marami paren ang ng tutukso sa akin. Wala naman akong ginawang mali eh. I hate my Grade 6 life!!

Flash back ends

    Now that I am Grade 7, I can finally show my true self. Not like back in Grade 6. Hi my name is Juliana Dragonial, 12 years old. Still studying at St. Peter Academy. I am finally a Grade 7 student. And of course I finally have friends, not like back in Grade 6. "Juliana! Punta tayo sa Guidance Office!!" sabi ng aking kaibigan na si Pauline. "Sige!" sinabi ko. Free period na kasi namin at wala kaming magawa, kaya pumunta kami sa Guidance. When we were there, there were not so much people there but there was someone I do not know. He was wearing a Green P.E uniform and I am sure that he is an Uppeclassman. I just smiled at him and he returned it. After that Me and Pauline continue to play board games then left.
     I never knew that, that guy was my soon-to-be person, I will be speading my whole day at school. 

Me and YouWhere stories live. Discover now