A doua zi am trezesc din pat si inerc sa nu mai vorbesc cu Bety. La masa, Bob aduce mâncarea comandata si mâncam toti trei. Dintr-o data vocea lui Bob se aude din liniște:
- Auzi, pitico, ce ai astăzi?
- Tati, Tina e suparata azi!spune Bety foarte fericita.
- Auzi, Bety? Baiatul ala Jack, iti mai place de el? Sau iti place tot de Josh?
- Tata! Nu imi vine sa cred! Cum poți sa zici asa ceva la masa?
Eu tac din gura, tac caci nu am starea necesară sa vorbesc despre asta. Ii multumesc lui Bob ca a povestit de Jack, un baiat pe care il place. O sa ma ocup eu sa sufere cum am suferit si eu.Si ca sa vezi, am fost o fata iubitoare de natura, care îngrijea animalele din ferma si trăia in condiții nu prea bune iar acum sunt o fata de oraș, cu totul schimbată si acea Tina, țărăncuța aia timida a ajuns o alta Tina, o fata de oraș dar nu o piți cum sunt restul. O fata de oraș care e modesta si simțită. Nu imi vine sa cred ca am facut greșeala asta, ca am acceptat sa vin aici in Newyork. Am facut poate greșeala vieții mele...
Pe cand stau asa îngândurată primesc un sms de la Seb. Seb? De ce el? Nu prea îndrăznesc sa citesc mesajul asa ca il șterg. OMFG! L-am șters? Daca era ceva important? De sunat nu il sun caci nu am ce ii spune. Ma doare foarte rau caci ce mi-a facut mie este de nedescris, atat murdar cat si necorect. Am auzit ca nu mai vrea sa stie de mine asa ca, de ce sa ne mai vorbim? Nu vad rostul conversației noastre.Nu stiu ce imi vine de dau cu IPhone-ul pe jos si ii sparg display-ul. Nu ma pot abține, chiar nu stiu ce mi s-a întâmplat. Imi iau repede pe mine o fusta pana la genunchi, neagră, brodată si cu detalii strânsă la talie de o curea albă si in sus imi iau o cămașă transparentă multicoloră si mi-o bag in fusta. Imi iau niște espadrile colorate si geanta in care imi țin telefonul si restul, apoi plec spre scoala. Nici bine nu am învățat dar ma bazez pe Josh care este mereu pregătit si învață bine si ma poate ajuta sa înțeleg mai bine lecția la biologie, romana si chimie. In plus avem fiecare un proiect si sunt sigura ca voi lua un 10 la biologie pentru lucrare. Sunt sigura de asta!
Peste ore...
Am luat un 5 la biologie pentru proiect. Primul meu 5. Nu imi vine sa cred. Nu pot sa cred, dar trec peste. Dupa ce ies din scoala o iau pe colega mea Anna la mall sa ne mai pierdem timpul si sa mai vorbim. Dupa fata o vad foarte trista dar mereu cand auzea de mall avea zâmbetul pe buze. Nu stiu ce are in ultimul timp fata asta. In timp ce probez o rochie ii zic din cabina:
- Anna, sa nu pleci!
- Stai calma Tini ca nu plec!
- Nu mai imi zice Tini! Numele meu este Tina! T-i-n-a! Tina!
- Ok, Tini!
- Mor!! Taci din gura aia!
- Ok,Ok,Ok!
- Da, auzi Anna?
- Mdea.
- De ce esti asa suparata?
- Răspunsul nu este pentru ca m-am îndrăgostit de Sebastian!
Cand auzi asta ma mușcai de buza si ceva in capul meu se auzea: "Daca esti prietena buna cu Anna ar trebuii sa ii faci lipeala cu Seb. In plus tu nu mai esti cu el, Tina!"
- Da dar Seb nu o merita! In plus, voce din cap, Seb va face ce a facut cu mine si nu cred ca o sa ii placa!
- Tina, cu cine vorbesti?
- Cu Tini, Anna!
- What????
- Scuze, vorbeam la telefon!
- Da dar de ce vorbeați de mine si de...
- Nu!!!!! strigam eu in gura mare. Sa nu aud ceva de baiatul ala!
- Dar de ce? Stai putin nu înțeleg...
- De aia, pentru ca ne-am despărțit. am intrerupt-o eu.
Apoi iesi din cabina si luai un număr mai mare la rochie caci era cam strâmtă pe mine si Anna dupa mine care imi tot punea întrebări despre mine si .... . Nici numele nu il mai pronunț. Uneori fata asta e atat de enervanta incat tip de se aude pana in Texas:
- Pur si simplu eu cu baiatul ala nu ne mai iubim!!! Nu înțelegi?
- Ok,ok! Dar pentru ca suntem bune prietene imi faci si mie un favor?
Apoi ma dusai iar in cabina si trasai perdeaua in fata ei si ii spun cu o voce tremurata si curioasa :
- Ce favor?
- Ai putea sa vorbesti cu Seb sa imi acorde o șansa?
Apoi, fara sa vreau scosai pe gura ceva ce nu vroiam dar imi e frica sa il pierd totuși pe Seb:
- In viata vieților mele nu l-as intreba asta!
- Tina, de ce esti rea?
- Nu sunt rea, doar vreau sa spun ca nu te merita! Esti o fata foarte tare si el e un „ Pulangiu " . In plus are pe cineva.
- A da? Pe cine are?
Ma uitai repede împrejur si trasai perdeaua si o simteam pe Anna sprijinita de cealaltă parte a cabinei si privirea imi cade pe colega mea de chimie, o tocilara drăguța si extrem de timida pe nume Cosmina.
- Cosmina!
- Ce e cu Cosmina?
- Seb este cu Cosmina!
- Poftim? Tocilara numai 10 pe linie?
- Hei, nu vorbii asa despre ea!Este o super fata.
- Serios, esti sigura de ce spui? C-C-C-Cosmina?
- Draga, fara sa te mai bâlbâi ca odată cand m-am bâlbâit cu numele lui Seb a ieșit alt cuvânt. Da, este impreuna cu Cosmina!
Nu imi vine sa cred ca am scos pe gura asa ceva. O fata care e foarte timida si retrasa cu un „ Pulangiu " nesimțit. Nu imi vine sa cred ca ma crede Anna. Dupa ce probai si rochia aia imi dau seameama ca nici un număr nu imi va veni bine pe mine. Trasai perdeaua aia si plecai cu Anna spre casa. In timp ce mergeam Anna vărsa cateva lacrimi pe obraji. Eu, ca o adevarata prietena ii spun in fata:
- Oricum, Anna, el tot se va desparți de tine si vei suferii foarte mult. Mai bine ca Seb are pe cineva!
- Poate e mai bine! Dar mâine vreau sa vorbesc cu Cosmina.
Cand auzii asta era sa cad din picioare.
- Esti sigura? Am auzit ca cei doi sunt foarte ocupați asa ca ar fi bine sa nu vorbesti cu nici unul!
- Lasa, vreau doar sa mai vorbesc cu ea sa ii dau doar niște sfaturi, crede-ma ca nu vorbesc altceva.
Apoi oftai cat se poate de puternic. Trebuia sa ne mai plimbam prin parc dar găsesc repede o scuza, sa plec acasă, sa rezolv treaba cu Seb si Cosmina. Super, acum trebuie sa le fac lipeala. Foarte tare...
CITEȘTI
Fata de la țara V.S. Fata de la oras +14
Teen FictionTina, o puștoaica de 17 ani este invitata la singura ei prietena, Bety care s-a mutat de un timp in New York deoarece tatal ei a fost promovat de către șeful sau si pana la urma acesta ajunge unde si-a propus. Ei locuiesc intr-un apartament de lux e...